Daar moet je elkaar eerst wat beter voor leren kennen hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn zo gek als een deur....... ze hebben net een trouwdatum gepland en praten nu over het spel........ GA GVD EENS KNUFFELEN, STEL IDIOTEN!![]()
Zaken vòòr het huwelijk...................quote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Cora gaat meteen over tot de orde van de dag ..'wie denk jij dat er wint?'
Ze hebben daar de knuffelhoek nog niet afgestoft!quote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn zo gek als een deur....... ze hebben net een trouwdatum gepland en praten nu over het spel........ GA GVD EENS KNUFFELEN, STEL IDIOTEN!![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Cora is ook een beetje publiciteitgeil volgs mij.
Waarom...het is prima zo hoor....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zat alweer in COS 1103 en heb precies hetzelfde gezegd, wat een nepgasten zegquote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zal wel mogen maar het is wel raar dat alles zo openlijk kanquote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef schatje het volgende:
Hallo redactie? Er wordt over spelinformatie gesproken?
quote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
Ik snap hier werkelijk geen hol van. Zelfs mijn as ex en ik deden nog leuker tegen elkaar dan die 2.
Wat een wanhopige zielen........quote:Op woensdag 11 april 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
ze gaan gewoon echt puur speltechnisch trouwen........ hoe zielig kan een mens zijn @@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |