Waar loopt ie over te zeiken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Eric hou je smoel eens man, aansteller.....
en ze gaat het nu met aceton weghalen? als het fineer is............quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Liess het volgende:
Haha
"Uiteindelijk word die tafel toch roze en dan zie je er niks meer van"
Ik ben een paar daagjes weggeweest maar dellie had met iedereen ruzie en er is blijkbaar helemaal niets veranderd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef noekje het volgende:
en nu maakt Amanda ruzie met Palma?
En jij ziet jezelf al helemaal op die roze tafel bezig natuurlijk, bovenop Amanda?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Liess het volgende:
Haha
"Uiteindelijk word die tafel toch roze en dan zie je er niks meer van"
Afgeblazen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
Hoe is het met die aangifte voor discriminatie afgelopen ?
Is niet doorgegaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben een paar daagjes weggeweest maar dellie had met iedereen ruzie en er is blijkbaar helemaal niets veranderd.
Als Amanda een video inspreekt met haar excuus ging de aangifte niet doorquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben een paar daagjes weggeweest maar dellie had met iedereen ruzie en er is blijkbaar helemaal niets veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |