Fuck datquote:Op maandag 9 april 2007 21:07 schreef Marrije het volgende:
Nou Huub, ik zou Nicolaas maar niet teveel gaan lopen fucken, dat komt je duur te staan.
En daar gaat hij volgens mij uitgebreid gebruik van maken.quote:Op maandag 9 april 2007 21:07 schreef Gert het volgende:
Er wordt wel héél erg geslijmd zeg..![]()
Natasia spant de kroon. Dat is zó doorzichtig, dat heeft Nico wel door.
dat vrees ik ook, Huub onderschat Nicolaas........quote:Op maandag 9 april 2007 21:07 schreef Marrije het volgende:
Nou Huub, ik zou Nicolaas maar niet teveel gaan lopen fucken, dat komt je duur te staan.
zij die bijna klaar kan komen van nicolaas?quote:Op maandag 9 april 2007 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen....die glijdende Nasty..........-die-bijna-klaarkomt-van-Nicolaas![]()
ZDBKKVN.......Wilgo kijk je....looser![]()
quote:
Op dit soort momenten ben je zó grappig...quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Gert het volgende:
Op dit soort momenten kóts ik echt van dat aanstellerige smerige teringwijf van een natasja.
Precies.quote:Op maandag 9 april 2007 21:08 schreef Dogga het volgende:
[..]
Fuck dat
Hij moet juist niet gaan slijmen
Vreemd, ik heb dat op alle momenten ....quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Gert het volgende:
Op dit soort momenten kóts ik echt van dat aanstellerige smerige teringwijf van een natasja.
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.htmlquote:Op maandag 9 april 2007 21:05 schreef Sonique het volgende:
Bullshit dit...
Hij heeft dat echt zelf geschreven...
Hij gaat morgen echt weg..
DIT IS Nicolaas...
niko is doorgewinterd en hupie is een jongetje mag ook wel met dit leeftijdsverschil........kan niko zijn kinderen wel zo lang missen kon hij nl de vorige keer niet...............afin geld maakt een hoop goed he of zou hij gewoon publiciteitsgeil zijn net zoals de rest?????quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat vrees ik ook, Huub onderschat Nicolaas........
Nog geen maar wat niet is kan nog komenquote:Op maandag 9 april 2007 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoeveel orgasmes heb je nu al gehad....![]()
Je bent goed.....quote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef donpsp het volgende:
[..]
zij die bijna klaar kan komen van nicolaas?BEn heel slecht in afkortingen
kom jij wat tekort ofzo of kom je uit een ei?quote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind Nicolaas het type waar je naar blijft kijken: òf omdat je van zijn uiterlijk gecharmeerd bent òf omdat je hem zo heerlijk fout vindt.
omgquote:Op maandag 9 april 2007 21:10 schreef Sonique het volgende:
Nicolaas is een DILF!
Weet je wat ook echt vet grappig is?quote:Op maandag 9 april 2007 21:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
niko is doorgewinterd en hupie is een jongetje mag ook wel met dit leeftijdsverschil........kan niko zijn kinderen wel zo lang missen kon hij nl de vorige keer niet...............afin geld maakt een hoop goed he of zou hij gewoon publiciteitsgeil zijn net zoals de rest?????
Wacht maar tot Nikoo gedronken heeft dan is hij niet anders dan de restquote:Op maandag 9 april 2007 21:11 schreef Haroula het volgende:
Ik denk dat Nicolaas nu beter voorbereid is op DGK en het spel ook beter weet te manipuleren. Hij was er toen al goed in maar schoot soms iets te ver door. Nu zie ik hem bewuster bezig met het spel.
Tja, das ook wat. gelukkig lezen ze niet mee op FOK, en als er bij Imona wordt gezegt dat de site nioet ge-upgrade wordt is het niet zo moeilijk om dat bij Nicolaas wel te doen...quote:Op maandag 9 april 2007 21:11 schreef Domenica het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
hij staat ook in het rijtje miljonairs
Tenminste nog eentje die oplet.....de brief werd even snel in zijn zak gestopt....quote:Op maandag 9 april 2007 21:12 schreef mazaru het volgende:
Die blijft echt niet. Anders had de plasmaboy dat bericht wel gegeven
Ja.quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Valt iedereen hier op foute, onaangename, sociaal gestoorde mannen ofzo?
sorry ben ik te dom voor ik volg de streams snapuwelquote:Op maandag 9 april 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je wat ook echt vet grappig is?
Interpunctie!
Zijn er andere dan?quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
mag ik ff vloekenquote:Op maandag 9 april 2007 21:11 schreef Domenica het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
hij staat ook in het rijtje miljonairs
Tja... ik ben ook nog bezig bij te komen van de verbazing...quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Ik val alleen op zijn kop, daar is niks mis mee.quote:Op maandag 9 april 2007 21:13 schreef shmoopy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |