nee, 48 uur meestal.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik heb het niet gevolgd het is toch geen perma-ban ?![]()
LEkkerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:36 schreef TIM-846 het volgende:
ik heb dadelijk worstenbroodjes op mijn stage!
weet je wel wat mijn Username betekend....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
WELKOM Juon jacket het jack dat je moet dragenals de meiden dat ook willen zit je helemaal snor
![]()
met die posts van jou gaat het ook wel weer ok he.. denk dat jij de afgelopen dagen een gemiddelde van 150-200 posts per dag hebtquote:
oh, dat is niet zo moeilijk hoor, maar ik ben dan ook een fatsoenlijke user.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik snap echt niet hoe jeje op fok.nl kan laten bannen
zelfs ik vind dat al moeilijk
![]()
je doet maar,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan doen we er extra lang over![]()
denk het ook wel zoiets iddquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
met die posts van jou gaat het ook wel weer ok he.. denk dat jij de afgelopen dagen een gemiddelde van 150-200 posts per dag hebt![]()
ah maar toch. FOK is like WTFOK:) en je kan er zo klieren wat je wil. zolang je je binnen de regels houd die ik niet eens kenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, dat is niet zo moeilijk hoor, maar ik ben dan ook een fatsoenlijke user.
die regels zijn best gemakkelijk te breken hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah maar toch. FOK is like WTFOK:) en je kan er zo klieren wat je wil. zolang je je binnen de regels houd die ik niet eens ken![]()
![]()
![]()
dat gaat je inderdaad erg goed af..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je doet maar,
ik kan best 100 posts doen in 20 minuten
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat gaat je inderdaad erg goed af..![]()
later als hij groot is en opoe en hij stierf kunnen we zeggen hij Dedicated his life to FOK!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
denk het ook wel zoiets idd![]()
echt neit gezond...
Dan kun je hier niet meer veel posten bedoel jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
@ kabelpistoolmeester, wat is stepmania?
En nee, ik ga niet in dat topic kijken, dat kost me teveel tijd![]()
hmm..?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
@ kabelpistoolmeester, wat is stepmania?
En nee, ik ga niet in dat topic kijken, dat kost me teveel tijd![]()
Goed zo! Is er tenminste 1 persoon die vandaag wat nuttigs doetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben al gedouched......strax ff weg
misschien een kleine omzeiling om dat te zeggen, maar 't kloptquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan kun je hier niet meer veel posten bedoel je
hohoho, ik ga ook wat nuttigs doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed zo! Is er tenminste 1 persoon die vandaag wat nuttigs doet![]()
Ik ook .. heb net een uurtje overleg gehad!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
pfft... noobsquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
misschien een kleine omzeiling om dat te zeggen, maar 't klopt
euhhh...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
post het hier danquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hmm..?luilak.
* zoektff link *
http://www.youtube.com/watch?v=Ywa3ZCC1e8I
Dat is niet zo nuttig, maar dan heb k tochnog even m'n post quote gehaald voor vandaagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dit topic in 18 minuten vol raggen?![]()
welk vak staat er op t programma?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is niet zo nuttig, maar dan heb k tochnog even m'n post quote gehaald voor vandaag
Daarna ga ik leren![]()
het valt niet anders dan met dit filmpje uit te leggen .. anders had je het beter niet kunnen vragenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
post het hier dan![]()
Ik ga niet op links klikken, dan ben ik daar weer aan het lezen en komt deze niet vol (kuttopic dit eigenlijk)
ik zou niet wetenw aarom ik dat zou doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft... noobsik volg al 3 fora tegelijk
![]()
omdat ik een databeest benquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou niet wetenw aarom ik dat zou doen
Haha, ik ga zo ECHTquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
misschien een kleine omzeiling om dat te zeggen, maar 't klopt
Dus als ik jou een query geef ga je nummercrunchenquote:
hij gaat ECHT werken. een nieuw soort baan/werk net als je ECHT kan koken ECHT kan FOK!Ken en ECHT kan lezenquote:
zo icter ben ik nou net nog nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus als ik jou een query geef ga je nummercrunchen?
Heel hard studeren, opgaven maken van glasvezelcommunicatie en daarna opgaven maken van stochastische wachttijdtheoriequote:
SELECT users FROM koffieSCop WHERE postcount > 3000quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zo icter ben ik nou net nog nietmaar leg uit .
![]()
Sommige mensen beklimmen de mount Everest, andere proberen Fok! te overbelasten.quote:
KICK users from koffieSCop WHERE postcount >8000quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
SELECT users FROM koffieSCop WHERE postcount > 3000
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel hard studeren, opgaven maken van glasvezelcommunicatie en daarna opgaven maken van stochastische wachttijdtheorie
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Dit kan ook wel in ONZ voortgezet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |