quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
I did not have a sexual relationship with that woman!
Ja, dan kan hij zijn hoe hij op de screening was (??)quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Cora hoorde hem vanmiddag zeggen dat als hij getrouwd is het spel harder wil gaan spelen ... nu kan hij sneller daarmee beginnen. Dat is óók een reden .... toch
Snappen jullie het nog?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio:Ik wil wel trouwen
Cora:Ja ik ook wel
Japio:Ook wel?
Cora:Ja maar het is zo snel
Denk je nu voor de redactie of wat? Jij denkt dat Brian dezelfde noodzaak gaat voelen om 1 van z'n "intelligentere" maatjes te laten gaan (in ruil voor Nicolaas?)_ óf ga je er nu van uit dat hij die noodzaak zal voelen door aansturing van achter (redactie) - want zoalang dat laatste er niets is, gaat er gewoon helemaal niemand uit zijn kamp vertrekken als het aan Brian ligt. Dit gaat niet gebeuren schat ik zo in en ik kijk al een tijdje naar para brodda.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als BANNJ voor de keuze wordt gesteld dat ze iemand van hun groepje moeten wegstemmen ter bevordering van het spel. EN ze zijn ook nog ZO dom (wat zo is) om dat uit te voeren, zullen ze kiezen voor Amanda of Jaap...
Ter vergelijking:
Amanda = dikke tieten en geil (voor tieners)
Jaap = dat niet... dikke tieten maar niet geil
Brian = een tiener (AJBWIB)
you do the math...
Jij had willen zien waar ze de sigaar had gelaten ?quote:
Ze zijn zo gek als een deur....... ze hebben net een trouwdatum gepland en praten nu over het spel........ GA GVD EENS KNUFFELEN, STEL IDIOTEN!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Ze vindt het wel erg snel eigenlijk die trouwerij> Zou het opgedrongen zijn door achter ?
nog vaker als zieke walvis in badquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, dan kan hij zijn hoe hij op de screening was (??)
Jaap vraagt of Cora dat wel aan kan... Cora zegt van wel.
Wat heeft Jaap nog in petto??
Kan me er weinig bij voorstellen.
Daar moet je elkaar eerst wat beter voor leren kennen hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn zo gek als een deur....... ze hebben net een trouwdatum gepland en praten nu over het spel........ GA GVD EENS KNUFFELEN, STEL IDIOTEN!![]()
Zaken vòòr het huwelijk...................quote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Cora gaat meteen over tot de orde van de dag ..'wie denk jij dat er wint?'
Ze hebben daar de knuffelhoek nog niet afgestoft!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn zo gek als een deur....... ze hebben net een trouwdatum gepland en praten nu over het spel........ GA GVD EENS KNUFFELEN, STEL IDIOTEN!![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Cora is ook een beetje publiciteitgeil volgs mij.
Waarom...het is prima zo hoor....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat alweer in COS 1103 en heb precies hetzelfde gezegd, wat een nepgasten zegquote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal wel mogen maar het is wel raar dat alles zo openlijk kanquote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Hallo redactie? Er wordt over spelinformatie gesproken?
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Ik snap hier werkelijk geen hol van. Zelfs mijn as ex en ik deden nog leuker tegen elkaar dan die 2.
Wat een wanhopige zielen........quote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
ze gaan gewoon echt puur speltechnisch trouwen........ hoe zielig kan een mens zijn @@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |