Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
Nasi-ontbijt?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:16 schreef BrandX het volgende:ik was als eerste
maar toen bleek toch als tweede...
![]()
En ja, Nasi - ontbijt!![]()
Ik had nog een heerlijk klein portie nasi van gisteravond over, en dat zit ik nu te nuttigen![]()
![]()
Is het je dan nog steeds niet gelukt een topic te openen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja.......hoop doet leven toch...
![]()
nah, JDude en ik zaten beiden op 09:14.. Kwestie van secondenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat onbijt vind ik minder overigens
En het kan zijn dat je dat andere topic eerst niet zag. Er gaat af en toe iets mis met het laden van de topiclijst. Latige bug, maar er wordt aan gewerkt...
tisme één keer gelukt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is het je dan nog steeds niet gelukt een topic te openen?![]()
(keb wat deeltjes gemist dus wie weet)
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tisme één keer gelukt......niet helemaal super geweldig maar ja.....toch gelukt...
![]()
en je bent één uur eerder begonnen....?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb echt geen zin in werken vandaag.
ah, ok, ik dacht even dat het kwam omdat je bij het CWI geweest was, en dat je daar weer moest solliciteren ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moaw..nix bijzonder...wat spullen terug geven en terug nemen....en afsheid nemen...![]()
![]()
![]()
Een half uurtjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en je bent één uur eerder begonnen....?
vrijdag enzulksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb echt geen zin in werken vandaag.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou moe!![]()
Voelde ik me op het topic van BrandX net helemaal thuismoet ik weer verhuizen
![]()
Maar met mn hoofd gaat het verder goed.![]()
't kan snel gaan hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou moe!![]()
Voelde ik me op het topic van BrandX net helemaal thuismoet ik weer verhuizen
![]()
Maar met mn hoofd gaat het verder goed.![]()
Ja, bijna weekend. Vanavond bierquote:
werkzequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:32 schreef BrandX het volgende:
vrijdag of niet, dit meiske gaat nu idd. maar eens echt aan de slag.
kom straks nog wel ff buurten
Zaterdag ook in gematigde mate. Zondagochtend lunchafspraakquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in gematigde zin.
Zaterdag avond ook al weinig tot geen bier
Ochtend en lunch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zaterdag ook in gematigde mate. Zondagochtend lunchafspraak
heb je al IETS gedaan/geleerd....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ochtend en lunch?
In mijn geval staat de tentamenweek voor de deur, dus moet zondag ook weer wat doen
Ochtend is in mijn geval 12 uur waarschijnlijk. Voor mijn mede-lunchers is het lunch.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ochtend en lunch?
In mijn geval staat de tentamenweek voor de deur, dus moet zondag ook weer wat doen
nou kom op dan, leren met die hapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ochtend en lunch?
jazeker, ik had gister toch een banquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je al IETS gedaan/geleerd....![]()
![]()
geef me maar weer een ban danquote:
ah, ok, voor jou ontbijt, voor de rest lunchquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ochtend is in mijn geval 12 uur waarschijnlijk. Voor mijn mede-lunchers is het lunch.
Weer? Wat heb je uitgevroten?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geef me maar weer een ban dan
Nee, tot 11:00 mag ik van mezelf even wakker worden etc,
en dan ga ik weer volop aan de bak
Dus vanaf 11:00uur vraag je weer een ban aan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geef me maar weer een ban dan
Nee, tot 11:00 mag ik van mezelf even wakker worden etc,
en dan ga ik weer volop aan de bak
Exactemunto.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ok, voor jou ontbijt, voor de rest lunch
whehe, niks, ik heb gister een ban aangevraagd, omdat ik maar bleef reageren hierquote:
misschien wel maar effequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus vanaf 11:00uur vraag je weer een ban aan?![]()
Ok.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, niks, ik heb gister een ban aangevraagd, omdat ik maar bleef reageren hier
Toen kon dat niet meer, dus ben ik maar gaat leren
Kan geregeld worden hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil eigenlijk ook een ban.....ben echt verslaafd aan Fok en doe eigenlijk niet wat ik echt moet doen....
![]()
Hallo Leute! Wie geht's?quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ehm, je pc uitzetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil eigenlijk ook een ban.....ben echt verslaafd aan Fok en doe eigenlijk niet wat ik echt moet doen....
![]()
Ik hoef geen ban.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan geregeld worden hoor
Ik heb ook het vermoeden dat ik hier teveel kom![]()
dan is het nog wel te overzien iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoef geen ban.Ik kom hier alleen als ik op mn werk zit.
Ik moet alleen ff kijken of die mailtjes van "schiet eens op!"
te maken hebben met Fok! of met mijn ADV van gisteren.
![]()
JJ..!!! Mijn vriendin...quote:
eer-ik!!!!quote:
hoe is het?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
eer-ik!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
wat lees ik nu? probleempjes met de zelfdiscipline?
quote:
ik wist wel dat we bij elkaar pasten.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bezwaar 1: PC uitzetten is not done
Bezwaar 2: Bepaalde opdrachten moeten met de pc gemaakt worden, dat gaat zo lastig als die uit staat
Goed goed, ben ook aan het SOG-enquote:
Sorryquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OH.......EERTST OP LEZEN...DAN POSTEN...
![]()
IE de-installeren dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bezwaar 1: PC uitzetten is not done
Bezwaar 2: Bepaalde opdrachten moeten met de pc gemaakt worden, dat gaat zo lastig als die uit staat
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wist wel dat we bij elkaar pasten.....![]()
![]()
en waar is je Eed dan....!!!!????quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Sorry![]()
Is veranderd!
En ja, ik ben nog een redelijke noob, maar ik heb wel ongeveer in de gaten wat de trends zijn.
Maar als je favoriete subforum ONZ is dan ben je volgens mij zoiezo een noob![]()
Ik onthou mij van commentaar op deze uitspraak.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef Blauwbaard het volgende:
Maar als je favoriete subforum ONZ is dan ben je volgens mij zoiezo een noob![]()
Ik heb geen IEquote:
als je sowieso als zoiezo schrijft ben je een behoorlijke noob jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:07 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Sorry![]()
Is veranderd!
En ja, ik ben nog een redelijke noob, maar ik heb wel ongeveer in de gaten wat de trends zijn.
In mijn fipo in dit topicquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en waar is je Eed dan....!!!!????![]()
da's ook zo triest, natschool.rocleiden.nl werkt alleen maar in IEquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb geen IE![]()
Firefox heb ik helaas de hele dag door nodig, ivm met online studie-management-systeem met vakinfo etc
Welnee, gewoon een analfabeet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als je sowieso als zoiezo schrijft ben je een behoorlijke noob ja
Ja, maar dat ga ik dus écht niet meer edittenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als je sowieso als zoiezo schrijft ben je een behoorlijke noob ja
dat vraag ik ook niet van jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:10 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik dus écht niet meer editten
Ik ben verschrikkelijk aardig voor noobiesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
JONGENS WEL AARDIG ZIJN VOOR NOOBIES....!!!
Haha hier op de TU/e krijgt het CvB er meteen duchtig van langsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's ook zo triest, natschool.rocleiden.nl werkt alleen maar in IE
En laat ik nou net met een mac werken waar geen IE op zit.
En op die site staat alles wat ik moet weten voor school enzo
Jawel wij bedrijven hier SOG / WOGquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:11 schreef Blauwbaard het volgende:
Wat is het bij de weg druk hier op dit tijdstip van de dag. Hebben jullie geen werk/school ofzo?
Natuurlijk wel. Fok!ken onder werktijd is teh pwn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:11 schreef Blauwbaard het volgende:
Wat is het bij de weg druk hier op dit tijdstip van de dag. Hebben jullie geen werk/school ofzo?
en terecht.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha hier op de TU/e krijgt het CvB er meteen duchtig van langsals iets niet in firefox werkt...
Jij pwnd je werk, wie unne noob?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Fok!ken onder werktijd is teh pwn.
Hij is slimquote:
Kijk mijn fipo in de topic, daar staat-ie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
DE EED BLAUWBAARD......ANDERS BEN IK GENOODZAAK JE EEN THEE-STRAF TE GEVEN...
![]()
Als jij het zo wilt noemen.quote:
valt best mee..kan veel sneller....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is slim![]()
Wat zijn we weer vreselijk aan het turbo-chatten vanochtend![]()
whehe, het gaat weer goed hard idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is slim![]()
Wat zijn we weer vreselijk aan het turbo-chatten vanochtend![]()
Wheheh.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Kijk mijn fipo in de topic, daar staat-ie.
Je Nederlands, wat doe je?
ze is niet nederlandsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:15 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Kijk mijn fipo in de topic, daar staat-ie.
Je Nederlands, wat doe je?
als jij daar blij van wordt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Blauwbaard het volgende:
Zal ik de eed nogmaals posten, just for the hell of it?
je bent wel een hardcore koffieSC posterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee...ikke niet Nederlands...maar ikke wel straf kunnen uitdelen....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:17 schreef Blauwbaard het volgende:
Zal ik de eed nogmaals posten, just for the hell of it?
quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
yep....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je bent wel een hardcore koffieSC poster
![]()
14quote:
Heeeey CGMquote:
OMDAT IE KAPOT WASquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
ok vraagje , waarom is mijn icoon uit de OP?
goedemorgen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
Mooie UI!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar hij is nu @ tinypic gehost zie ik.
Ik gooi 'm er weer in.
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen...![]()
![]()
...das idd niet de bedoeling....
![]()
Dankje murp heeft hem gemaaktquote:
ja, ik weet wie murp isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje murp heeft hem gemaaktja dezelfde die dit soort icoontjes maakt die je denk ik de laatste paar dagen ziet rondzwerven in het forum
[afbeelding]
zeer irritant maar ik wou er 1tje die verkleurde en dat mocht ook![]()
hoe dat voor het uitdelen opdringen van icoontjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik weet wie murp is
Hij heeft een ban
Cool!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje murp heeft hem gemaaktja dezelfde die dit soort icoontjes maakt die je denk ik de laatste paar dagen ziet rondzwerven in het forum
[afbeelding]
zeer irritant maar ik wou er 1tje die verkleurde en dat mocht ook![]()
je CAPS staat aanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
sNEL DOORPOSTEN JONGENS, DEZE MOET BINNEN EEN HALF UUR VOL ZITTEN !!!1
zal ik dan ook maar meehelpenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
nou dan moet je je capslock laten vervangen door de zogenoemde de CHAOS of panick buttonquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
Hij is inmiddels expert in koffieleuten en fok!kenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
Eer-ik , hoe staat het met je tentamens eigenlijk? al veel opgestoken de laatste 1,5 dag?![]()
hopen dat ze daar dan ook vragen over stellen op zijn tentamenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is inmiddels expert in koffieleuten en fok!ken
moet je effe @ MED kijken, in het banmeldttopic.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe dat voor het uitdelen opdringen van icoontjes?![]()
als jij maar 1x in de 5 minuten post , krijgen we deze niet in een half uur vol hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
gaat geweldigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
Eer-ik , hoe staat het met je tentamens eigenlijk? al veel opgestoken de laatste 1,5 dag?![]()
ja, sorry, ik was effe koffie halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
als jij maar 1x in de 5 minuten post , krijgen we deze niet in een half uur vol he![]()
plaatsen van privelogquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je effe @ MED kijken, in het banmeldttopic.
Daar staat het in, zag het toevallig gister.
zo, dat zou chill zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hopen dat ze daar dan ook vragen over stellen op zijn tentamen![]()
dat klinkt als ik had er 6 kunnen doen maar het FOK! topic was zoo leuk dat ik gewoon moest mededelen dat ik er 3 had gedaaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gaat geweldig
Ik heb al 3 hoofdstukken economie samengevat![]()
jij was tot nu toe de grote afwezige hoor...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
als jij maar 1x in de 5 minuten post , krijgen we deze niet in een half uur vol he![]()
Dus daar worden op middeleeuwse wijze alle misdadigersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je effe @ MED kijken, in het banmeldttopic.
Daar staat het in, zag het toevallig gister.
We zijn al op pagina 3quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dit lijkt er weer op! Nog 23 minuten te gaan!![]()
WELKOM Juon jacket het jack dat je moet dragenquote:
ohja, dat was hetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
plaatsen van privelogzonde. mss iets te persoonlijk dunkt me
![]()
nee, 48 uur meestal.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik heb het niet gevolgd het is toch geen perma-ban ?![]()
LEkkerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:36 schreef TIM-846 het volgende:
ik heb dadelijk worstenbroodjes op mijn stage!
weet je wel wat mijn Username betekend....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
WELKOM Juon jacket het jack dat je moet dragenals de meiden dat ook willen zit je helemaal snor
![]()
met die posts van jou gaat het ook wel weer ok he.. denk dat jij de afgelopen dagen een gemiddelde van 150-200 posts per dag hebtquote:
oh, dat is niet zo moeilijk hoor, maar ik ben dan ook een fatsoenlijke user.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik snap echt niet hoe jeje op fok.nl kan laten bannen
zelfs ik vind dat al moeilijk
![]()
je doet maar,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan doen we er extra lang over![]()
denk het ook wel zoiets iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
met die posts van jou gaat het ook wel weer ok he.. denk dat jij de afgelopen dagen een gemiddelde van 150-200 posts per dag hebt![]()
ah maar toch. FOK is like WTFOK:) en je kan er zo klieren wat je wil. zolang je je binnen de regels houd die ik niet eens kenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, dat is niet zo moeilijk hoor, maar ik ben dan ook een fatsoenlijke user.
die regels zijn best gemakkelijk te breken hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah maar toch. FOK is like WTFOK:) en je kan er zo klieren wat je wil. zolang je je binnen de regels houd die ik niet eens ken![]()
![]()
![]()
dat gaat je inderdaad erg goed af..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je doet maar,
ik kan best 100 posts doen in 20 minuten
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat gaat je inderdaad erg goed af..![]()
later als hij groot is en opoe en hij stierf kunnen we zeggen hij Dedicated his life to FOK!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
denk het ook wel zoiets idd![]()
echt neit gezond...
Dan kun je hier niet meer veel posten bedoel jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
@ kabelpistoolmeester, wat is stepmania?
En nee, ik ga niet in dat topic kijken, dat kost me teveel tijd![]()
hmm..?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
@ kabelpistoolmeester, wat is stepmania?
En nee, ik ga niet in dat topic kijken, dat kost me teveel tijd![]()
Goed zo! Is er tenminste 1 persoon die vandaag wat nuttigs doetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben al gedouched......strax ff weg
misschien een kleine omzeiling om dat te zeggen, maar 't kloptquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan kun je hier niet meer veel posten bedoel je
hohoho, ik ga ook wat nuttigs doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed zo! Is er tenminste 1 persoon die vandaag wat nuttigs doet![]()
Ik ook .. heb net een uurtje overleg gehad!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
pfft... noobsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
misschien een kleine omzeiling om dat te zeggen, maar 't klopt
euhhh...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
post het hier danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hmm..?luilak.
* zoektff link *
http://www.youtube.com/watch?v=Ywa3ZCC1e8I
Dat is niet zo nuttig, maar dan heb k tochnog even m'n post quote gehaald voor vandaagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dit topic in 18 minuten vol raggen?![]()
welk vak staat er op t programma?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is niet zo nuttig, maar dan heb k tochnog even m'n post quote gehaald voor vandaag
Daarna ga ik leren![]()
het valt niet anders dan met dit filmpje uit te leggen .. anders had je het beter niet kunnen vragenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
post het hier dan![]()
Ik ga niet op links klikken, dan ben ik daar weer aan het lezen en komt deze niet vol (kuttopic dit eigenlijk)
ik zou niet wetenw aarom ik dat zou doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft... noobsik volg al 3 fora tegelijk
![]()
omdat ik een databeest benquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou niet wetenw aarom ik dat zou doen
Haha, ik ga zo ECHTquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
misschien een kleine omzeiling om dat te zeggen, maar 't klopt
Dus als ik jou een query geef ga je nummercrunchenquote:
hij gaat ECHT werken. een nieuw soort baan/werk net als je ECHT kan koken ECHT kan FOK!Ken en ECHT kan lezenquote:
zo icter ben ik nou net nog nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus als ik jou een query geef ga je nummercrunchen?
Heel hard studeren, opgaven maken van glasvezelcommunicatie en daarna opgaven maken van stochastische wachttijdtheoriequote:
SELECT users FROM koffieSCop WHERE postcount > 3000quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zo icter ben ik nou net nog nietmaar leg uit .
![]()
Sommige mensen beklimmen de mount Everest, andere proberen Fok! te overbelasten.quote:
KICK users from koffieSCop WHERE postcount >8000quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
SELECT users FROM koffieSCop WHERE postcount > 3000
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel hard studeren, opgaven maken van glasvezelcommunicatie en daarna opgaven maken van stochastische wachttijdtheorie
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Dit kan ook wel in ONZ voortgezet worden.
It's a dirty job, but someone's got to do itquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sommige mensen beklimmen de mount Everest, andere proberen Fok! te overbelasten.Respect!!
8minuten nog maarquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:51 schreef TIM-846 het volgende:
gaan we het halen denk je eer-ik?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
It's a dirty job, but someone's got to do it
Delen door 2, dat betekent 6 posts per minuut!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
98 posts gedeeld door 8 minuten, is 12 posts per minuut
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:53 schreef eer-ik het volgende:
ik heb zo'n flauw vermoeden dat we het niet gaan halen....
ja, dat is waar ....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
Zulks een zinloos gebagger. En dan nog wel in een topic met zoeen toffe TT.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
KICK users from koffieSCop WHERE postcount >8000
ik ken het had het moeten wetenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
SELECT users FROM koffieSCop WHERE postcount > 3000
waar ga jij studeren dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat is waar ....
bekijk het van de zonnige kant kuuk,
over 6 minuten ben ik weg, dus wordt mijn streven om dit topic vol te krijgen voor 11 uur gestaakt.
nog niet helemaalquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pagina 6 al zin zicht?
IK BEN DE GROTE WINNAR....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ken het had het moeten weten
Eerik met 8204 gemid 15 posts.
Juon Jacket 4524 (gemiddeld 110 per dag)
kuukske 5081 gemid 3 posts
JDude 20704 (gemiddeld 17 per dag)
BRandX 3386 (gemiddeld 5 per dag)
Buzzer 62232 (gemiddeld 23 per dag)
Tim valt buiten. met maar 1524 posts
ik val er ook buiten
papierversnipperaar valt er ook buiten.
Query Results: 6 van de 9 vallen binnen de doelgroep.![]()
![]()
Hehe.. snap je nu waarom ik met enige regelmaat mijn brein moet voeden met koffiequote:
ja je hebt het hoogste gemid maar het ging erom wie binnen de doelgroep vielquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IK BEN DE GROTE WINNAR....![]()
![]()
![]()
!!!!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe.. snap je nu waarom ik met enige regelmaat mijn brein moet voeden met koffie?
nou en...?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja je hebt het hoogste gemid maar het ging erom wie binnen de doelgroep viel![]()
![]()
mooi keep on posting posting postingquote:
Jippieee!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik val er ook buiten
![]()
maar goed, ik ben dus van fok af.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik val er ook buiten
![]()
he, hou dit topic even op een beschaafde plek ok,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mooi keep on posting posting posting
dat dit topic niet in het onzin gedeelte zit snap ik neit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoogeste niks te doen gehalte is gelijk aan hoogste gemid![]()
haha, doe jij dat eens beter danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zitten meer mensen in de OP... of allemaal of ALLEEN de gevraagde mensen noemen
![]()
slecht databeest management systeem![]()
het ging om dit forum nr niet over het HELE forum 1-44.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zitten meer mensen in de OP... of allemaal of ALLEEN de gevraagde mensen noemen
![]()
slecht databeest management systeem![]()
draag eens een goed onderwerp aan.. scheikunde?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:01 schreef eer-ik het volgende:
nou, wat mij betreft mag dit topic weer omgezet worden in een kwaliteitstopic, want ik haal m'n streven niet meer
het gaat MPG om de mensen in de OP, niet over iedereen op het forum...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het ging om dit forum nr niet over het HELE forum 1-44.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:01 schreef eer-ik het volgende:
nou, wat mij betreft mag dit topic weer omgezet worden in een kwaliteitstopic, want ik haal m'n streven niet meer
Nee, ik ben geen informaticusquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...ik ben weg....moet van ales doen en had afgesproken om 11:00 te stoppen.....dusssss...tot strakjes....
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ging mij om de die-hard koffie-ers die in de OP staanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het ging om dit forum nr niet over het HELE forum 1-44.
vond trouwens dat ik redelijk snel was voor een menselij kdatabeestje.![]()
Doeidoeiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens...ik ben weg....moet van ales doen en had afgesproken om 11:00 te stoppen.....dusssss...tot strakjes....
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, het gaat dus om zuur-base reacties en redoxquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
draag eens een goed onderwerp aan.. scheikunde?
have fun JJquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:03 schreef cablegunmaster het volgende:
opnderwerp: Cablegunmaster heeft het gras gemaaid de tegels ontgroend en schoongespoten
daarnaast zit hij weer stiekem op de pa's zijn pcomdat hij vangisteren nog aanstond en niemand het heeft opgemerkt om hem uit te doen
Daar snap ik het fftjes nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Verslavings-grens: 3000-420/26 = 99,2 dagen
99,2/5 = 19,8 weken
Voorlopig niets aan de hand dus.
Leuk onderwerpquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, het gaat dus om zuur-base reacties en redox
Ik snap er geen kut van
Laterzzzz... JJquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Die scholieren van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
CGM is geen scholier op het moment...jaartje tussendoor.
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
ah, de douche is vrij.
I'm off people.
Om 15:00 sharp heb ik weer pauze
Ik heb 3000 posts als verslavingsquote:
ik denk dat ik eerder over de verslavings post zitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb 3000 posts als verslavingsgrens genomen.
Volgens mijn profiel had ik 420 keer gepost, 26 keer per dag. Ik post alleen op mn werk dus 5 dagen in de week. Over 20 weken (week 33 das half augustus) zit ik pas op 3000 posts.![]()
Als je het zo bekijkt kan dat bij mij nog erg lang durenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerder over de verslavings post zit
Ach jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt kan dat bij mij nog erg lang duren
het haalt vanzelf wel een keer je gemid omhoog van 2 post per dagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
daarentegen heb ik de laatste dagen vast wel een gemiddelde van 50 posts per dag of meer
ik ben al 3 jaar geregistreerd , dus echt snel zal het niet gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het haalt vanzelf wel een keer je gemid omhoog van 2 post per dag
ja iedereen is vertrooken altijd als ik er ben wil niemand met me FOKKenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is nu na 11 uur wel heel veel plotseling erg rustig geworden![]()
Ik pak nog eeneen ga nog ff wat werken
voor de lunch.
![]()
ik ben nog maar 3 weken lidquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik ben al 3 jaar geregistreerd , dus echt snel zal het niet gaan![]()
makkelijk gewoon blijven posten he MCdavidquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:17 schreef mcDavid het volgende:
Zo, deze houdt het lang vol bovenin!
Echt welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik ben al 3 jaar geregistreerd , dus echt snel zal het niet gaan![]()
mijne is omlaag gegaan.... van 360 naar 70 per dag , mede door oudersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel
Ik ben na 41 Koffie topics van gemiddeld 1 post per dag naar gemiddeld 3 posts per daggegaan, aan 2 jaar registratietijd ofzo
Hoiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:17 schreef mcDavid het volgende:
Ja de modjes slapen nog ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:17 schreef mcDavid het volgende:
Ok, het kan wel, maar snel zal het niet gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel
Ik ben na 41 Koffie topics van gemiddeld 1 post per dag naar gemiddeld 3 posts per daggegaan, aan 2 jaar registratietijd ofzo
|quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:20 schreef Kuukske het volgende:
Gelukkig is het gemiddelde aantal smilies op deze bladzijdes al een stukje afgenomen.
JJ is er niet meer he...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:20 schreef Kuukske het volgende:
Gelukkig is het gemiddelde aantal smilies op deze bladzijdes al een stukje afgenomen.
hahaha nu snap ik hem pasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ is er niet meer he...
@CGM.. de modjes zijn angstvallig afwezig, en zij moeten hier een centraal topic van maken, maar als we in dit tempo doorgaan is het topic vol voordat het centraal is
morgen heart wormquote:
Goed plan maar nu begint mijn flodder weer...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:24 schreef mcDavid het volgende:
Good morning!
Ik ga maar eens een ontbijt regelen.
Valt die er niet af dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
damn reclame tusse mijn flodder, mijn pa's pc heeft namelijk TV erop![]()
Flodder als in de serie?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed plan maar nu begint mijn flodder weer...![]()
Eten is altijd een goed idee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:
Eten, goed idee.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:24 schreef mcDavid het volgende:
Good morning!
Ik ga maar eens een ontbijt regelen.
Ja, je wraps worden nog een weekje uitgesteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |