..en wat zei ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Hier kunnen ze elkaar ook mee naaien. Wat als een niet roker expres peuken gaat strooien in de tuin?
Pakken ze toch een schoteltjequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:59 schreef Lieve het volgende:
Als ik zie hoe Eric reageert, terwijl hij de keer dat Huub's kop op de rails lag daar schandelijk misbruik van heeft gemaakt? Deze onzekerheid en deze aanvallen heeft Huub al vanaf zijn binnenkomst in dat hellhole. En nu reageert Eric zo misselijk naar Huub! Valt me vies tegen van hem.
Para RatB gaat alle asbakken weghalen! Lekker zoontje weer Nettie!
Onder de kraan en in de vuilnisbak gooien. De mogelijkheden zijn onbeperkt.quote:
Goddank niet ...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Komt die achterlijke moeder van Brian morgen ook op z'n verjaardag?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat zal wel weer .... de hufter.
Ik val van mijn stoel van zoveel inventiviteit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat een draaiboek maken van hun uit te voeren plannen. Ze gaan knallen en 's nachts muziek draaien ....zo, nou.
En dan hopen dat hij verteld dat Jaap Brian niet meer nodig heeft na de bruiloft. Dag Jaapquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat zal wel weer .... de hufter.
Dat zal ze leren! Jaap die los gaat..quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Jaap gaat een draaiboek maken van hun uit te voeren plannen. Ze gaan knallen en 's nachts muziek draaien ....zo, nou.
ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zijn er al ontslagrondes aangevraagd?
tenzij je een oude incontinente homo bent. Dan is het best wel sneu.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef Clank het volgende:
Natasia: Vuile pisnicht.. lik m'n reet! (is geen ziekte!)
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Er zijn maar weinig vrouwen die een strakke witte broek kunnen hebben en Natasia behoort daarbij.
Nou als ik Cora zo hoorde, moedigt ze dit gedrag alleen maar aan. Het enige wat ze niet leuk vond was toen hij bezopen op bed lag overgoten met etenswaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zal ze leren! Jaap die los gaat..
Cora gooit er dan weer een brief tegenaan en Jaap maakt wéér een maand geen tv.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef noekje het volgende:
Ze kan het niet hebben...*paniek* Niet niet niet![]()
Cora heeft tegen hem gezegd dat hij, nu hij de backup van Nicolaas heeft, wel eerder kan "knallen".quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef Charmian het volgende:
Vinden jullie ook niet dat het gedrag van Jaap verandert is sinds Nicolaas hem heeft moeten ompraten voor de immuniteitsstem? Hij heeft opeens een ontzettend grote bek, jemoet ookeens op zijn gezichtsuidrukkingen letten richting Nicolaas toe. Zou hij zich wel beseffen dat Nicolaas nu niet mee mag stemmen bij de ontslagrondes?
Ik moet ineens aan de film met Sigourney Weaver denken....quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Natasia staat in dichte mist te schreeuwen tegen Eric.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |