Waar loopt ie over te zeiken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Eric hou je smoel eens man, aansteller.....
en ze gaat het nu met aceton weghalen? als het fineer is............quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Liess het volgende:
Haha
"Uiteindelijk word die tafel toch roze en dan zie je er niks meer van"
Ik ben een paar daagjes weggeweest maar dellie had met iedereen ruzie en er is blijkbaar helemaal niets veranderd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef noekje het volgende:
en nu maakt Amanda ruzie met Palma?
En jij ziet jezelf al helemaal op die roze tafel bezig natuurlijk, bovenop Amanda?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef Liess het volgende:
Haha
"Uiteindelijk word die tafel toch roze en dan zie je er niks meer van"
Afgeblazen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
Hoe is het met die aangifte voor discriminatie afgelopen ?
Is niet doorgegaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben een paar daagjes weggeweest maar dellie had met iedereen ruzie en er is blijkbaar helemaal niets veranderd.
Als Amanda een video inspreekt met haar excuus ging de aangifte niet doorquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben een paar daagjes weggeweest maar dellie had met iedereen ruzie en er is blijkbaar helemaal niets veranderd.
De homo die uitgescholden was voor flikker had weer grote praatjes en wist dat het niets zou worden en heeft het toen maar niet doorgezet. Was te verwachten, die agenten op het bureau hebben zich kapot gelachen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die van Dreams .... hadden Kibbeling mee genomen voor de bewoners...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef jacqjacq het volgende:
lekker onbeschoft van amanda weer, krijgt ze bezoek , gaat ze de keuken in en laat ze haar gasten gewoon stikken,.
ze wist hoe laat ze kwamen, dan had ze daarvoor gewoon even en broodje in haar mik moeten douwen, zo druk heeft ze het niet
Kap nou gvd eens met dat schelden!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
De homo die uitgescholden was voor flikker had weer grote praatjes en wist dat het niets zou worden en heeft het toen maar niet doorgezet. Was te verwachten, die agenten op het bureau hebben zich kapot gelachen.
Het lijkt me sterk dat ze dat gaat doen want ik heb haar nog nooit excuus zien aanbieden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef Ning het volgende:
[..]
Als Amanda een video inspreekt met haar excuus ging de aangifte niet door
Pardon? Ik zet feitelijk neer wat er is gebeurd. Ga je gal even spuwen in feedback of doe topicreport.quote:
Idd, een aansteller is het. Zogenaamde divaquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat ze dat gaat doen want ik heb haar nog nooit excuus zien aanbieden.
Maar goed die aangifte ging toch nergens over
Je kan het ook op een normale manier vertellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Pardon? Ik zet feitelijk neer wat er is gebeurd. Ga je gal even spuwen in feedback of doe topicreport.
Gewoon negeren werkt het bestequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Je kan het ook op een normale manier vertellen.
Rustig aan, kikkervisje!quote:
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef Charmian het volgende:
Heeft Amanda al een keer een 1 op 1 gesprek met Nicolaas gehad?
en ze heeft bij Peetoom gewerkt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef FdW het volgende:
Delly werkte bij de Cosmo en maakte handdoeken in de magnetron nat![]()
![]()
![]()
Ohja, ik stoor me er niet aan, meestal lees ik alleen de postjes met enig niveau.quote:
[DGK FB # 3] Vragen mbt dit DGK-forum of [DKG HOOLI-Gans # 6] Een Gans nieuw topic voor uw gezeikquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Je kan het ook op een normale manier vertellen.
Nee hoor, daar had Natasja om gebeld, ze kwamen toevallig tegelijk binnen met het dreamsstelquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Die van Dreams .... hadden Kibbeling mee genomen voor de bewoners...
Ooooh ok !quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee hoor, daar had Natasja om gebeld, ze kwamen toevallig tegelijk binnen met het dreamsstel
Jou eerste post vanmorgen had ook al zo'n hoog niveauquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, ik stoor me er niet aan, meestal lees ik alleen de postjes met enig niveau.
Tot hoever dat kan.
Dan blijft hij toch dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ze waren net te laat met de camera wegswitchen van Nicolaas, hij moet een pak aandoen, zal wel voor de foto's zijn.
Stijlen is sowieso Fout.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:43 schreef schizolientje het volgende:
Ik doe het al jaren fout, schiet meteen in een mnderwaardigheidsdepressie. Ik was mijn haar met goede shampoo en stijl het en klaar! Fout, fout, fout, blijkt nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |