ik niet hoor ik vind die nikoo helemaal niks en ik snap ook niets van die dweperij hier eigenlijk..quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Valt iedereen hier op foute, onaangename, sociaal gestoorde mannen ofzo?
Ja hèhè.. Natasia ziet eruit als een negerin.quote:Op maandag 9 april 2007 21:14 schreef obezzi het volgende:
die amanda ziet er echt uit als n hoer
Alleen voor de sexquote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Dat zit ik ook al te denken...en die immuniteit waar ze voor mogen stemmen is wellicht ook een lokkertje..voor morgen 9.00 uur is hij misschien al weg...ik geloof het pas als die stemming er morgen is...quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Sonique het volgende:
Als de brief echt zou zijn, zou hij via de brievenbus komen..
Kom op, hij zan geeneens in een enveloppe (want die kregen huub en Eric ook niet voor de paaseieren)
Huub weet al genoeg...
jaaaaaa, Die zijn Zexxyyyy!!!quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Ja ik krijg er al een harde van.........quote:Op maandag 9 april 2007 21:15 schreef Haroula het volgende:
ik vind die lok op zijn voorhoofd ook zo erotisch...![]()
Hij is op een goede manier gemeen en huub is op een smerige, lage manier gemeen, dat is het verschil in mijn optiekquote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Ja, en die zijn toch veul leuker?quote:
Dat dacht ik dus ook, via de brievenbus. Nicholaas is een "geslepen vos"quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Sonique het volgende:
Als de brief echt zou zijn, zou hij via de brievenbus komen..
Kom op, hij zan geeneens in een enveloppe (want die kregen huub en Eric ook niet voor de paaseieren)
Huub weet al genoeg...
ik krijg de neiging de schaar te pakken en begin bij zijn haarquote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja ik krijg er al een harde van.........![]()
Brandweermannen spuiten in ieder geval altijd....quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, en die zijn toch veul leuker?
Met dit soort mannen moet je juist spelen.
Zoals een kat met een bolletje wol.
Maar goed, ik heb dan weer meer met brandweermannen.
ze droomt van een aframmeling...quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Nicolaas is een type waar Snollie op valt. Dominant, ziet er goed uit, little bit crazy, and loves booze.
Het is nog steeds mijn indrukquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef Carlaa het volgende:
ik heb die nicolaas nooit meegemaakt, ik ben later ingestapt..
Mijn eerste indruk is "gatver, wat een glibber" Lijkt me ook een type voor een stevig alcohol probleem / cokesnuiverij.
Maar zoals ik al zei, ik ken hem niet, dit is mijn 1e indruk
Ik hou zijn hoofd wel vast....quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik krijg de neiging de schaar te pakken en begin bij zijn haar
psies... en qua uiterlijk vind ik m ook absoluut niet aantrekkelijk.. dus ik snap dr weinig van dat ze allemaal in katzwijm vallen bij die ventquote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef Carlaa het volgende:
Mijn eerste indruk is "gatver, wat een glibber" Lijkt me ook een type voor een stevig alcohol probleem / cokesnuiverij.
viel mij ook al op. Hoe was dat toen ze eerder samen in het huis zaten?quote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef droomkoningin het volgende:
ben ik de enige die spanning/aantrekkingskracht voelt tussen syl en nicolaas?
Voel je niets van hoorquote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Dan zit je dus he-le-maal goed.quote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef Carlaa het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2007 21:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brandweermannen spuiten in ieder geval altijd....![]()
Syl is opmerkelijk stil, die twee mogen elkaar welquote:Op maandag 9 april 2007 21:17 schreef droomkoningin het volgende:
ben ik de enige die spanning/aantrekkingskracht voelt tussen syl en nicolaas?
Zou het dat zijn waarom ik me hier zo gewaardeerd voel?quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
de eerste indruk is de juiste!quote:
kijk maar op de tien site, Nicolaas blijft, hij staat met foto tussen de andere bewoners......quote:Op maandag 9 april 2007 21:19 schreef Mika25 het volgende:
Het zou leuk zijn als Nicolaas blijft, maar tot nu toe heb ik geen enkel signaal gezien dat hij blijft. Dus hij gaat net als Ilona en Nena na een dag weg. Overigens zie ik 6 van de 7 bewoners in slijm-mode en dat is niet echt prettig om naar te kijken
Ja die heb ik nog geen woord horen zeggenquote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef Marelle het volgende:
[..]
Syl is opmerkelijk stil, die twee mogen elkaar wel![]()
Jij wilt 6 mannen een 3 vrouwen in dat huis?quote:Op maandag 9 april 2007 21:20 schreef robert2006 het volgende:
nicolaas is goed, iedereen siddert, en nu natte nel nog binnen eigenlijk
Ow Ja?quote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef Sonique het volgende:
23:00 komt NL binnen
Laat maar komen!quote:Op maandag 9 april 2007 21:22 schreef Sonique het volgende:
23:00 komt NL binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |