Ik zag het ook. Maar de vorige keer duurde het ook best lang. Maand of 3.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Op de Gouden Kooi site staat een vacature voor een nieuwe huishoudster, het zal wel niet zolang meer duren.
Wat zou de PH-waarde van amanda zijn?...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef schatje het volgende:
Amanda op afstand dus schreeuwend tegen palma: "Als je iedere dag zuur op het werk komt moet je thuis blijven".
Hermaquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:35 schreef schatje het volgende:
Palma tegen Huub: "Je krijgt het te hoog in je bol".
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mededeling : De rokers gooien peuken in de tuin. Per overtreding kost dat 20 cpt en bij 5 overtredingen 1 dag rookverbod.
Hoor wie het zegt, met d'r hoge bol op d'r harsesquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:35 schreef schatje het volgende:
Herma tegen Huub: "Je krijgt het te hoog in je bol".
Ik zou ook helemaal pissed worden als ik al moeite heb met op te staan, en dat er dan zon lelijk schreeuwend viswijf binnenkomt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:37 schreef rooie3 het volgende:
Snap ook niet goed waarom Huub zo tegen Palma doet.
Net wat Eric zegt laat hem dat tegen de miljonairs gaan doen.
Rat en japio gaan nu peuken gooien.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge wat een sneu gedoe weer, en de zoveelste stijlbreuk: een miljonair maakt ZELF wel uit waar hij zijn peuken gooit en als het opgeruimd moet worden dan bestelt hij een tuinman of dirigeert dat onbeschofte wijf van een Palma naar de tuin.
Heel zielig, deze regel, en het is maar te hopen dat men hier totaal schijt aan heeft. Maar het zal wel niet, gisteravond tijdens de stemming werd weer eens pijnlijk duidelijk hoe braaf en gedwee die grootsmoelen zijn als het er op aan komt.
Dat is mijn gevoel ook. En heel verbazend, toen Palma met de brief binnenkwam wist Natasia er al alles van .....quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge wat een sneu gedoe weer, en de zoveelste stijlbreuk: een miljonair maakt ZELF wel uit waar hij zijn peuken gooit en als het opgeruimd moet worden dan bestelt hij een tuinman of dirigeert dat onbeschofte wijf van een Palma naar de tuin.
Heel zielig, deze regel, en het is maar te hopen dat men hier totaal schijt aan heeft. Maar het zal wel niet, gisteravond tijdens de stemming werd weer eens pijnlijk duidelijk hoe braaf en gedwee die grootsmoelen zijn als het er op aan komt.
Begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zou ook helemaal pissed worden als ik al moeite heb met op te staan, en dat er dan zon lelijk schreeuwend viswijf binnenkomt.
Vooral als ik dan al een keer gezegd heb dat ik eruit kom (Maar er staat iemand ind e douche dus ik wacht even)
En als Palma me dan uitscheld voor Achterlijke Mongool ! Dan heeft ze toch echt wel een probleem
Nogmaals : Zij is een Huishoudster, zij werkt voor Huub, niet andersom!
... en als hij dat zegt wordt hij vierkant uitgelachen door Herma en zegt ze 'jij hebt het te hoog in je bol, mannetje'.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Nogmaals : Zij is een Huishoudster, zij werkt voor Huub, niet andersom!
Ja, en dat vind ik belachelijk, en ik vind dus ook dat er gewoon huishoudsters moeten komen die wél naar de miljonairs luisteren, en ook dat respect geven, de Miljonairs staan nou eenmaal boven hun, en niet andersom.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en als hij dat zegt wordt hij vierkant uitgelachen door Herma en zegt ze 'jij hebt het te hoog in je bol, mannetje'.
Ik denk dat zij dit samen met Natsia besproken heeft. Gisteren vroeg Palma een gesprek met Natasia aan, Natasia vroeg waarom maar Palma wilde nog niets zeggen. Het gesprek is niet op de streams geweest maar er was wel opeens een (andere) brief over dat peukengedoe.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is mijn gevoel ook. En heel verbazend, toen Palma met de brief binnenkwam wist Natasia er al alles van .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |