Nee inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef Ecila111 het volgende:
Nicolaas lijkt me niet het type dat meedoet met de zanglessen van juf Judith en dergelijke.....
Ja jammer, die kant van Natasia leek even verdwenenquote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef solara4 het volgende:
zielig hoor onze natas weer, ze gaat gewoon verder waar ze gebleven was
Ik zeg Bah.quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Ik zeg, ik vind het een lekker ding.
[afbeelding]
wat denk je, Eric is niet dom.....quote:Op maandag 9 april 2007 20:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, de kans op minmaal SOA is redelijk groot met zoveel sex-contacten
quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
Nicolaas moet weg. Natasia hangt om zijn nek.
Dat doet hij niet nee, en hij laat zich al helemáál de les niet lezen door iemand.quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef Ecila111 het volgende:
Nicolaas lijkt me niet het type dat meedoet met de zanglessen van juf Judith en dergelijke.....
toe nou toch, dit is toch gewoon een heel lelijke man! (maar daarom geen mindere miljonair!)quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Nicolaas en Juf Judith! Dát lijkt me een leuke combi!quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef Ecila111 het volgende:
Ik seg: ik hauw dr fan!quote:Op maandag 9 april 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doet hij niet nee, en hij laat zich al helemáál de les niet lezen door iemand.
Nicolaas kan snoeihard uit de hoek komen hoor, vergis je niet.
Aan de andere kant, dan weet je weer waarom Natasia zo'n klerewijf was.quote:Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja jammer, die kant van Natasia leek even verdwenen![]()
Och. . .waarom niet?quote:Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij is erg vóor condooms... dus dan word de kans alweer iets kleiner.
En als hij een SOA had gehad dan was hij niet in de GK
idd, kan ze beter tegen brian uitvallen, die neukt wijven zonder condoom op TV, en gaat dan op aandringen van de redactie zich verontschuldigen...quote:Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij is erg vóor condooms... dus dan word de kans alweer iets kleiner.
En als hij een SOA had gehad dan was hij niet in de GK
Ik ben dus gewaarschuwd..... leukleukleuk!quote:Op maandag 9 april 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat doet hij niet nee, en hij laat zich al helemáál de les niet lezen door iemand.
Nicolaas kan snoeihard uit de hoek komen hoor, vergis je niet.
ik zeg ik vind het een misselijkheid.......hij die zijn kinders zo mistequote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat ze daar op gecontrolleerd zijn?quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 20:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nicolaas en Juf Judith! Dát lijkt me een leuke combi!
He's shitting in his pants.quote:Op maandag 9 april 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Brainless durft niet te zeggen dat Nicolaas niet binnen mag roken.![]()
Een welgemikte punt tussen de ogen?quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar op gecontrolleerd zijn?
>> "Wie wil er een stukje taart" roept Syl.
Ik zou die goorlappen dus echt geen taart aanbieden.![]()
Ben wel benieuwd naar de brief en boodschappen waar hij het daarnet over had. Misschien houdt ze dan wel op met hangen en kirren (of niet).quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
Nicolaas moet weg. Natasia hangt om zijn nek.
Z'n koffers worden bezorgd zei ie.quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef Katewalker het volgende:
Geen koffers..geen brief..geen plasmaboy...![]()
Ja, wordt hoog tijd. Natasia en Brian in slijm-overdrive zijn niet te harden.quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de brief en boodschappen waar hij het daarnet over had. Misschien houdt ze dan wel op met hangen en kirren (of niet).
Nicolaas blijft niet slapen die gaat straks weer naar huis.quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef Katewalker het volgende:
Geen koffers..geen brief..geen plasmaboy...![]()
ECHT???????????quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
Zijn foto staat op de Tien site. Hij blijft.
Hmm, het kan alle kanten op met Tien. Misschien is wel weer een lokkertje.quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
Ja, je hebt gelijkquote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
Zoiets werkt gelukkig redelijk averechts bij Nicolaas.quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wordt hoog tijd. Natasia en Brian in slijm-overdrive zijn niet te harden.
ze zitten momenteel allemaal te slijmenquote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wordt hoog tijd. Natasia en Brian in slijm-overdrive zijn niet te harden.
Tis echt, zijn foto staat inderdaad op tienquote:Op maandag 9 april 2007 20:56 schreef blomst het volgende:
[..]
Nicolaas blijft niet slapen die gaat straks weer naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |