Eric heeft al duidelijk gemaakt dat er eerst anderen wegmoeten voordat er in SHE gesneden wordt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is het grote Brian-Jaap Plan: Eric bewerken zodat hij uiteindelijk Sylvia eruit stemt, omdat hij de backup van Jaap "heeft"
Zegt de de 50 jarige schoonmaakster...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Liess het volgende:
Palma : "Dat meisje heeft nog niets gepresteerd in der leven"
Over Amanda.
Dit is toch onderdeel van het snode (...) plan van Jaap en mastermind Brian?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef Clank het volgende:
Jaap wil Natasia weg hebben. Terwijl hij net zei dat hij zeker wist dat ze over 5 maanden weg zou gaan.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit is toch onderdeel van het snode (...) plan van Jaap en mastermind Brian?
Wat zei gisteren ook al weer tegen Brian: ik wil SHE eruit hebben. Totale distructie blablabla...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:14 schreef Clank het volgende:
Jaap wil Natasia weg hebben. Terwijl hij net zei dat hij zeker wist dat ze over 5 maanden weg zou gaan.
Jaap baalt serieus van Natasia, die is hem veel te bemoeizuchtig. Maar ik kan hem niet peilen tov Brian, het kan maarzo zijn dat Jaap met Brian meeloopt zodat hij iig iets heeftquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het gaat er juist over om iemand uit BAN eruit te stemmen :S En Eric zal Sylvia niet zomaar eruit stemmen want die heeft zelf ook door dat Jaap alles uit opdracht van Brian doet. En Brian niet te vertrouwen is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is het grote Brian-Jaap Plan: Eric bewerken zodat hij uiteindelijk Sylvia eruit stemt, omdat hij de backup van Jaap "heeft"
Ja, maar Eric keert de zaak om. Hij geeft Japio het voorstel "Speel een dubbelspel. Doe net of je bij BAN blijft, maar stem met SHE mee. Dan zien wij dat je daadwerkelijk bij ons hoort" ........quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
* getl0st vind jaap doorzichtig.. hoe ongeloofwaardig dat ook is als je naar hem kijktquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:17 schreef Polonium-120 het volgende:
jaap is een acteur...
zo heeft hij het net al tegen Jaap gezegd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef Bridale het volgende:
[..]
En Eric zal Sylvia niet zomaar eruit stemmen want die heeft zelf ook door dat Jaap alles uit opdracht van Brian doet. En Brian niet te vertrouwen is.
precies.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
zo heeft hij het net al tegen Jaap gezegd.
volgens mij kijken ze daar allemaal psycho uit hun ogen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
Sorry, maar ik vind Jaap soms psychopatisch kijken, ik vind het echt een ENGE MAN
Nee toch, het is een schatje ......quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
Sorry, maar ik vind Jaap soms psychopatisch kijken, ik vind het echt een ENGE MAN
En Bedankt!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee toch, het is een schatje ......
[afbeelding]
Het klinkt veel erger omdat hij het tegen "de vijand" zegt en over zijn vriend Huub. Maar hij weet ook dat hij hier alleen maar Jaap bewust mee voert in de waan dat SHE ook te breken valt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef avonne het volgende:
Ergens... spreekt Eric hier eerlijk zijn gevoel en mening uit (edit: over de mindere kanten van Huub)
Het klinkt alleen veel erger dan dat hij het vindt.
ja, dat was een flinke misser. Sylvia is wel degelijk zakelijk. Dus feitelijk fout en tegen de verkeerde persoon gezegd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Slimme zet Japio ...... Hij gaat nu klagen over Sylvia ! Notabene bij Eric. Dat is een meesterlijke zet van Japio.
Het verschil zit hem er ook in dat mocht iemand van SHE verrast worden door de opmerkingen ze zo slim zijn het niet te laten merken en meteen toe te geven dat van elkaar te weten. SHE kan namelijk heel erg goed zelf denken. BANJ moet Brian altijd voor de hele groep denken omdat hij anders de controle verliest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het klinkt veel erger omdat hij het tegen "de vijand" zegt en over zijn vriend Huub. Maar hij weet ook dat hij hier alleen maar Jaap bewust mee voert in de waan dat SHE ook te breken valt.
Wat Jaap niet weet is dat SHE dit heus allemaal wel van en over elkaar weet en het niet boeit als dit aan anderen verteld wordt, daar waar een Brian bij alles zegt dat het "tussen hun" moet blijven, of zeker weten dat niemand mee luistert.
Waarschijnlijk opent het ook de ogen van Eric helemaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat was een flinke misser. Sylvia is wel degelijk zakelijk. Dus feitelijk fout en tegen de verkeerde persoon gezegd.
Is Brian niet naar vliegles ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:33 schreef avonne het volgende:
Valt mee dat Jaap niet in gestrekte draf naar Brian rent
O, nee, hij gaat eerst de koelkast in
Japio zou toch moeten weten dat Huub immuun is, dus Eric en Sylvia zijn in eerste instantie op elkaar aangewezen. Als je op dat moment wilt inkopen bij Eric ga je toch niet zijn grootste 'steunpilaar' zwart maken !quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, dat was een flinke misser. Sylvia is wel degelijk zakelijk. Dus feitelijk fout en tegen de verkeerde persoon gezegd.
Dat was onderdeel van het "MASTERPLAN" van Jaap en Brian, Eric het idee geven dat Jaap zijn backup is, zodat hij Sil loslaat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio zou toch moeten weten dat Huub immuun is, dus Eric en Sylvia zijn in eerste instantie op elkaar aangewezen. Als je op dat moment wilt inkopen bij Eric ga je toch niet zijn grootste 'steunpilaar' zwart maken !
Eric heeft in alles al laten merken en weten dat hij het niet vertrouwt voordat Jaap "iets" voor hen doet. Dat lijkt dus voornamelijk op het wegstemmen van een Amanda/Natasia/Brianquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat was onderdeel van het "MASTERPLAN" van Jaap en Brian, Eric het idee geven dat Jaap zijn backup is, zodat hij Sil loslaat.
In het Masterplan stond ook dat Jaap Sylvia helemaal niet ter sprake zou brengen, bedenk ik me nu,.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat was onderdeel van het "MASTERPLAN" van Jaap en Brian, Eric het idee geven dat Jaap zijn backup is, zodat hij Sil loslaat.
Ja ware het niet dat het Jaap niet gaat lukken dat te bewerkstelligen, want ze gaan echt niet uit het BANJ groepje opgeven voor het dubbelspel dat Jaap moet spelen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Eric heeft in alles al laten merken en weten dat hij het niet vertrouwt voordat Jaap "iets" voor hen doet. Dat lijkt dus voornamelijk op het wegstemmen van een Amanda/Natasia/Brian
jaap?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:35 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand die fotocursus aangevraagd?
Ohhhh dat stukje heb ik dus gemist, maar idd heel dom dus.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef avonne het volgende:
[..]
In het Masterplan stond ook dat Jaap Sylvia helemaal niet ter sprake zou brengen, bedenk ik me nu,.
Des te dommer dus
Brian had Japio daar voldoende voor gewaarschuwd .........quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:38 schreef avonne het volgende:
[..]
In het Masterplan stond ook dat Jaap Sylvia helemaal niet ter sprake zou brengen, bedenk ik me nu,.
Des te dommer dus
Toch heeft Brian duidelijk aan Jaap laten merken dat Amanda wel weg mag, eergisteren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ware het niet dat het Jaap niet gaat lukken dat te bewerkstelligen, want ze gaan echt niet uit het BANJ groepje opgeven voor het dubbelspel dat Jaap moet spelen.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhh dat stukje heb ik dus gemist, maar idd heel dom dus.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
Jaap (vol opgewonden verbazing) "weet je wat ik me nu bedenk? Ik moet niet eens over het wegstemmen van Sylvia beginnen!!!!!"
Sylvia zei vanmorgen dat ze dit in het begin al had aangevraagd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:35 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand die fotocursus aangevraagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |