Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
Nasi-ontbijt?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:16 schreef BrandX het volgende:ik was als eerste
maar toen bleek toch als tweede...
![]()
En ja, Nasi - ontbijt!![]()
Ik had nog een heerlijk klein portie nasi van gisteravond over, en dat zit ik nu te nuttigen![]()
![]()
Is het je dan nog steeds niet gelukt een topic te openen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja.......hoop doet leven toch...
![]()
nah, JDude en ik zaten beiden op 09:14.. Kwestie van secondenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat onbijt vind ik minder overigens
En het kan zijn dat je dat andere topic eerst niet zag. Er gaat af en toe iets mis met het laden van de topiclijst. Latige bug, maar er wordt aan gewerkt...
tisme één keer gelukt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is het je dan nog steeds niet gelukt een topic te openen?![]()
(keb wat deeltjes gemist dus wie weet)
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tisme één keer gelukt......niet helemaal super geweldig maar ja.....toch gelukt...
![]()
en je bent één uur eerder begonnen....?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb echt geen zin in werken vandaag.
ah, ok, ik dacht even dat het kwam omdat je bij het CWI geweest was, en dat je daar weer moest solliciteren ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moaw..nix bijzonder...wat spullen terug geven en terug nemen....en afsheid nemen...![]()
![]()
![]()
Een half uurtjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en je bent één uur eerder begonnen....?
vrijdag enzulksquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb echt geen zin in werken vandaag.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou moe!![]()
Voelde ik me op het topic van BrandX net helemaal thuismoet ik weer verhuizen
![]()
Maar met mn hoofd gaat het verder goed.![]()
't kan snel gaan hequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou moe!![]()
Voelde ik me op het topic van BrandX net helemaal thuismoet ik weer verhuizen
![]()
Maar met mn hoofd gaat het verder goed.![]()
Ja, bijna weekend. Vanavond bierquote:
werkzequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:32 schreef BrandX het volgende:
vrijdag of niet, dit meiske gaat nu idd. maar eens echt aan de slag.
kom straks nog wel ff buurten
Zaterdag ook in gematigde mate. Zondagochtend lunchafspraakquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in gematigde zin.
Zaterdag avond ook al weinig tot geen bier
Ochtend en lunch?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zaterdag ook in gematigde mate. Zondagochtend lunchafspraak
heb je al IETS gedaan/geleerd....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ochtend en lunch?
In mijn geval staat de tentamenweek voor de deur, dus moet zondag ook weer wat doen
Ochtend is in mijn geval 12 uur waarschijnlijk. Voor mijn mede-lunchers is het lunch.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ochtend en lunch?
In mijn geval staat de tentamenweek voor de deur, dus moet zondag ook weer wat doen
nou kom op dan, leren met die hapquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ochtend en lunch?
jazeker, ik had gister toch een banquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb je al IETS gedaan/geleerd....![]()
![]()
geef me maar weer een ban danquote:
ah, ok, voor jou ontbijt, voor de rest lunchquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ochtend is in mijn geval 12 uur waarschijnlijk. Voor mijn mede-lunchers is het lunch.
Weer? Wat heb je uitgevroten?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geef me maar weer een ban dan
Nee, tot 11:00 mag ik van mezelf even wakker worden etc,
en dan ga ik weer volop aan de bak
Dus vanaf 11:00uur vraag je weer een ban aan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geef me maar weer een ban dan
Nee, tot 11:00 mag ik van mezelf even wakker worden etc,
en dan ga ik weer volop aan de bak
Exactemunto.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, ok, voor jou ontbijt, voor de rest lunch
whehe, niks, ik heb gister een ban aangevraagd, omdat ik maar bleef reageren hierquote:
misschien wel maar effequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus vanaf 11:00uur vraag je weer een ban aan?![]()
Ok.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, niks, ik heb gister een ban aangevraagd, omdat ik maar bleef reageren hier
Toen kon dat niet meer, dus ben ik maar gaat leren
Kan geregeld worden hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil eigenlijk ook een ban.....ben echt verslaafd aan Fok en doe eigenlijk niet wat ik echt moet doen....
![]()
Hallo Leute! Wie geht's?quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ehm, je pc uitzetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil eigenlijk ook een ban.....ben echt verslaafd aan Fok en doe eigenlijk niet wat ik echt moet doen....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |