Wie is die blondequote:
Mooi vond ik hoe hij Jaap bewerkte. Als zijn plan slaagt, is er een gerede kans dat Jaap eruitvliegt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
Nicolaas heeft het wel naar zijn zin.
Mooi.
Jaap zegt dat wel vaker, heeft hij overgenomen van zijn 'maatje'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:40 schreef Liess het volgende:
En nogmaals herhaalt Jaap dat Sylvia niks doet in huis.
Maar ik ben niet gerust op Jaap, zie hem er wel voor aan om tegen te stemmen. Tenzij hij vertrouwt op achter en er vanuit gaat dat ze hem niet laten gaan ivm kijkcijfers.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi vond ik hoe hij Jaap bewerkte. Als zijn plan slaagt, is er een gerede kans dat Jaap eruitvliegt.
Nou je kan veel zeggen, Jaap doet heel veel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap zegt dat wel vaker, heeft hij overgenomen van zijn 'maatje'.
Jaap daarentegen is het kijkcijferkanon van DGK!??? Over 3 maanden!!!
Brian gaat nóóit toestaan dat Nicolaas iemand mag aanwijzen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi vond ik hoe hij Jaap bewerkte. Als zijn plan slaagt, is er een gerede kans dat Jaap eruitvliegt.
Sinds Jaap erin gekomen is zijn de kijkcijfers alleen maar omlaag gegaan, maar de redaktie moet hem er vooral in laten zittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef Clank het volgende:
Volgens Jaap gaat de bruiloft voor mega kijkcijnfers zorgenen wil 'achter' hem daarom ook nog niet kwijt. Commerciële belangen.. blabal
Ik moet eerst nog zien wat zijn plan is. Misschien wil hij echt proberen om Sylvia eruit te krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vergeet het schijten in de plee op de kamer van Huub & Ericquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Nou je kan veel zeggen, Jaap doet heel veel.
Slapen, wakker worden, zweten tot ie een ons weegt, bezweet aan de ontbijttafel zitten, hele dag theorieen bespreken met Brian, Eten tussendoor, Weer fietsen en zweten, nog meer theorieen bespreken, slapen.
toch een hele lijst.![]()
Ik heb die twee ook niet op een gesprek kunnen betrappen (een aantal anderen wel). Maar als Nicolaas net zo kletste als bij Jaap, zie ik Brian er wel voor aan erin te trappen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian gaat nóóit toestaan dat Nicolaas iemand mag aanwijzen.
....Maar weet je wat het is...ik heb zo'n gevoel van.....is ook.....(bedenk de spastische arm en vingerbewegingen er zelf maar bij)quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je vergeet het schijten in de plee op de kamer van Huub & Eric![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |