hij heeft gewoon een onbetrouwbare rotkop past goed bij de rest dusquote:Op maandag 9 april 2007 21:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij is gewoon z'n grote beer die je moet temmen![]()
Nee, hij is niet goedkoop..... wat ik Huub vaak vind.quote:Op maandag 9 april 2007 21:03 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het 2eMaar hij zou nooit iets dergelijks doen wat Huub heeft gedaan denk ik
Hey kerel...welke nachtmerrie ben ik in beland...Nicolaas terug?quote:
Hij staat op de site EN hij heeft die brief...quote:Op maandag 9 april 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
Is Tien aan het fucken of wat????? Blijft ie echt?.
Hij kan de zooi wel lekker wakkertrappen daar...quote:Op maandag 9 april 2007 21:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hey kerel...welke nachtmerrie ben ik in beland...Nicolaas terug?
Relativerend:
Nicolaas past echt niet in de groep...en dat is positief voor hem...![]()
"quote:Op maandag 9 april 2007 21:04 schreef ericahysterica het volgende:
Hij blijft want hij leest iets over zijn RENTREEEEEE
zeg dweper........ het zegt al genoeg dat jij ons moet overtuigen.........ik vond niko toen al niks en nu dus ook niet.........een hoop blabla een drankprobleem en een aanpassingsprobleem met nikoo..........quote:Op maandag 9 april 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
Ik lach me suf hier, Nicolaas: ik lees m nog een keer voor jullie.
Nicolaas is zooo grappig!
Overheersende Man, Amanda is bang.quote:Op maandag 9 april 2007 21:06 schreef VirtualPOM het volgende:
Aman kijkt een beetje angstig.....
De mijne ook, hoppa op nr 1 in de ppquote:Op maandag 9 april 2007 21:07 schreef carpediem23 het volgende:
Leeekkkeeerrr!!!! Nico krijgt mijn stem!!!
Ik help het je hopen....die glijdende Nasty..........-die-bijna-klaarkomt-van-Nicolaasquote:Op maandag 9 april 2007 21:05 schreef Sonique het volgende:
Bullshit dit...
Hij heeft dat echt zelf geschreven...
Hij gaat morgen echt weg..
DIT IS Nicolaas...
quote:Op maandag 9 april 2007 21:07 schreef Liess het volgende:
[..]
Overheersende Man, Amanda is bang botergeil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |