Nena komt in het huis...maakt grote fouten met versprekingen en baggage. De volgende dag komt Ilona binnen, de fouten die Nena maakte worden dit keer niet gemaakt, maar Ilona maakte ook wat versprekingen en enkele streamers merkten op dat Ilona's foto niet op de site stond. Nu zit Nicolaas er en wederom zijn de fouten van de vorige bewoner verholpen. Het is dus gewoon om ons een vals spoor te zettenquote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef Marelle het volgende:
kijk maar op de tien site, Nicolaas blijft, hij staat met foto tussen de andere bewoners......
druk op het knopje printscreen op je toetsenbord en pasten in paintquote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef obezzi het volgende:
hoe maak je screenshots??
denk ik ook...quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nena komt in het huis...maakt grote fouten met versprekingen en baggage. De volgende dag komt Ilona binnen, de fouten die Nena maakte worden dit keer niet gemaakt, maar Ilona maakte ook wat versprekingen en enkele streamers merkten op dat Ilona's foto niet op de site stond. Nu zit Nicolaas er en wederom zijn de fouten van de vorige bewoner verholpen. Het is dus gewoon om ons een vals spoor te zetten
Die brief kwam van hemzelf en die foto op de site is morgen weer weg. Begrijp me niet verkeerd, ik HOOP dat ie blijft, maar ze nemen ons al te lang in de maling
met gadwinquote:Op maandag 9 april 2007 21:23 schreef obezzi het volgende:
hoe make jullie screenshots??
Ik denk dat hij rustig mee lultquote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef schatje het volgende:
Nou, je kan wel raden waar die rat straks in de sauna over begint. Huub, Huub en nog een sHuub.
Daar prikt Nicolaas zo doorheen.........quote:Op maandag 9 april 2007 21:27 schreef Dogga het volgende:
Hahahhaha nico gaat sauna in...wedden dat heel BANJ mee gaat
slijmende mensen BAH
Ik hou een beetje van je...quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nena komt in het huis...maakt grote fouten met versprekingen en baggage. De volgende dag komt Ilona binnen, de fouten die Nena maakte worden dit keer niet gemaakt, maar Ilona maakte ook wat versprekingen en enkele streamers merkten op dat Ilona's foto niet op de site stond. Nu zit Nicolaas er en wederom zijn de fouten van de vorige bewoner verholpen. Het is dus gewoon om ons een vals spoor te zetten
Die brief kwam van hemzelf en die foto op de site is morgen weer weg. Begrijp me niet verkeerd, ik HOOP dat ie blijft, maar ze nemen ons al te lang in de maling
Dat is het mooie aan Nicolaas, je weet niet wat je eraan hebt. Ik verwacht dat hij helemaal geen groepje kiest, maar dat de groepjes vechten om hem als troef binnen te halen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Nicolaas heeft ook veel gezien lijkt me, dus de kans dat ie met BANJ meegaat lijkt me vrij klein. Dat is niet zijn niveau.
jij bent lekker snelquote:Op maandag 9 april 2007 21:29 schreef Marrije het volgende:
Als er iemand anders is die graag de volgende COS wil openen, be my guest, tis niet dat ik dat perse wil doen ofzo![]()
- printscreenquote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef obezzi het volgende:
hoe maak je screenshots??
Ik verbaas me erover dat sommige mensen dat zo snel kunnen. On-topic: Natasia vindt het maar gemeen dat Eric moet lachen om het para brotha vlieg filmpje... ze vindt dat je om echte emotie niet moet lachen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:30 schreef avonne het volgende:
[..]
- printscreen
- plakken in paint
- uitsnijden
- opslaan
- uploaden bij www.tinypic.com
- [img] link plakken in bericht
Prachtig, hopelijk pakt hij Ericje en Huubje even hard aanquote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Nicolaas tegen Eric:"flikker op mag wel toch"![]()
Ja, prachtig. Jammer dat hij wat ouder is anders had ik hem wel tijdens mijn studentenavondjes willen tegen komen,quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
Haha, die Nicolaas is een oude corpsbal, en windt die vrouwen om zn vinger als doppertjes in een verpakking.
Ik volgde het ook niet helemaal.quote:Op maandag 9 april 2007 21:33 schreef Clank het volgende:
Wat zei Huub nou net over Lieke? Dat Brian haar af zou kunnen pakken??
Brian zei een aantal keren: Maar Lieke houdt van jou!!
"zometeen"?quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef Napster het volgende:
Brian en Co gaan natuurlijk weer slijmen zometeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |