abonnement Unibet Coolblue
pi_48237454
Na de discussie over mark de kok en het slechte presteren van Huub en Amanda probeert Jaap Eric te bewerkstelligen.
De groep heeft bijna unaniem besloten Amanda er de volgende stemronde weg te stemmen, alleen Brian gaat hierin nog niet mee.

Jaap wil proberen vriendjes te worden van Eric in opdracht van Brian.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten,, doe dat niet hier maar in het SC (slowchat)-topic:
[SC #30] Offtopic geneuzel

Mocht u zich niet in kunnen houden en moet u echt even rellen, verwijs ik u naar het reltopic van niveau:
[DKG HOOLI-Gans # 6] Een Gans nieuw topic voor uw gezeik
[/quote]
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 11 april 2007 @ 22:59:47 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48237467
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die auto was niet van haar hoor. Ze heeft geen rijbewijs dat was show... Maar het zijn wel verwende krengen volgens mij als ik die kleding praatjes hoor, zonder een baan te hebben
Nena heeft wel een rijbewijs... en het valt idd mee als die Beetle van dr moeder was, maar als ze er 1 cadeau zou krijgen van dr ouders zou het me ook nog niet verbazen... zo is ze nou eenmaal opgegroeid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_48237473
Erik laat zich lekker uithoren zeg... pfff

Hij trapt toch niet in de kul van Billie
  woensdag 11 april 2007 @ 23:00:14 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_48237482
Goezooo petraa
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  FOK!Babe woensdag 11 april 2007 @ 23:00:49 #5
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_48237503
Danku Petraa!
pi_48237505
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef Desii het volgende:
Erik laat zich lekker uithoren zeg... pfff

Hij trapt toch niet in de kul van Billie
lijkt me niet, hij heeft jaap niet nodig en dat weet hij
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_48237510
Waar kun je zien hoeveel mensen de streams bekijken???
  woensdag 11 april 2007 @ 23:01:52 #8
166006 Polonium-120
the morning after
pi_48237548
eric moet nu zijn kladblokje pakken en bij jaap een assesment afnemen
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_48237565
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef carpediem23 het volgende:
Waar kun je zien hoeveel mensen de streams bekijken???
Geen idee waar ze dat elke dag vandaan plukken.
pi_48237572
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef rooie3 het volgende:
Haha bij BB heeft nog nooit een nieuwkomer gewonnen.
Volgens mij komen ze daar allemaal tegelijk binnen.
Inderdaad, wat een dombo..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_48237587
Judith is ook boos geworden op alle andere deelnemers aan de zangles omdat ze minder oefenen dan ze gevraagd heeft (Brian: 1,5 uur per dag - De rest: 1 uur per dag). Brian oefent dan zelfs in verhouding nog het meeste van wat gevraagd wordt. Als ze besluit te stoppen dan is het te makkelijk om alleen Brian de schuld te geven!

Brian heeft overigens volgens mij gelijk dat Nicolaas deze ruzie alleen maar heeft opgevoerd om Amanda eruit te krijgen.
  woensdag 11 april 2007 @ 23:03:09 #12
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_48237605
Cora zal gloeiend soppend van trots de streams bekijken: Jaap speelt het spel!
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_48237633
Japio probeert bij Eric steun te vinden ....... Het plan waarvasn Nicolaas nog zei dat hij geen kans maakte, omdat Eric het echt wel zou doorzien .......

Keep the Sunny Side Up
pi_48237642
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Judith is ook boos geworden op alle andere deelnemers aan de zangles omdat ze minder oefenen dan ze gevraagd heeft (Brian: 1,5 uur per dag - De rest: 1 uur per dag). Brian oefent dan zelfs in verhouding nog het meeste van wat gevraagd wordt. Als ze besluit te stoppen dan is het te makkelijk om alleen Brian de schuld te geven!

Brian heeft overigens volgens mij gelijk dat Nicolaas deze ruzie alleen maar heeft opgevoerd om Amanda eruit te krijgen.
joh dat zal toch niet, wat een rat
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_48237643
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Judith is ook boos geworden op alle andere deelnemers aan de zangles omdat ze minder oefenen dan ze gevraagd heeft (Brian: 1,5 uur per dag - De rest: 1 uur per dag). Brian oefent dan zelfs in verhouding nog het meeste van wat gevraagd wordt. Als ze besluit te stoppen dan is het te makkelijk om alleen Brian de schuld te geven!

Brian heeft overigens volgens mij gelijk dat Nicolaas deze ruzie alleen maar heeft opgevoerd om Amanda eruit te krijgen.
Hoi _inge_
pi_48237658
Sil kwam de private in en Jaap gelijk dit is een private. Wat deed meneer vorige week toen Eric aan het bellen was ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_48237659
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nena heeft wel een rijbewijs... en het valt idd mee als die Beetle van dr moeder was, maar als ze er 1 cadeau zou krijgen van dr ouders zou het me ook nog niet verbazen... zo is ze nou eenmaal opgegroeid.
Kweet niet volgens mij ging ze voor de motor rijbewijs en reed ze wel in auto's van vriendjes zonder maar ik zal het wel fout hebben.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 11 april 2007 @ 23:04:14 #18
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_48237660
Kom ik thuis van een etentje (nee, geen Lepels dit keer) en verwacht een klein feestje vanwege de 1000 cp's. Mooie boel, Marc over de zeik, groep over de zeik, Amanda en Huub (?) over de zeik. Log in tijdens een griezelig gesprek van Jaap met Eric ... staat er nog meer te gebeuren?
pi_48237669
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Judith is ook boos geworden op alle andere deelnemers aan de zangles omdat ze minder oefenen dan ze gevraagd heeft (Brian: 1,5 uur per dag - De rest: 1 uur per dag). Brian oefent dan zelfs in verhouding nog het meeste van wat gevraagd wordt. Als ze besluit te stoppen dan is het te makkelijk om alleen Brian de schuld te geven!

Brian heeft overigens volgens mij gelijk dat Nicolaas deze ruzie alleen maar heeft opgevoerd om Amanda eruit te krijgen.
heb jij Brian meer dan de rest zien oefenen? knap!
  woensdag 11 april 2007 @ 23:04:42 #20
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_48237690
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:


Brian heeft overigens volgens mij gelijk dat Nicolaas deze ruzie alleen maar heeft opgevoerd om Amanda eruit te krijgen.
Geloof er niets van. Hij is vooral flink aan het schudden en ik betwijfel of hij zelf de uitkomst nu al kan voorzien.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_48237694
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef _-inge-_ het volgende:
Judith is ook boos geworden op alle andere deelnemers aan de zangles omdat ze minder oefenen dan ze gevraagd heeft (Brian: 1,5 uur per dag - De rest: 1 uur per dag). Brian oefent dan zelfs in verhouding nog het meeste van wat gevraagd wordt. Als ze besluit te stoppen dan is het te makkelijk om alleen Brian de schuld te geven!

Brian heeft overigens volgens mij gelijk dat Nicolaas deze ruzie alleen maar heeft opgevoerd om Amanda eruit te krijgen.
Wat is dit een vertekend beeld wat je schetst. Ik zie Brian zelfs tijdens de groepsles nog weglopen.
Go hard or go home
pi_48237731
Waarom doet Jaap nu een poging???? Amanda gaat er toch uit.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_48237758
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio probeert bij Eric steun te vinden ....... Het plan waarvasn Nicolaas nog zei dat hij geen kans maakte, omdat Eric het echt wel zou doorzien .......

[afbeelding]
Japio heeft het tijdstip voor deze aktie goed gepland.
Eric is gisteren na de brief van Bart spontaan ongesteld geworden en dus extra vunerable
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 11 april 2007 @ 23:06:12 #24
130524 Sonique
occasional streamer
pi_48237768
Ok dan....

Nu weet ik echt zeker dat Jaap er uit ligt als volgende...

Nu kunnen ze Jaap naar SHE lokken, waarmee hij verstoten word van BANN. Op het laatste moment zal SHE tegen jaap stemmen, en hebben ze ze de tegen stemmen van BANN..
pi_48237774
Op het LCD scherm zien de bewoners beelden van de cam in de stal. Een volgende stap in de voorbereidingen van de bevalling.
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')