1,8 miljoen!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat, zijn we hier met z'n 1 miljoen en nog wat aan het kijken naar de streams?
Doet ze al sinds d'r 15-e hoor, zware lichamelijke arbeidquote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
Het is eigenlijk ook van de zotte dat Amanda zegt 'Wie is mark om te zeggen dat we niets hebben gedaan'
Trut, ga eerst maar eens ECHT werken voor je geld, dan weet je tenminste waar je het over hebt...
Precies... Ben nog steeds pissig over de kleding conversatie met Nena.. Spijkerbroek van 600 euries jassen van over de duizend.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
Het is eigenlijk ook van de zotte dat Amanda zegt 'Wie is mark om te zeggen dat we niets hebben gedaan'
Trut, ga eerst maar eens ECHT werken voor je geld, dan weet je tenminste waar je het over hebt...
Als hij zich het ziekenhuis in zuiptquote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer zal de eerste alcoholrestrictie voor Nicolaas een feit zijn?
whehehequote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je hem in de fik steekt: zeker weten
Die ontvlamt zelfs zonder vuur.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je hem in de fik steekt: zeker weten
En dan 19 en 20 jaar hè, en nog nooit een vaste baan gehad.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies... Ben nog steeds pissig over de kleding conversatie met Nena.. Spijkerbroek van 600 euries jassen van over de duizend.![]()
Helemaal mee eens. Hij is net zo'n klootzak als ik dacht. Wel goed voor het programma natuurlijk, maar wat een naar ventje.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Had ik al gezegd dat Nicolaas in twee dagen zijn reputatie volledig waarmaakt?
PSV was toch al kansloosquote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat, zijn we hier met z'n 1 miljoen en nog wat aan het kijken naar de streams?
Een rat weet altijd weer een gaatje te vinden, ook bij Amanda.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
hoe gaat brian zich hier nu uit redden?
Omdat hij zo'n naar ventje is, mocht hij terugkomen om reuring 'te bewerkstelligen'. En daarin is hij zeker geslaagd.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij is net zo'n klootzak als ik dacht. Wel goed voor het programma natuurlijk, maar wat een naar ventje.
amanda er wel of niet uit stemmen,quote:Op woensdag 11 april 2007 22:48 schreef Liess het volgende:
Waar moet Brian zich uit redden?
En dat is ook logisch want van een inkomen dat bij hun opleidingsniveau hoort kun je geen spijkerbroek van die prijs kopen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan 19 en 20 jaar hè, en nog nooit een vaste baan gehad.![]()
Nee dat durft hij niet maar ik ben bang dat hij als voorwaarde gaat stellen dat Hupert de volgende zal zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef 2live het volgende:
[..]
amanda er wel of niet uit stemmen,
als hij niet mee gaat krijgt hij de hele groep tegen zich, durft hij dat?
ik niet...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef PC eend het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar de analyse van jaap
Eén van de andere 7 inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als de drank is in de Sint, is er nog maar één die wint....
[afbeelding]
Mwoah, Natas die laat m toch nooit vallen... en Jaap likt zn reet.......quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef 2live het volgende:
[..]
amanda er wel of niet uit stemmen,
als hij niet mee gaat krijgt hij de hele groep tegen zich, durft hij dat?
Als hij hier niet in meegaat. Dan heeft hij echt probleem. De rest van de groep heeft al ja gezegd.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
hoe gaat brian zich hier nu uit redden?
Beetje anders, de mise en place is het schoonmaken, snijden en prepareren van de ingredienten. Zodat tijdens de bereiding alles klaarstaat en meteen gepakt kan worden. Een stappenplan komt nog voordat de mise en place begint.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Sonique het volgende:
'die kreeg ik in de 'mis en place' tijd niet af' zegt Huub.
Kan, maar dan heb je zelfs geen moeite gedaan om ook maar iets van een planning te maken...
(mis en place zijn voorbereidende werkzaamheden, zeg maar een stappen plan hoe laat je wat klaar moet hebben om op de gegeven tijd het gerecht/gang af te krijgen)
toen ze daar de vorige keer mee kwam was die van haar moeder,[ witte beetle cabrio] heeft ze er nu zelf een?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is ook logisch want van een inkomen dat bij hun opleidingsniveau hoort kun je geen spijkerbroek van die prijs kopen...
Maar ja, het is kennelijk waar ze mee opgegroeid zijn, ze zijn de enigen niet en je kunt het ze zelfs amper verwijten...
Nena de Beetle stond ook nog achter hè.... een cabrio uitvoering was het volgens mij, dat vind ik nog veel erger dan post-pubertjes met spijkerbroeken van 600 euro.
Tja, daarom is hun uiterlijk zo belangrijk (obsessie voor sommige)quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is ook logisch want van een inkomen dat bij hun opleidingsniveau hoort kun je geen spijkerbroek van die prijs kopen...
Maar ja, het is kennelijk waar ze mee opgegroeid zijn, ze zijn de enigen niet en je kunt het ze zelfs amper verwijten...
Nena de Beetle stond ook nog achter hè.... een cabrio uitvoering was het volgens mij, dat vind ik nog veel erger dan post-pubertjes met spijkerbroeken van 600 euro.
Als je daar maar geen caps van maakt.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Mwoah, Natas die laat m toch nooit vallen... en Jaap likt zn reet.......
Die auto was niet van haar hoor. Ze heeft geen rijbewijs dat was show... Maar het zijn wel verwende krengen volgens mij als ik die kleding praatjes hoor, zonder een baan te hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is ook logisch want van een inkomen dat bij hun opleidingsniveau hoort kun je nog geen spijkerbroek van die prijs kopen...
Ben bang dat Gadwin dan niet mee werktquote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je daar maar geen caps van maakt.![]()
Autootje heeft ze vast gekregen toen ze nog als voetbalvrouw door het leven ging.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Sonique het volgende:
'die kreeg ik in de 'mis en place' tijd niet af' zegt Huub.
Kan, maar dan heb je zelfs geen moeite gedaan om ook maar iets van een planning te maken...
(mis en place zijn voorbereidende werkzaamheden, zeg maar een stappen plan hoe laat je wat klaar moet hebben om op de gegeven tijd het gerecht/gang af te krijgen)
True, maar ik moest het een beetje simpel houden, anders begrijpt nietmand wat pies en plas is...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje anders, de mise en place is het schoonmaken, snijden en prepareren van de ingredienten. Zodat tijdens de bereiding alles klaarstaat en meteen gepakt kan worden. Een stappenplan komt nog voordat de mise en place begint.
Logisch, het is de bron van inkomstenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja, daarom is hun uiterlijk zo belangrijk (obsessie voor sommige)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |