Heeeey CGMquote:
OMDAT IE KAPOT WASquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
ok vraagje , waarom is mijn icoon uit de OP?
goedemorgen...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
Mooie UI!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:20 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar hij is nu @ tinypic gehost zie ik.
Ik gooi 'm er weer in.
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen...![]()
![]()
...das idd niet de bedoeling....
![]()
Dankje murp heeft hem gemaaktquote:
ja, ik weet wie murp isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje murp heeft hem gemaaktja dezelfde die dit soort icoontjes maakt die je denk ik de laatste paar dagen ziet rondzwerven in het forum
[afbeelding]
zeer irritant maar ik wou er 1tje die verkleurde en dat mocht ook![]()
hoe dat voor het uitdelen opdringen van icoontjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik weet wie murp is
Hij heeft een ban
Cool!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje murp heeft hem gemaaktja dezelfde die dit soort icoontjes maakt die je denk ik de laatste paar dagen ziet rondzwerven in het forum
[afbeelding]
zeer irritant maar ik wou er 1tje die verkleurde en dat mocht ook![]()
je CAPS staat aanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
sNEL DOORPOSTEN JONGENS, DEZE MOET BINNEN EEN HALF UUR VOL ZITTEN !!!1
zal ik dan ook maar meehelpenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
nou dan moet je je capslock laten vervangen door de zogenoemde de CHAOS of panick buttonquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
Hij is inmiddels expert in koffieleuten en fok!kenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
Eer-ik , hoe staat het met je tentamens eigenlijk? al veel opgestoken de laatste 1,5 dag?![]()
hopen dat ze daar dan ook vragen over stellen op zijn tentamenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is inmiddels expert in koffieleuten en fok!ken
moet je effe @ MED kijken, in het banmeldttopic.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe dat voor het uitdelen opdringen van icoontjes?![]()
als jij maar 1x in de 5 minuten post , krijgen we deze niet in een half uur vol hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
gaat geweldigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
Eer-ik , hoe staat het met je tentamens eigenlijk? al veel opgestoken de laatste 1,5 dag?![]()
ja, sorry, ik was effe koffie halen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
als jij maar 1x in de 5 minuten post , krijgen we deze niet in een half uur vol he![]()
plaatsen van privelogquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je effe @ MED kijken, in het banmeldttopic.
Daar staat het in, zag het toevallig gister.
zo, dat zou chill zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hopen dat ze daar dan ook vragen over stellen op zijn tentamen![]()
dat klinkt als ik had er 6 kunnen doen maar het FOK! topic was zoo leuk dat ik gewoon moest mededelen dat ik er 3 had gedaaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gaat geweldig
Ik heb al 3 hoofdstukken economie samengevat![]()
jij was tot nu toe de grote afwezige hoor...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
als jij maar 1x in de 5 minuten post , krijgen we deze niet in een half uur vol he![]()
Dus daar worden op middeleeuwse wijze alle misdadigersquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet je effe @ MED kijken, in het banmeldttopic.
Daar staat het in, zag het toevallig gister.
We zijn al op pagina 3quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dit lijkt er weer op! Nog 23 minuten te gaan!![]()
WELKOM Juon jacket het jack dat je moet dragenquote:
ohja, dat was hetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
plaatsen van privelogzonde. mss iets te persoonlijk dunkt me
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |