Die laatste conclusie betwijfel ik. Je hebt alleen maar lichte weeen gezien en als de bevalling echt is ingezet stopt dat niet. Ook niet door een lamp.quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:47 schreef Prospera het volgende:
Ja dat denk ik ook.
Bolle zit te eten, de vogeltjes fluiten en als ze het licht hadden uitgelaten was ze misschien bevallen![]()
[afbeelding]
En Knut dan.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:59 schreef yvonne het volgende:
Sinds dat olifantje vertrappeld werd door moeder en oma heb ik het niet meer zo op dit soort tv
Ok, okquote:
Dat is een mobiele telefoon, een paard wil ook wel eens een SMS-je versturen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:59 schreef Black_king het volgende:
Wat heeft bolle trouwens voor apparaatje op haar rug ?
Die grijns van Brian, wat doet die hond daar?!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda ligt nog in het vooronder. Natasia gilt dat iedereen moet opstaan, de hond vlucht ook snel onder het dekbed.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:56 schreef yvonne het volgende:
Die grijns van Brian, wat doet die hond daar?!!!
Een hond mag niet op het bed in DGK, maar een Rat die er vanaf het begin slaapt is blijkbaar geen probleem.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:54 schreef De_Moester het volgende:
en hup verdwijnt het hondje onder de dekens...
Niet duidelijk of die grijns door de hond is. Amanda is ergens daaronder ook nog te vinden ......quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die grijns van Brian, wat doet die hond daar?!!!
Tuurlijk, hij is al bijna drie kwartier bezig Huub en Eric wakker te houden ...... Zoete wraak nadat ze Nicolaas de eerste nacht hebben wakker gehouden met de disco.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:02 schreef Liess het volgende:
Gaat die lijer weer bij Eric en Huub douchen....
Triestquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is al bijna drie kwartier bezig Huub en Eric wakker te houden ...... Zoete wraak nadat ze Nicolaas de eerste nacht hebben wakker gehouden met de disco.
Alleen moet Huub er om lachen en irriteert het ze niet. Daarom werkt het bij Natasia, Jaap en Brian wel en bij Huub en Eric niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is al bijna drie kwartier bezig Huub en Eric wakker te houden ...... Zoete wraak nadat ze Nicolaas de eerste nacht hebben wakker gehouden met de disco.
Dat is precies het verschil tussen Huub/Eric en de anderen (NJB) ......quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Alleen moet Huub er om lachen en irriteert het ze niet. Daarom werkt het bij Natasia, Jaap en Brian wel en bij Huub en Eric niet.
1 weekje nog.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef lissette72 het volgende:
Kep denk wat gemist..maaruh..mogen die hondjes nou blijven???
Volgens mij komt Lieke morgenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Vrijdag is toch ook 'Lieke dag'? 'k Heb haar nog niet gezien.
volgens mij zaterdag.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Maandag, woensdag en zaterdag. En deze week ook zondag, als gast op de Jackpot-Party.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Clank het volgende:
Amanda's invulling van discreet aankleden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een leuke badkamer outfit ...... Handdoek en bh
[afbeelding]
Melissa als in dikke tieten melissa!? Of is er ook nog een andere? Zoja/nee waarom komt die dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maandag, woensdag en zaterdag. En deze week ook zondag, als gast op de Jackpot-Party.
Maar als schrale troost: Melissa komt dan volgens mij ook!![]()
Discriminasie!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:27 schreef Liess het volgende:
Palma noemt Huub "Achterlijke Mongool"
Huub vergeleek Palma met een viswijf.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Palma maakt Huub uit voor achterlijke mongool.
Huub wordt boos.
Het is gewoon belachelijk dat zij hier mee wegkomt, ze is een HUISHOUDSTER, Niet de baas van de villa.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub vergeleek Palma met een viswijf.
Palma's reactie was: Ben je niet in de war met je vriendinnetje, achterlijke mongool?
Resultaat: Huub over de zeik.
Go Palma!![]()
Hier kunnen ze elkaar ook mee naaien. Wat als een niet roker expres peuken gaat strooien in de tuin?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mededeling : De rokers gooien peuken in de tuin. Per overtreding kost dat 20 cpt en bij 5 overtredingen 1 dag rookverbod. En een verbod op scheldwoorden met ziektes.
[afbeelding]
Ja dan krijgen ze dus geen sanctie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Hier kunnen ze elkaar ook mee naaien. Wat als een niet roker expres peuken gaat strooien in de tuin?
En ze merkten ook op dat regelmatig TIEN personeel door de tuin loopt. Die gooien ook peuken weg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Hier kunnen ze elkaar ook mee naaien. Wat als een niet roker expres peuken gaat strooien in de tuin?
Mooi moment om na 5 overtredingen te stoppen met roken, en voor een luttele 100 cp's de rest van de rokers over de zeik te halen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:39 schreef noekje het volgende:
Nicolaas had er geen problemen mee totdat Syl vertelde dat niemand dan meer mag roken.
Zou wel leuk zijn!
Valt 'achterlijke mongool' daar ook onder? En moet het personeel zich ook aan deze regels houden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En een verbod op scheldwoorden met ziektes.
Dus vuile flikker en achterlijke mongool mag gewoon?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mededeling : De rokers gooien peuken in de tuin. Per overtreding kost dat 20 cpt en bij 5 overtredingen 1 dag rookverbod. En een verbod op scheldwoorden met ziektes.
[afbeelding]
Als je gewoon je peuken opraapt nadat je ze hebt uitgemaakt is toch geen probleem?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:43 schreef Liess het volgende:
Ik vind die hele regel bullshit... wat nou als je gewoon een wandeling maakt door de tuin, moet je dan een asbak meenemen?
Je kunt natuurlijk ook je opgerookte peukjes doven en meenemen naar de eerste de beste asbakquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:43 schreef Liess het volgende:
Ik vind die hele regel bullshit... wat nou als je gewoon een wandeling maakt door de tuin, moet je dan een asbak meenemen?
heb je niet van je moeder geleerd dat je altijd je rommel mee naar huis moet nemen, als er geen prullenbak is?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:43 schreef Liess het volgende:
Mijn tuin is niet zo groot als een stadspark.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:47 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je niet van je moeder geleerd dat je altijd je rommel mee naar huis moet nemen, als er geen prullenbak is?
Is afgesproken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:47 schreef Liess het volgende:
Wtf valt Eric elke keer Huub af.
Mongool is een ander woord voor het syndroom van Down, dus dat lijkt me onder ziektes vallen. Flikkers worden door veel gelovigen als ziek beschouwd dus nee, dat mag dan ook niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus vuile flikker en achterlijke mongool mag gewoon?![]()
Daarom was de reactie van Sylvia naar Palma zo leuk. Of de al vele keren bestelde asbakken voor de zitjes buiten een keer geleverd kunnen worden, dan is het probleem van zelf opgelost.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook je opgerookte peukjes doven en meenemen naar de eerste de beste asbak.
Ik vind het ook wel errug over-the-top dat er op peuken-laten-liggen meteen een sanctie staat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:46 schreef voyeur het volgende:
Allemaal leuk en wel, maar dat Tien nog steeds over 'de Miljonairs' spreekt is wel lachwekkend. Nog los van het feit dat ze geen cent te makken hebben leven ze ook niet bepaald het leven van wannabe miljonairs. Op tijd naar bed, verplicht aan het ontbijt en niet in je eigen tuin een peuk mogen dumpen.
Misschien overstappen op 'de kostschoolgangers'?
Basedow?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:50 schreef voyeur het volgende:
Jij vuile voorhoofdsholteonsteking of tegen Erik 'Basedow' roepen?
Ah okay.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daarom was de reactie van Sylvia naar Palma zo leuk. Of de al vele keren bestelde asbakken voor de zitjes buiten een keer geleverd kunnen worden, dan is het probleem van zelf opgelost.
http://www.consumed.nl/lic/standaard2/indicaties/indicatie.php3?id=596quote:
in een stadspark flikker je dus alles op de grond?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Mijn tuin is niet zo groot als een stadspark.
Het gaat hier over sigaretten, Niet over 'alles' .. Dus weet even niet waarom jij vanalles door elkaar haalt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef avonne het volgende:
[..]
in een stadspark flikker je dus alles op de grond?
on topic
wat was er nou met Natasia's kindjes?
Palma had iets weggegooid dat Natasia nog niet had gezien of zo?
Ohja, en in mijn tuin natuurlijk niet, daar zit ik sowieso dichtbij een asbak ookal sta ik aan de andere kant van de tuin.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Het gaat hier over sigaretten, Niet over 'alles' .. Dus weet even niet waarom jij vanalles door elkaar haalt?
En JA, ik gooi mijn sigaretten op de grond, lekker boeiend.
..en wat zei ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Pakken ze toch een schoteltjequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Lieve het volgende:
Als ik zie hoe Eric reageert, terwijl hij de keer dat Huub's kop op de rails lag daar schandelijk misbruik van heeft gemaakt? Deze onzekerheid en deze aanvallen heeft Huub al vanaf zijn binnenkomst in dat hellhole. En nu reageert Eric zo misselijk naar Huub! Valt me vies tegen van hem.
Para RatB gaat alle asbakken weghalen! Lekker zoontje weer Nettie!
Onder de kraan en in de vuilnisbak gooien. De mogelijkheden zijn onbeperkt.quote:
Goddank niet ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Komt die achterlijke moeder van Brian morgen ook op z'n verjaardag?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat zal wel weer .... de hufter.
Ik val van mijn stoel van zoveel inventiviteit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat een draaiboek maken van hun uit te voeren plannen. Ze gaan knallen en 's nachts muziek draaien ....zo, nou.
En dan hopen dat hij verteld dat Jaap Brian niet meer nodig heeft na de bruiloft. Dag Jaapquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat zal wel weer .... de hufter.
Dat zal ze leren! Jaap die los gaat..quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat een draaiboek maken van hun uit te voeren plannen. Ze gaan knallen en 's nachts muziek draaien ....zo, nou.
ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zijn er al ontslagrondes aangevraagd?
tenzij je een oude incontinente homo bent. Dan is het best wel sneu.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef Clank het volgende:
Natasia: Vuile pisnicht.. lik m'n reet! (is geen ziekte!)
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Er zijn maar weinig vrouwen die een strakke witte broek kunnen hebben en Natasia behoort daarbij.
Nou als ik Cora zo hoorde, moedigt ze dit gedrag alleen maar aan. Het enige wat ze niet leuk vond was toen hij bezopen op bed lag overgoten met etenswaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zal ze leren! Jaap die los gaat..
Cora gooit er dan weer een brief tegenaan en Jaap maakt wéér een maand geen tv.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Ze kan het niet hebben...*paniek* Niet niet niet![]()
Cora heeft tegen hem gezegd dat hij, nu hij de backup van Nicolaas heeft, wel eerder kan "knallen".quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef Charmian het volgende:
Vinden jullie ook niet dat het gedrag van Jaap verandert is sinds Nicolaas hem heeft moeten ompraten voor de immuniteitsstem? Hij heeft opeens een ontzettend grote bek, jemoet ookeens op zijn gezichtsuidrukkingen letten richting Nicolaas toe. Zou hij zich wel beseffen dat Nicolaas nu niet mee mag stemmen bij de ontslagrondes?
Ik moet ineens aan de film met Sigourney Weaver denken....quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Natasia staat in dichte mist te schreeuwen tegen Eric.
Teltquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef Dark het volgende:
Wat ik me afvraag, Jaap zegt heel vaak tegen/in zichzelf: Tering, Kenker en Fucking Hell.
Bijvoorbeeld na het lezen van een brief of tijdens/na een lichamelijke inspanning.
Telt dat ook of moet je dat speciaal tegen iemand zeggen?
De blikken hondenvoer zitten steeds niet bij de boodschappen ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:19 schreef Liess het volgende:
Die honden eten zalm??????
Ja dat snap ik, maar Zalm...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
De blikken hondenvoer zitten steeds niet bij de boodschappen ...
tja, weet ik veel of het kan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:19 schreef Liess het volgende:
Die honden eten zalm??????
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:21 schreef rooie3 het volgende:
Herma hou je bek domme kermisklant.
Sorry kon het effe niet laten.
Dat is toch ook belachelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
De blikken hondenvoer zitten steeds niet bij de boodschappen ...
Ze is er vast familie van.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef noekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Was even op de site van dit geweldige duo en schrok me helemaal de tering! Die muziek![]()
Huubquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef Ning het volgende:
Over wie hebben ze het nu?
Op de Gouden Kooi site staat een vacature voor een nieuwe huishoudster, het zal wel niet zolang meer duren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:22 schreef kybe het volgende:
Palma moet toch een operatie ondergaan?Weet iemand nog of dat al snel gaat gebeuren?
Kan mij niet snel genoeg zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Op de Gouden Kooi site staat een vacature voor een nieuwe huishoudster, het zal wel niet zolang meer duren.
Ik zag het ook. Maar de vorige keer duurde het ook best lang. Maand of 3.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Op de Gouden Kooi site staat een vacature voor een nieuwe huishoudster, het zal wel niet zolang meer duren.
Wat zou de PH-waarde van amanda zijn?...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef schatje het volgende:
Amanda op afstand dus schreeuwend tegen palma: "Als je iedere dag zuur op het werk komt moet je thuis blijven".
Hermaquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:35 schreef schatje het volgende:
Palma tegen Huub: "Je krijgt het te hoog in je bol".
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mededeling : De rokers gooien peuken in de tuin. Per overtreding kost dat 20 cpt en bij 5 overtredingen 1 dag rookverbod.
Hoor wie het zegt, met d'r hoge bol op d'r harsesquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:35 schreef schatje het volgende:
Herma tegen Huub: "Je krijgt het te hoog in je bol".
Ik zou ook helemaal pissed worden als ik al moeite heb met op te staan, en dat er dan zon lelijk schreeuwend viswijf binnenkomt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:37 schreef rooie3 het volgende:
Snap ook niet goed waarom Huub zo tegen Palma doet.
Net wat Eric zegt laat hem dat tegen de miljonairs gaan doen.
Rat en japio gaan nu peuken gooien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge wat een sneu gedoe weer, en de zoveelste stijlbreuk: een miljonair maakt ZELF wel uit waar hij zijn peuken gooit en als het opgeruimd moet worden dan bestelt hij een tuinman of dirigeert dat onbeschofte wijf van een Palma naar de tuin.
Heel zielig, deze regel, en het is maar te hopen dat men hier totaal schijt aan heeft. Maar het zal wel niet, gisteravond tijdens de stemming werd weer eens pijnlijk duidelijk hoe braaf en gedwee die grootsmoelen zijn als het er op aan komt.
Dat is mijn gevoel ook. En heel verbazend, toen Palma met de brief binnenkwam wist Natasia er al alles van .....quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge wat een sneu gedoe weer, en de zoveelste stijlbreuk: een miljonair maakt ZELF wel uit waar hij zijn peuken gooit en als het opgeruimd moet worden dan bestelt hij een tuinman of dirigeert dat onbeschofte wijf van een Palma naar de tuin.
Heel zielig, deze regel, en het is maar te hopen dat men hier totaal schijt aan heeft. Maar het zal wel niet, gisteravond tijdens de stemming werd weer eens pijnlijk duidelijk hoe braaf en gedwee die grootsmoelen zijn als het er op aan komt.
Begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zou ook helemaal pissed worden als ik al moeite heb met op te staan, en dat er dan zon lelijk schreeuwend viswijf binnenkomt.
Vooral als ik dan al een keer gezegd heb dat ik eruit kom (Maar er staat iemand ind e douche dus ik wacht even)
En als Palma me dan uitscheld voor Achterlijke Mongool ! Dan heeft ze toch echt wel een probleem
Nogmaals : Zij is een Huishoudster, zij werkt voor Huub, niet andersom!
... en als hij dat zegt wordt hij vierkant uitgelachen door Herma en zegt ze 'jij hebt het te hoog in je bol, mannetje'.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Nogmaals : Zij is een Huishoudster, zij werkt voor Huub, niet andersom!
Ja, en dat vind ik belachelijk, en ik vind dus ook dat er gewoon huishoudsters moeten komen die wél naar de miljonairs luisteren, en ook dat respect geven, de Miljonairs staan nou eenmaal boven hun, en niet andersom.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en als hij dat zegt wordt hij vierkant uitgelachen door Herma en zegt ze 'jij hebt het te hoog in je bol, mannetje'.
Ik denk dat zij dit samen met Natsia besproken heeft. Gisteren vroeg Palma een gesprek met Natasia aan, Natasia vroeg waarom maar Palma wilde nog niets zeggen. Het gesprek is niet op de streams geweest maar er was wel opeens een (andere) brief over dat peukengedoe.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is mijn gevoel ook. En heel verbazend, toen Palma met de brief binnenkwam wist Natasia er al alles van .....
Alle proza is geschreven door uiterst gewaardeerde posters, dus natuurlijk lees je niet voor niets terug ......quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:44 schreef getl0st het volgende:
Daaaaar ben ik weer
Heb ik nog iets gemist of ga ik voor niets teruglezen in de COS?
GOEIEmorgen ... iets met een brief over sigarettenpeuken en scheldwoorden met ziektes .... Jaap gaat knallen en maakt daar een draaiboek van ... huishoudsters zijn pissed off vanmorgen en er zijn wat krijsende miljonairs ... vrijdag de 13e ... of Brian nou nog gaat vliegen is me een raadsel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:44 schreef getl0st het volgende:
Daaaaar ben ik weer
Heb ik nog iets gemist of ga ik voor niets teruglezen in de COS?
Ik dank u zeer voor de korte updatequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
GOEIEmorgen ... iets met een brief over sigarettenpeuken en scheldwoorden met ziektes .... Jaap gaat knallen en maakt daar een draaiboek van ... huishoudsters zijn pissed off vanmorgen en er zijn wat krijsende miljonairs ... vrijdag de 13e ... of Brian nou nog gaat vliegen is me een raadsel.
Vind ik ook.. Ik wordt echt moe van die relnicht Palma.. Elke ochtend is het weer raak..quote:
Ja vreselijk wijf vind ik het...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Ik wordt echt moe van die relnicht Palma.. Elke ochtend is het weer raak..
Doe je werk en bemoei je met je eigen zaken!
Hoor ik nu dat Gaby weer komt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:56 schreef Liess het volgende:
Palma heeft het over Herma en Brenda, Dat ze toppertjes zijn en er nooit gezeik met hun is...
(In tegenstelling tot Lieke??)
Volgens mij was dat om de rest te stangen en komt ze dus niet.quote:
Wat is het doel daarachter? Dat kwartje valt bij mij niet echtquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:57 schreef Clank het volgende:
Huub heeft de anderen wijs gemaakt dat Gaby vanavond komt en dat Lieke het daar mee eens is.
Was gewoon een geintje volgens mijquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat is het doel daarachter? Dat kwartje valt bij mij niet echt
Weer een van zijn flauwe grapjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat is het doel daarachter? Dat kwartje valt bij mij niet echt
Waarom denk je dat het een geintje is ? Huub heeft al een week geleden gezegd dat ze zou komen.quote:
Owww ja.. grappigquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weer een van zijn flauwe grapjes.
word tijd dat huubje weer wakker word.
Nou, volgens mij omdat hij haar niet besteld heeft... Huub zei idd een week geleden dat ze kwam, en volgens mij was dat gewoon gein.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een geintje is ? Huub heeft al een week geleden gezegd dat ze zou komen.
Ja, idd "???????"quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef Clank het volgende:
Eric zegt dat het niet besproken wordt met Huub omdat die niet lekker in zijn vel zit en Huub heeft toch immuniteit en er niets mee te maken (???)
Als hij dat idee maar vast houdt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
Eric zegt we vertrouwen je niet, wie zegt dat je geen dubbelspel speelt.
Sil en Eric hebben afgesproken hierover niets tegen Huub te zeggen, omdat Huub te snel en te veel los laat. Ze willen dit nog even tussen hun houden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef Clank het volgende:
Eric heeft een gesprek met Jaap over overlopen naar SHE??
Eric zegt dat het niet besproken wordt met Huub omdat die niet lekker in zijn vel zit en Huub heeft toch immuniteit en er niets mee te maken (???)
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef Bridale het volgende:
Ik ben benieuwd of Jaap zo'n sul is om het meteen tegen brian te gaan vertellen
Dit is het grote Brian-Jaap Plan: Eric bewerken zodat hij uiteindelijk Sylvia eruit stemt, omdat hij de backup van Jaap "heeft"quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef Bridale het volgende:
Ik ben benieuwd of Jaap zo'n sul is om het meteen tegen brian te gaan vertellen
Dit wordt wel gevaarlijk als Jaap straks alles aan Brian gaat doorvertellen. Als Brian Huub laat weten dat hij buiten bepaalde zaken gehouden wordt zal hij dit Sylvia en Eric niet in dank afnemen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Sil en Eric hebben afgesproken hierover niets tegen Huub te zeggen, omdat Huub te snel en te veel los laat. Ze willen dit nog even tussen hun houden.
Eric heeft al duidelijk gemaakt dat er eerst anderen wegmoeten voordat er in SHE gesneden wordt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is het grote Brian-Jaap Plan: Eric bewerken zodat hij uiteindelijk Sylvia eruit stemt, omdat hij de backup van Jaap "heeft"
Zegt de de 50 jarige schoonmaakster...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Liess het volgende:
Palma : "Dat meisje heeft nog niets gepresteerd in der leven"
Over Amanda.
Dit is toch onderdeel van het snode (...) plan van Jaap en mastermind Brian?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef Clank het volgende:
Jaap wil Natasia weg hebben. Terwijl hij net zei dat hij zeker wist dat ze over 5 maanden weg zou gaan.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is toch onderdeel van het snode (...) plan van Jaap en mastermind Brian?
Wat zei gisteren ook al weer tegen Brian: ik wil SHE eruit hebben. Totale distructie blablabla...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef Clank het volgende:
Jaap wil Natasia weg hebben. Terwijl hij net zei dat hij zeker wist dat ze over 5 maanden weg zou gaan.
Jaap baalt serieus van Natasia, die is hem veel te bemoeizuchtig. Maar ik kan hem niet peilen tov Brian, het kan maarzo zijn dat Jaap met Brian meeloopt zodat hij iig iets heeftquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het gaat er juist over om iemand uit BAN eruit te stemmen :S En Eric zal Sylvia niet zomaar eruit stemmen want die heeft zelf ook door dat Jaap alles uit opdracht van Brian doet. En Brian niet te vertrouwen is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is het grote Brian-Jaap Plan: Eric bewerken zodat hij uiteindelijk Sylvia eruit stemt, omdat hij de backup van Jaap "heeft"
Ja, maar Eric keert de zaak om. Hij geeft Japio het voorstel "Speel een dubbelspel. Doe net of je bij BAN blijft, maar stem met SHE mee. Dan zien wij dat je daadwerkelijk bij ons hoort" ........quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
* getl0st vind jaap doorzichtig.. hoe ongeloofwaardig dat ook is als je naar hem kijktquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:17 schreef Polonium-120 het volgende:
jaap is een acteur...
zo heeft hij het net al tegen Jaap gezegd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef Bridale het volgende:
[..]
En Eric zal Sylvia niet zomaar eruit stemmen want die heeft zelf ook door dat Jaap alles uit opdracht van Brian doet. En Brian niet te vertrouwen is.
precies.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
zo heeft hij het net al tegen Jaap gezegd.
volgens mij kijken ze daar allemaal psycho uit hun ogen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
Sorry, maar ik vind Jaap soms psychopatisch kijken, ik vind het echt een ENGE MAN
Nee toch, het is een schatje ......quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
Sorry, maar ik vind Jaap soms psychopatisch kijken, ik vind het echt een ENGE MAN
En Bedankt!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee toch, het is een schatje ......
[afbeelding]
Het klinkt veel erger omdat hij het tegen "de vijand" zegt en over zijn vriend Huub. Maar hij weet ook dat hij hier alleen maar Jaap bewust mee voert in de waan dat SHE ook te breken valt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef avonne het volgende:
Ergens... spreekt Eric hier eerlijk zijn gevoel en mening uit (edit: over de mindere kanten van Huub)
Het klinkt alleen veel erger dan dat hij het vindt.
ja, dat was een flinke misser. Sylvia is wel degelijk zakelijk. Dus feitelijk fout en tegen de verkeerde persoon gezegd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Slimme zet Japio ...... Hij gaat nu klagen over Sylvia ! Notabene bij Eric. Dat is een meesterlijke zet van Japio.
Het verschil zit hem er ook in dat mocht iemand van SHE verrast worden door de opmerkingen ze zo slim zijn het niet te laten merken en meteen toe te geven dat van elkaar te weten. SHE kan namelijk heel erg goed zelf denken. BANJ moet Brian altijd voor de hele groep denken omdat hij anders de controle verliest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het klinkt veel erger omdat hij het tegen "de vijand" zegt en over zijn vriend Huub. Maar hij weet ook dat hij hier alleen maar Jaap bewust mee voert in de waan dat SHE ook te breken valt.
Wat Jaap niet weet is dat SHE dit heus allemaal wel van en over elkaar weet en het niet boeit als dit aan anderen verteld wordt, daar waar een Brian bij alles zegt dat het "tussen hun" moet blijven, of zeker weten dat niemand mee luistert.
Waarschijnlijk opent het ook de ogen van Eric helemaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat was een flinke misser. Sylvia is wel degelijk zakelijk. Dus feitelijk fout en tegen de verkeerde persoon gezegd.
Is Brian niet naar vliegles ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:33 schreef avonne het volgende:
Valt mee dat Jaap niet in gestrekte draf naar Brian rent
O, nee, hij gaat eerst de koelkast in
Japio zou toch moeten weten dat Huub immuun is, dus Eric en Sylvia zijn in eerste instantie op elkaar aangewezen. Als je op dat moment wilt inkopen bij Eric ga je toch niet zijn grootste 'steunpilaar' zwart maken !quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat was een flinke misser. Sylvia is wel degelijk zakelijk. Dus feitelijk fout en tegen de verkeerde persoon gezegd.
Dat was onderdeel van het "MASTERPLAN" van Jaap en Brian, Eric het idee geven dat Jaap zijn backup is, zodat hij Sil loslaat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio zou toch moeten weten dat Huub immuun is, dus Eric en Sylvia zijn in eerste instantie op elkaar aangewezen. Als je op dat moment wilt inkopen bij Eric ga je toch niet zijn grootste 'steunpilaar' zwart maken !
Eric heeft in alles al laten merken en weten dat hij het niet vertrouwt voordat Jaap "iets" voor hen doet. Dat lijkt dus voornamelijk op het wegstemmen van een Amanda/Natasia/Brianquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat was onderdeel van het "MASTERPLAN" van Jaap en Brian, Eric het idee geven dat Jaap zijn backup is, zodat hij Sil loslaat.
In het Masterplan stond ook dat Jaap Sylvia helemaal niet ter sprake zou brengen, bedenk ik me nu,.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat was onderdeel van het "MASTERPLAN" van Jaap en Brian, Eric het idee geven dat Jaap zijn backup is, zodat hij Sil loslaat.
Ja ware het niet dat het Jaap niet gaat lukken dat te bewerkstelligen, want ze gaan echt niet uit het BANJ groepje opgeven voor het dubbelspel dat Jaap moet spelen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eric heeft in alles al laten merken en weten dat hij het niet vertrouwt voordat Jaap "iets" voor hen doet. Dat lijkt dus voornamelijk op het wegstemmen van een Amanda/Natasia/Brian
jaap?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:35 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand die fotocursus aangevraagd?
Ohhhh dat stukje heb ik dus gemist, maar idd heel dom dus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef avonne het volgende:
[..]
In het Masterplan stond ook dat Jaap Sylvia helemaal niet ter sprake zou brengen, bedenk ik me nu,.
Des te dommer dus
Brian had Japio daar voldoende voor gewaarschuwd .........quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef avonne het volgende:
[..]
In het Masterplan stond ook dat Jaap Sylvia helemaal niet ter sprake zou brengen, bedenk ik me nu,.
Des te dommer dus
Toch heeft Brian duidelijk aan Jaap laten merken dat Amanda wel weg mag, eergisteren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ware het niet dat het Jaap niet gaat lukken dat te bewerkstelligen, want ze gaan echt niet uit het BANJ groepje opgeven voor het dubbelspel dat Jaap moet spelen.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhh dat stukje heb ik dus gemist, maar idd heel dom dus.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
Jaap (vol opgewonden verbazing) "weet je wat ik me nu bedenk? Ik moet niet eens over het wegstemmen van Sylvia beginnen!!!!!"
Sylvia zei vanmorgen dat ze dit in het begin al had aangevraagd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:35 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand die fotocursus aangevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |