Die laatste conclusie betwijfel ik. Je hebt alleen maar lichte weeen gezien en als de bevalling echt is ingezet stopt dat niet. Ook niet door een lamp.quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:47 schreef Prospera het volgende:
Ja dat denk ik ook.
Bolle zit te eten, de vogeltjes fluiten en als ze het licht hadden uitgelaten was ze misschien bevallen![]()
[afbeelding]
En Knut dan.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:59 schreef yvonne het volgende:
Sinds dat olifantje vertrappeld werd door moeder en oma heb ik het niet meer zo op dit soort tv
Ok, okquote:
Dat is een mobiele telefoon, een paard wil ook wel eens een SMS-je versturen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:59 schreef Black_king het volgende:
Wat heeft bolle trouwens voor apparaatje op haar rug ?
Die grijns van Brian, wat doet die hond daar?!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda ligt nog in het vooronder. Natasia gilt dat iedereen moet opstaan, de hond vlucht ook snel onder het dekbed.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:56 schreef yvonne het volgende:
Die grijns van Brian, wat doet die hond daar?!!!
Een hond mag niet op het bed in DGK, maar een Rat die er vanaf het begin slaapt is blijkbaar geen probleem.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:54 schreef De_Moester het volgende:
en hup verdwijnt het hondje onder de dekens...
Niet duidelijk of die grijns door de hond is. Amanda is ergens daaronder ook nog te vinden ......quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die grijns van Brian, wat doet die hond daar?!!!
Tuurlijk, hij is al bijna drie kwartier bezig Huub en Eric wakker te houden ...... Zoete wraak nadat ze Nicolaas de eerste nacht hebben wakker gehouden met de disco.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:02 schreef Liess het volgende:
Gaat die lijer weer bij Eric en Huub douchen....
Triestquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is al bijna drie kwartier bezig Huub en Eric wakker te houden ...... Zoete wraak nadat ze Nicolaas de eerste nacht hebben wakker gehouden met de disco.
Alleen moet Huub er om lachen en irriteert het ze niet. Daarom werkt het bij Natasia, Jaap en Brian wel en bij Huub en Eric niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is al bijna drie kwartier bezig Huub en Eric wakker te houden ...... Zoete wraak nadat ze Nicolaas de eerste nacht hebben wakker gehouden met de disco.
Dat is precies het verschil tussen Huub/Eric en de anderen (NJB) ......quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Alleen moet Huub er om lachen en irriteert het ze niet. Daarom werkt het bij Natasia, Jaap en Brian wel en bij Huub en Eric niet.
1 weekje nog.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef lissette72 het volgende:
Kep denk wat gemist..maaruh..mogen die hondjes nou blijven???
Volgens mij komt Lieke morgenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Vrijdag is toch ook 'Lieke dag'? 'k Heb haar nog niet gezien.
volgens mij zaterdag.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Maandag, woensdag en zaterdag. En deze week ook zondag, als gast op de Jackpot-Party.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Amanda's invulling van discreet aankleden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een leuke badkamer outfit ...... Handdoek en bh
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |