Inderdaad. 'k Weet nog niet wat ik ervan vind.quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
Zijn foto staat op de Tien site. Hij blijft.
Geen idee, we kunnen je niet horen hoor...quote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef carpediem23 het volgende:
WAT ZEI IK!!!
Gauw ff kijken....quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
Zijn foto staat op de Tien site. Hij blijft.
waar dan ik zie hem niet.quote:Op maandag 9 april 2007 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tis echt, zijn foto staat inderdaad op tien![]()
Ik vind 'm heerlijk fout.quote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind Nicolaas het type waar je naar blijft kijken: òf omdat je van zijn uiterlijk gecharmeerd bent òf omdat je hem zo heerlijk fout vind.
Beiden. Dat maakt het kijken nog leuker. Althans, voor mijquote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind Nicolaas het type waar je naar blijft kijken: òf omdat je van zijn uiterlijk gecharmeerd bent òf omdat je hem zo heerlijk fout vind.
zo heerlijk crimineel fout..En oooh als ie kwaad wordt.....quote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind Nicolaas het type waar je naar blijft kijken: òf omdat je van zijn uiterlijk gecharmeerd bent òf omdat je hem zo heerlijk fout vindt.
Vast wel en klapt in zijn handjes. Ze mag nog even blijven en hij hoeft niet met haar te neuken.quote:Op maandag 9 april 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Natasia sopt tegen Nicolaas op,
Wilgo, kijk je mee?
ik kijk nu naar je sig.. is Peter6000 gebanned eindelijk?quote:
Dat lachje van Brian daarna.quote:
Tussen de andere bewoners hun foto in, in de soort van banner. Schatje heeft het dacht ik geplaatst, een pagina terug.quote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef blomst het volgende:
[..]
waar dan ik zie hem niet.
Alleen onder hotnews.
ja hoe walgelijk, en meteen tegen Nicolaas zeggen; "kom maar bij mij in bed liggen'quote:Op maandag 9 april 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Natasia sopt tegen Nicolaas op,
Wilgo, kijk je mee?
Ik kon het woord niet vinden......quote:
Same here, hij mag wel eens bij mij een hapjes komen etenquote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vind Nicolaas het type waar je naar blijft kijken: òf omdat je van zijn uiterlijk gecharmeerd bent òf omdat je hem zo heerlijk fout vindt.
Nou als dat een echte man moet voorstellen ben ik blij dat ik een minder echte hebquote:Op maandag 9 april 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
D'r zit nu tenminste een echte man in
Nee, iedereen wil bij het Nicolaas groepje horen...quote:Op maandag 9 april 2007 21:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoort Nicolaas bij het Huub-groepje?
Ik vind dat een soort doodsverwensing eigenlijk...quote:Op maandag 9 april 2007 21:01 schreef Marelle het volgende:
[..]
ja hoe walgelijk, en meteen tegen Nicolaas zeggen; "kom maar bij mij in bed liggen'![]()
Indd constant zon overdreven nerveuze lachquote:Op maandag 9 april 2007 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lachje van Brian daarna.![]()
Hihihihihihihihihihihii!!!!!!![]()
En Nicolaas meteen daarna met een sneer naar Huub.![]()
Nicolaas is zijn eigen groepje.quote:Op maandag 9 april 2007 21:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoort Nicolaas bij het Huub-groepje?
Het 2equote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zou aangifte doen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind dat een soort doodsverwensing eigenlijk...
Da's nou typisch zo'n man die je heel nonchalant helemaal gek moet maken, en 'm dan keihard moet laten vallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |