Alle proza is geschreven door uiterst gewaardeerde posters, dus natuurlijk lees je niet voor niets terug ......quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:44 schreef getl0st het volgende:
Daaaaar ben ik weer
Heb ik nog iets gemist of ga ik voor niets teruglezen in de COS?
GOEIEmorgen ... iets met een brief over sigarettenpeuken en scheldwoorden met ziektes .... Jaap gaat knallen en maakt daar een draaiboek van ... huishoudsters zijn pissed off vanmorgen en er zijn wat krijsende miljonairs ... vrijdag de 13e ... of Brian nou nog gaat vliegen is me een raadsel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:44 schreef getl0st het volgende:
Daaaaar ben ik weer
Heb ik nog iets gemist of ga ik voor niets teruglezen in de COS?
Ik dank u zeer voor de korte updatequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
GOEIEmorgen ... iets met een brief over sigarettenpeuken en scheldwoorden met ziektes .... Jaap gaat knallen en maakt daar een draaiboek van ... huishoudsters zijn pissed off vanmorgen en er zijn wat krijsende miljonairs ... vrijdag de 13e ... of Brian nou nog gaat vliegen is me een raadsel.
Vind ik ook.. Ik wordt echt moe van die relnicht Palma.. Elke ochtend is het weer raak..quote:
Ja vreselijk wijf vind ik het...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vind ik ook.. Ik wordt echt moe van die relnicht Palma.. Elke ochtend is het weer raak..
Doe je werk en bemoei je met je eigen zaken!
Hoor ik nu dat Gaby weer komt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:56 schreef Liess het volgende:
Palma heeft het over Herma en Brenda, Dat ze toppertjes zijn en er nooit gezeik met hun is...
(In tegenstelling tot Lieke??)
Volgens mij was dat om de rest te stangen en komt ze dus niet.quote:
Wat is het doel daarachter? Dat kwartje valt bij mij niet echtquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:57 schreef Clank het volgende:
Huub heeft de anderen wijs gemaakt dat Gaby vanavond komt en dat Lieke het daar mee eens is.
Was gewoon een geintje volgens mijquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat is het doel daarachter? Dat kwartje valt bij mij niet echt
Weer een van zijn flauwe grapjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat is het doel daarachter? Dat kwartje valt bij mij niet echt
Waarom denk je dat het een geintje is ? Huub heeft al een week geleden gezegd dat ze zou komen.quote:
Owww ja.. grappigquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weer een van zijn flauwe grapjes.
word tijd dat huubje weer wakker word.
Nou, volgens mij omdat hij haar niet besteld heeft... Huub zei idd een week geleden dat ze kwam, en volgens mij was dat gewoon gein.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een geintje is ? Huub heeft al een week geleden gezegd dat ze zou komen.
Ja, idd "???????"quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef Clank het volgende:
Eric zegt dat het niet besproken wordt met Huub omdat die niet lekker in zijn vel zit en Huub heeft toch immuniteit en er niets mee te maken (???)
Als hij dat idee maar vast houdt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
Eric zegt we vertrouwen je niet, wie zegt dat je geen dubbelspel speelt.
Sil en Eric hebben afgesproken hierover niets tegen Huub te zeggen, omdat Huub te snel en te veel los laat. Ze willen dit nog even tussen hun houden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:05 schreef Clank het volgende:
Eric heeft een gesprek met Jaap over overlopen naar SHE??
Eric zegt dat het niet besproken wordt met Huub omdat die niet lekker in zijn vel zit en Huub heeft toch immuniteit en er niets mee te maken (???)
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef Bridale het volgende:
Ik ben benieuwd of Jaap zo'n sul is om het meteen tegen brian te gaan vertellen
Dit is het grote Brian-Jaap Plan: Eric bewerken zodat hij uiteindelijk Sylvia eruit stemt, omdat hij de backup van Jaap "heeft"quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef Bridale het volgende:
Ik ben benieuwd of Jaap zo'n sul is om het meteen tegen brian te gaan vertellen
Dit wordt wel gevaarlijk als Jaap straks alles aan Brian gaat doorvertellen. Als Brian Huub laat weten dat hij buiten bepaalde zaken gehouden wordt zal hij dit Sylvia en Eric niet in dank afnemen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Sil en Eric hebben afgesproken hierover niets tegen Huub te zeggen, omdat Huub te snel en te veel los laat. Ze willen dit nog even tussen hun houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |