Zouden ze weten dat het kabinet de flitsscheiding heeft afgeschaftquote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
ze gaan gewoon echt puur speltechnisch trouwen........ hoe zielig kan een mens zijn @@
Heeft ze gedaan, maar op zijn voorhoofdquote:Op woensdag 11 april 2007 00:08 schreef blomst het volgende:
IK dacht even dat Amanda Huub ging zoenen.
[afbeelding]
Gaf Huub net toe aan Eric, maar ketste het af...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:08 schreef blomst het volgende:
IK dacht even dat Amanda Huub ging zoenen.
[afbeelding]
Ik denk dat para brodder het wel fijn zou vinden om een leider te hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Denk je nu voor de redactie of wat? Jij denkt dat Brian dezelfde noodzaak gaat voelen om 1 van z'n "intelligentere" maatjes te laten gaan (in ruil voor Nicolaas?)_ óf ga je er nu van uit dat hij die noodzaak zal voelen door aansturing van achter (redactie) - want zoalang dat laatste er niets is, gaat er gewoon helemaal niemand uit zijn kamp vertrekken als het aan Brian ligt. Dit gaat niet gebeuren schat ik zo in en ik kijk al een tijdje naar para brodda.
Je hebt het niet gevolgd?quote:Op woensdag 11 april 2007 00:09 schreef ach het volgende:
Huub zit te vertellen dat hij en Amanda bijna gingen zoenen maar ze deinsde duidelijk terugZielig mannetje
![]()
Volgens mij is dat niet nodig. Huub heeft de knuffelhoek al veelvuldig gebruikt.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze hebben daar de knuffelhoek nog niet afgestoft!
Lita, ga eensch aan de slag!
Ik geloof er ook geen snars van.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij speelt amanda nu met huub, is gewoon haar type niet
Volgens mij was het andersom.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Het was dus Huub die het afkapte. Geweldig
Als ze straks gaat krijgt ze een hand...quote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
En nog steeds hebben ze elkaar niet aangeraakt......
Brilletje nodig van Andersquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Huub probeerde Amanda een aantal keer te zoenen en elke keer werd hij afgewezen PRACHTIG!! GA ZO DOOR AMANDA!!!
"Je allochtonen project"quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef Charmian het volgende:
Heeftie Japio nou al een keer iets romantisch gezegd
Tis vooral Cora die helemaal gefixeerd is op het spel.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef Charmian het volgende:
Heeftie Japio nou al een keer iets romantisch gezegd
Inderdaad, en dan aan Eric vertellen dat hij het afkapte. Blijft een kneusje, vrouwen proberen te krijgen dor ze dronken te voeren en dan lukt het alsnog nietquote:Op woensdag 11 april 2007 00:09 schreef ach het volgende:
Huub zit te vertellen dat hij en Amanda bijna gingen zoenen maar ze deinsde duidelijk terugZielig mannetje
![]()
Toen kende hij haar nog nietquote:Op woensdag 11 april 2007 00:11 schreef Mika25 het volgende:
Die Cora is een van de ergste soort, je ziet wel wie de broek aan heeft in die relatie. Het zal me niets verbazen als Cora degene is die hem voor het programma heeft opgegeven. Alles om dat miljoen binnen te slepen...
op 1 avond hebben brians maatjes alletwee aangegeven dat ze voor de overwinning gaan; amanda en jaapquote:Op woensdag 11 april 2007 00:12 schreef Mika25 het volgende:
Misschien moet mama Netty morgen maar even een collectcall naar Brainless sturen, om door te geven dat Jaap hier met maar 1 reden zit, en dat is het winnen van de villa...
Ik vind dit echt heel eng en genantquote:Op woensdag 11 april 2007 00:13 schreef schatje het volgende:
Wat een troela zeg met d'r puisten op d'r kin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |