Nena komt in het huis...maakt grote fouten met versprekingen en baggage. De volgende dag komt Ilona binnen, de fouten die Nena maakte worden dit keer niet gemaakt, maar Ilona maakte ook wat versprekingen en enkele streamers merkten op dat Ilona's foto niet op de site stond. Nu zit Nicolaas er en wederom zijn de fouten van de vorige bewoner verholpen. Het is dus gewoon om ons een vals spoor te zettenquote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef Marelle het volgende:
kijk maar op de tien site, Nicolaas blijft, hij staat met foto tussen de andere bewoners......
druk op het knopje printscreen op je toetsenbord en pasten in paintquote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef obezzi het volgende:
hoe maak je screenshots??
denk ik ook...quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nena komt in het huis...maakt grote fouten met versprekingen en baggage. De volgende dag komt Ilona binnen, de fouten die Nena maakte worden dit keer niet gemaakt, maar Ilona maakte ook wat versprekingen en enkele streamers merkten op dat Ilona's foto niet op de site stond. Nu zit Nicolaas er en wederom zijn de fouten van de vorige bewoner verholpen. Het is dus gewoon om ons een vals spoor te zetten
Die brief kwam van hemzelf en die foto op de site is morgen weer weg. Begrijp me niet verkeerd, ik HOOP dat ie blijft, maar ze nemen ons al te lang in de maling
met gadwinquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef obezzi het volgende:
hoe make jullie screenshots??
Ik denk dat hij rustig mee lultquote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
Nou, je kan wel raden waar die rat straks in de sauna over begint. Huub, Huub en nog een sHuub.
Daar prikt Nicolaas zo doorheen.........quote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef Dogga het volgende:
Hahahhaha nico gaat sauna in...wedden dat heel BANJ mee gaat
slijmende mensen BAH
Ik hou een beetje van je...quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nena komt in het huis...maakt grote fouten met versprekingen en baggage. De volgende dag komt Ilona binnen, de fouten die Nena maakte worden dit keer niet gemaakt, maar Ilona maakte ook wat versprekingen en enkele streamers merkten op dat Ilona's foto niet op de site stond. Nu zit Nicolaas er en wederom zijn de fouten van de vorige bewoner verholpen. Het is dus gewoon om ons een vals spoor te zetten
Die brief kwam van hemzelf en die foto op de site is morgen weer weg. Begrijp me niet verkeerd, ik HOOP dat ie blijft, maar ze nemen ons al te lang in de maling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |