quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:47 schreef ibaneX het volgende:
iemand nog een Fender blender kopen?
http://muziek.marktplaats(...)blender-z-g-a-n.html
Cool dingetje!quote:
Denk een beetje fender overdrive dimnges maar geen idee verderquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:11 schreef Gitarist het volgende:
tvp maar weer eens
[..]
Cool dingetje!
Aan wat voor 'n soort distortiongeluid moet ik denken bij de Fender Blender?
Ik heb een beetje het idee van een rat-achtig geluid daarbij, maar misschien zit ik ernaast..quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk een beetje fender overdrive dimnges maar geen idee verder
Waarom? Ik vond 't wel grappig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:16 schreef nipeng het volgende:
TT fixed.
Beetje hendrix achtig overdrive geluidje, gaat van lichte overdrive tot vette sustain.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:11 schreef Gitarist het volgende:
tvp maar weer eens
[..]
Cool dingetje!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:43 schreef Blivox het volgende:
Hoe klinkt een electro-akoestische gitaar over een pre-amp trouwens? Ik heb een POD2.0, dus ik heb het idee dat het wel redelijk zou moeten klinken?
Ik ben mijn Squier namelijk zat, hij bromt altijd, en aan de versterker ligt het niet. Met mijn Les Paul kan ik namelijk de gain bijna voluit zetten zonder irritante brom te horen.
Oh ja, ik speel gewoon op een Vox amp normaal gesproken, en de POD gebruik ik vooralsnog alleen om te klooien met GuitarRig, en op beide amps heb ik vervelende brom met de Squier.
eerst een andere naam dan stem ik wel!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:59 schreef imported_sphinx het volgende:
http://www.flabberm.nl/au(...)en_denies_victorious
Daar kun je stemmen op ons nummer, je hoeft alleen ff te registreren ( duurt 2 seconden ) en dan op de + te klikken op onze paginaen je mag een berichtje achterlaten
![]()
als je stemt mag je gratis naar 1 van onze gigs![]()
55 sporen? Op de PC?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:39 schreef --H-I-M-- het volgende:
jaa, hij is er weer!!!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:59 schreef imported_sphinx het volgende:
Daar kun je stemmen op ons nummer, je hoeft alleen ff te registreren ( duurt 2 seconden ) en dan op de + te klikken op onze paginaen je mag een berichtje achterlaten
![]()
niks mis met onze naam!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:59 schreef punkjunk het volgende:
[..]
eerst een andere naam dan stem ik wel!![]()
Zo. Ik mag gratis naar die gig van julliequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:59 schreef imported_sphinx het volgende:
![]()
Die Squier heeft ook 1 humbucker en 2 singlecoils volgens mij. Hoe dan ook, de hals speelt erg lekker maar het geluid wat eruit komt is klote. Ik denk dat ik dat ding liever ga verkopen en een goede akoestische gitaar koop aangezien ik dat toch tien keer leuker vind om te doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:45 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Je LP heeft daarom ook humbuckers, die dingen heetten niets voor niets HUMbuckers.
Waarschijnlijk is je Squier (als ie uit de Affinity serie is) ook niet al te best geaard en afgeschermd.
Maar een semi-accoustische met pre-amp klinkt gewoon als een accoustische alleen is het geluid dan is het signaal wat het elementje geeft wat verwarmd en versterkt omdat er anders over het mengpaneel niet mee te werken valt.
Is de brom over als je je handen op de snaren/brug legt?quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:52 schreef Blivox het volgende:
[..]
Die Squier heeft ook 1 humbucker en 2 singlecoils volgens mij. Hoe dan ook, de hals speelt erg lekker maar het geluid wat eruit komt is klote. Ik denk dat ik dat ding liever ga verkopen en een goede akoestische gitaar koop aangezien ik dat toch tien keer leuker vind om te doen.
Dank voor het antwoord.![]()
24 bits 44.1 khz audioquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:07 schreef Maaark het volgende:
[..]
55 sporen? Op de PC?
Wat stond er op al die sporen?![]()
Bij mij nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Is de brom over als je je handen op de snaren/brug legt?
Welke zoomquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:14 schreef Sloggi het volgende:
Kan iemand me wat vertellen over zo'n Zoom-apparaat? Wat het precies doet, welke goed is en welke kut, dat soort dingen...
ja daar zijn er tig vanquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Euh. Ja... zo'n ZoomDie Multi-Effect dingen...
Zoom G2 is aan te raden puick ding had em zelf ook maar verkocht omdat ik losse pedalen heb aangeschaft en daar toch meer een specifiek geluid uit kan halenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:23 schreef Sloggi het volgende:
O. Welke is aan te raden
. Of iets anders waarmee ik kan Overdriven en Fuzzen enzo... Menn0 wil z'n Overdrive/Distortion pedaal niet kwijt
.
Dit topic moest vol, toch?
hartstikke mooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:42 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zo. Ik mag gratis naar die gig van jullie.
ja die behringen zooi zou ik niet kopen neequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:36 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb eens op de Boss-site gekeken (die dingen schijnen namelijk wat beter te zijn dan die Behringer-troep), en de BD-2 Blues Driver lijkt me wel wat: http://www.bossus.com/index.asp?pg=1&tmp=1
Iemand ervaring mee?
dat, en de instellingen die ze gebruiken en hoe het is opgenomen en jouw pc speakers.. etc.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja die behringen zooi zou ik niet kopen neemaar pedaaltejs moet je gewoon zelf ff uitproberen
samples geven vaak toch een foute invloed, door gitaar en amp die ze gebruiken
en zelfs dan klinken die samples van die behringen dingen nog kutquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat, en de instellingen die ze gebruiken en hoe het is opgenomen en jouw pc speakers.. etc.
beter worden ze er niet van neequote:Op woensdag 28 maart 2007 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en zelfs dan klinken die samples van die behringen dingen nog kut![]()
Nu heb ik al jaren geen Zoom meer geluisterd (na de 2020), maar ik had de indruk dat die qua geluidskwaliteit niet echt veel afweek van Behringer. Allebei ruk dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja die behringen zooi zou ik niet kopen nee
GLX misschien optie, boss klonen voor de helft of minder van de prijs van een bossquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:49 schreef Sloggi het volgende:
Boss is bijna vier keer duurder dan Behreinger.
Je krijgt waar je voor betaalt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:49 schreef Sloggi het volgende:
Als het maar scheurtquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, maar 80 euro voor een gaspedaal.
tis duur, maar een Boss gaat gewoon niet kapot. ik heb Bossen gezien die 10 jaar intensief zijn gebruikt en op wat slijtage na gewoon nog perfect zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, maar 80 euro voor een gaspedaal.
Scheelt ongelofelijk inderdaad. En ligt er ook aan hoe je hem beethoud. Hij vangt ook straling van je torso op, als ik hem kantel is het ietsjes minderquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Is de brom over als je je handen op de snaren/brug legt?
die kleine pedaaltjes dan, de andere zooi weet ik niks vanquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tis duur, maar een Boss gaat gewoon niet kapot. ik heb Bossen gezien die 10 jaar intensief zijn gebruikt en op wat slijtage na gewoon nog perfect zijn.
dan moet je de aarde laten fixen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:57 schreef Blivox het volgende:
[..]
Scheelt ongelofelijk inderdaad. En ligt er ook aan hoe je hem beethoud. Hij vangt ook straling van je torso op, als ik hem kantel is het ietsjes minder.
Mja. Eerst maar weer een nieuwe gitaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tis duur, maar een Boss gaat gewoon niet kapot. ik heb Bossen gezien die 10 jaar intensief zijn gebruikt en op wat slijtage na gewoon nog perfect zijn.
Zoals ik zelf ook al voorstelde, die Squier is het me niet waard. Mijn Les Paul is lekker zuiver genoeg voor mij. Dan maar een goede akoestische kopen.quote:
Akoestisch is sowieso fucking chill.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
Zoals ik zelf ook al voorstelde, die Squier is het me niet waard. Mijn Les Paul is lekker zuiver genoeg voor mij. Dan maar een goede akoestische kopen.
Akoestisch is tof. Misschien even kijken naar de temperaturen die in een vliegtuig voorkomen, voor zover ik weet vriest het best hard zo hoog in de lucht en misschien houd je hout daar niet zo van?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:02 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Akoestisch is sowieso fucking chill.
Trouwens.. Als je een akoestische gitaar mee wilt nemen in een vliegtuig, neem ik aan dat een gewone harde koffer (flightcase) afdoende is?
Inderdaad. Het bagagegedeelte is doorgaans niet verwarmd, dus het lijkt me niet zo tof voor je gitaar om hem zo mee te nemen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:10 schreef Blivox het volgende:
[..]
Akoestisch is tof. Misschien even kijken naar de temperaturen die in een vliegtuig voorkomen, voor zover ik weet vriest het best hard zo hoog in de lucht en misschien houd je hout daar niet zo van?
Geloof me, dat betaald zich makkelijk terug in geluid en kwaliteit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:49 schreef Sloggi het volgende:
True. Ik had twee weken geleden theaterdag op school, en zo'n noobcakegitarist had een Behringer distortionpedaal. Ik zei zo "Wedden dat dat ding nog vóór de laatste show kapot gaat?"... en ja hoor... in de pauze voor de laatste show stonden we een beetje te jammen, hij drukt dat ding in, reageert dat ding niet meer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geloof me, dat betaald zich makkelijk terug in geluid en kwaliteit.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
zo hehe, net lekker naar feestje met DJ Paul Elstak geweest door muggen doodgezogen echt te niet vet!!!!!!!!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
zo hehe, net lekker naar feestje met DJ Paul Elstak geweest echt te vet!!!!!!!!
Ik denk dat wanneer je je gitaar fatsoenlijk aard ie gelijk ook veel meer waard is!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
Zoals ik zelf ook al voorstelde, die Squier is het me niet waard. Mijn Les Paul is lekker zuiver genoeg voor mij. Dan maar een goede akoestische kopen.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je je gitaar fatsoenlijk aard ie gelijk ook veel meer waard is!Is doorgaans niet moeilijk, kijk maar ff met google.
Op een 2e hands affinity squier is dat toch al gauw tien tallen procentenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik denk het nietNooit veel in ieder geval, paar tientjes misschien.
Die van mij? Of had ik die aan iemand anders verkocht?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:51 schreef Deansensitized het volgende:
Dat bedoel ik. Heb ook al flink staan trappen op mijn Marshall Jackhammer. Als een huis!![]()
Het is een standard series, en als het goed is iets met american double fat strat in de naam.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Op een 2e hands affinity squier is dat toch al gauw tien tallen procenten
Whehe vorig jaar ook heen geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 03:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
zo hehe, net lekker naar feestje met DJ Paul Elstak geweest echt te vet!!!!!!!!
Heb nu een GT-8, en die komt echt heel degelijk over, goede stevige behuizing, en als het net zo is als de kleine pedaaltjes, zou tie ook lekker lang mee moeten gaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die kleine pedaaltjes dan, de andere zooi weet ik niks van![]()
Ook goed te doen, mits een switch pedaaltje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:22 schreef Sloggi het volgende:
Misschien is het nog goedkoper om een versterker met Overdrive te kopen, en die ik nu heb te verkopen, dan om zo'n pedaal te kopen.
Ok dat is waar. Kan je het misschien als handbagage meenemen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:10 schreef Blivox het volgende:
[..]
Akoestisch is tof. Misschien even kijken naar de temperaturen die in een vliegtuig voorkomen, voor zover ik weet vriest het best hard zo hoog in de lucht en misschien houd je hout daar niet zo van?
Als het geen metal akkeostische is, dingen met scherpe punten mogen nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok dat is waar. Kan je het misschien als handbagage meenemen?
Snaren kunnen ook gevaarlijk zijn. Gelukkig zien we er niet al te moslimmerig uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als het geen metal akkeostische is, dingen met scherpe punten mogen niet![]()
quote:Om gezondheidsklachten als gevolg van het tillen van te zware bagage te voorkomen, mogen onze incheckmedewerkers bagagestukken zwaarder dan 32 kg niet aannemen. Uitzonderingen gelden uitsluitend voor elektrische rolstoelen, huisdieren en muziekinstrumenten, mits van tevoren goedgekeurd.
Bedankt, het kan dus waarschijnlijk niet; een gitaar is simpelweg te groot voor handbagage.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef Blivox het volgende:
Ik zal het aan mijn broer vragen, die werkt op schiphol.
Overigens: http://www.klm.com/travel(...)_allowance/index.htm
Ik ga er vanuit dat het mag.
[..]
joh ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zorgen dat je boxen aanstaan
en je still en solo knoppen moeten niet ingeschakeld zijn helemaal links van je spoor
Dan zal het niet zo veel uitmaken in de prijs, maar ik zou een gitaar sneller kopen als de aarding enzo iig goed isquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Blivox het volgende:
[..]
Het is een standard series, en als het goed is iets met american double fat strat in de naam.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef Aresdreams het volgende:
Nu in het nieuws: langharig thuig aangehouden die een gitaar als wapen in het vliegtuig wou smokkelen?
In audacity moet je in het opties menu aanzetten dat ie de andere tracks afspeelt terwijl je opneemt. Waar die opties zitten weet ik niet, maar het zit ergens in het File> menu voolgens mij. Misschien heet het preferences, misschien options... zoekt en gij zult vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:49 schreef LennartCM het volgende:
[..]
joh ..![]()
maar ze staan allebei uitgeschakeld en ik hoor nogsteeds niks....
ik ben opneemnoob
woei het is de vetkwab van Nile!quote:
ahh, ik heb het gevonden, mijn dank is grootquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
In audacity moet je in het opties menu aanzetten dat ie de andere tracks afspeelt terwijl je opneemt. Waar die opties zitten weet ik niet, maar het zit ergens in het File> menu voolgens mij. Misschien heet het preferences, misschien options... zoekt en gij zult vinden
Weinig geduld?quote:
Held!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:32 schreef Aresdreams het volgende:
Toch nog ergens foto's gevonden..
Waarschuwing, deze beelden kunnne schadelijk voor uw ogen en monitor zijn
Mijn mooie koffer en gitaar
[afbeelding]
Effect pedaaltje met bijpassende footswitch
[afbeelding]
En op de achtergrond me versterkertje...
[afbeelding]
...en toen had 'ie geen geld meer voor een shirt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:32 schreef Aresdreams het volgende:
Toch nog ergens foto's gevonden..
Waarschuwing, deze beelden kunnne schadelijk voor uw ogen en monitor zijn
Mijn mooie koffer en gitaar
[afbeelding]
Effect pedaaltje met bijpassende footswitch
[afbeelding]
En op de achtergrond me versterkertje...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Maaark het volgende:
[..]
...en toen had 'ie geen geld meer voor een shirt.
door overbelichte/ slecht belichte foto's denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind die gitaren van bc rich er altijd zo plastic uit zien op de 1 of ander emanier
nee niet specifiek op deze foto's maar gewoon altijdquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
door overbelichte/ slecht belichte foto's denk ik.
zoals deze? komt door het licht en de rondingen van de gitaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee niet specifiek op deze foto's maar gewoon altijd![]()
Mja het lijkt op alsof er gewoon een vlammen sticker op zit, geen idee of dat ook zo is of dat het paintwork is, maar het ziet er zo cheap ass uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zoals deze? komt door het licht en de rondingen van de gitaar.
ziet er idd plastic uit![]()
[afbeelding]
1. inderdaad, zing alsjeblieft nooit meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Zang blijft m'n zwakke punt.
Love Me Tomorrow
en toch vind ik em best leuk! beetje Eagle eye cherry achtig ietsquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Love Me Tomorrow
Oh jawel, maar het was daar iets van 40+ graden... dus een shirt had weinig effectquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Maaark het volgende:
[..]
...en toen had 'ie geen geld meer voor een shirt.![]()
Vooral de dikke laklaag die erop zit zorgt daar voor, denk ik zo, maar het is echt geen plastic.. is het veel te zwaar voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zoals deze? komt door het licht en de rondingen van de gitaar.
ziet er idd plastic uit![]()
[afbeelding]
Het klinkt wel ok alleen is het wel faggot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Love Me Tomorrow
'tis wel een meezinger hequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Love Me Tomorrow
Laatst op gitaarnet zon gast die voor 25 euro een uberzeldzame necktrough (zo heet dat toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef Maaark het volgende:
Anyhow,
Waar halen jullie je vintage gear vandaan?
Zijn daar kleine winkeltjes in donkere muffe steegjes met kleine lelijke verkopers voor?
Heeft iemand een adres?
Want ik zoek eigenlijk iets van een Maestro Parametric Filter of een VintageFX FuzzRiot ofzo.
...of zijn jullie gewoon allemaal metalrukkers die gewoon hun Marshallcombo opendraaien?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef Maaark het volgende:
Anyhow,
Zijn daar kleine winkeltjes in donkere muffe steegjes met kleine lelijke verkopers voor?
Heeft iemand een adres?
Want ik zoek eigenlijk iets van een Maestro Parametric Filter of een VintageFX FuzzRiot ofzo.
...of zijn jullie gewoon allemaal metalrukkers heerschers die gewoon hun Marshallcombo 4x12 halfstack op full gain opendraaien?
Veel zoeken en bereid zijn buiten nederland te winkelen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef Maaark het volgende:
Anyhow,
Heeft iemand een adres?
...of zijn jullie gewoon allemaal metalrukkers die gewoon hun Marshallcombo opendraaien?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef Maaark het volgende:
Anyhow,
Heeft iemand een adres?
...of zijn jullie gewoon allemaal punkmetalrukkers heerschers die gewoon hun Marshallcombo Halfstacks opendraaien?
Nog intresse?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:11 schreef Gitarist het volgende:
tvp maar weer eens
[..]
Cool dingetje!
Myspace putfile of ietsquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:33 schreef Aresdreams het volgende:
Waar kan je ergens beetje muziek online hosten/opslaan?
shipt alleen USquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:25 schreef Cynic het volgende:
als je nou een beetje opschiet (12 minuten!) http://cgi.ebay.com/FuzzR(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
1. dat vind ik ook van de zanger van jou bandquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
1. inderdaad, zing alsjeblieft nooit meer
2. de intro akkoorden deden me denken aan breakfast at tiffany's
3. ik vind het poep, maar dat ligt aan mij![]()
Dankje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:29 schreef Elmo1608 het volgende:
Wel grappig nummer guitarist.nl![]()
De zang vind ik reuze meevallen, met een beeetje oefenen gaat dat wel goed komen denk ik.
Is dit gewoon een probeersel, of wordt dit ook iets voor jullie band?
als je een scooter had dan welquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje.
Neee, alleen een probeersel. Niet voor de band.![]()
Nee, ik kan niet geboekt worden.
er wordt in onze band geen woord gezongenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
1. dat vind ik ook van de zanger van jou band
2. zou maar zo kunnen, tis vrij standaard.
3.
Is schreeuwen dan geen vorm van zingen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
er wordt in onze band geen woord gezongen![]()
slechts geschreeuwd en een enkel gesproken.![]()
slechts een barbaristische manier om woorden uit te brengen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Is schreeuwen dan geen vorm van zingen?
http://youtube.com/watch?v=jZDqzzl8yIYquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
slechts een barbaristische manier om woorden uit te brengen.
Waarom zo'n monotoon slagschema?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Love Me Tomorrow
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=jZDqzzl8yIY
het stereotype 'death metallers' dat wordt neergezet is zegmaar onze band.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:21 schreef Dribbel_ het volgende:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=4133220
brute band
Hijs fijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=jZDqzzl8yIY
het stereotype 'death metallers' dat wordt neergezet is zegmaar onze band.![]()
Het klinkt een beetje qua zanglijn alsof ze aan het spelen zijn geweest met I saw her standing there van de Beatles.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:25 schreef punkjunk het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het nummer links boven (dat filmpje dus) heet?
Ik vind het zo'n vet nummer
http://www.luieflikkers.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
bvd
Dat is er een van Jovink en de Voederbietels. Vraag me niet waarom, maar heb alles van hun hier bij me op de harde schijf. Zal even voor je zoeken, moment!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:25 schreef punkjunk het volgende:
bvd
Zijn het drummers? Nee?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef Agiath het volgende:
Niks mis met bassisten he
Jovink en de Voederbietels - Brommers Kiekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:25 schreef punkjunk het volgende:
bvd
zei ik tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jovink en de Voederbietels - Brommers Kieken
Oe wat is er mis met drummers?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ach het zijn nog net geen bassisten.![]()
Duh. We weten samen nog wel ietsquote:
Ik heb geen gitaarles, maar ben bekend met het belang en het genot van de modes van de verschillende ladderkes.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:45 schreef Agiath het volgende:
Een vraagje, krijgen jullie op jullie gitaarles ook de 'modes'
Dus Dorisch, Phrygisch, Lydisch, Mixolydisch etc.
Parallelle toonladders heet het ook wel.
Ik krijg het nu (voor bas maar dat maakt natuurlijk niks uit) en het is erg interessante theorie, je begrijpt je schema's zoals blues en jazz/blues ook meteen veel beter.
Jullie ook?
Het had erger gekund. Country én Western.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben m'n gitaarles een beetje zat
"ja alle stijlen muziek komen aan bod"
na een jaar alleen maar blues kan die de tering krijgen mij ziet ie niet meer terug
Dan was ik na een half jaar weg geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het had erger gekund. Country én Western.
Direct na het leren van Rawhide?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan was ik na een half jaar weg geweest![]()
Half jaar ook. Respect. Beter meteen weggaan en autodidact worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan was ik na een half jaar weg geweest![]()
Als ik blues wil spelen word ik wel hippy koop ik een caravan parkeer die in de natuur en ga daar gitaarspelen ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Half jaar ook. Respect. Beter meteen weggaan en autodidact worden.
Lessen is wel okay. Beter dan als autodidact je zoveel slechte gewoontes aanleren dat je jaren les nodig hebt om het af te leren voordat je verder komt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Half jaar ook. Respect. Beter meteen weggaan en autodidact worden.![]()
Ik ook niet. Alhoewel de spanjaard die mijn moeder had staan aanzienlijk beter was dan de goedkope japanse strat die ik had, dus echt lang duurde dat nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Daarom ben ik ook niet met akkoestisch begonnen
Mja ik wou punk spelen dus daar is een akkoestische weer niet zo geschikt voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alhoewel de spanjaard die mijn moeder had staan aanzienlijk beter was dan de goedkope japanse strat die ik had, dus echt lang duurde dat niet.
Billy Bragg wel eens geluisterd? Toegegeven, dat was het merendeel van de tijd wel een electrische, maar hij is zelfs met nylon snaren in staat om punk te zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik wou punk spelen dus daar is een akkoestische weer niet zo geschikt voor![]()
Ik vind 't wel een vrolijk en grappig nummer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Love Me Tomorrow
loopjequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef punkjunk het volgende:
Billy Bragg is GEWELDIG!
Wat betekend een riff eigelijk precies?
Ligt eraan wat voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:09 schreef Agiath het volgende:
Ben ik de enige die punk dodelijk saai vind om te spelen?
Ja dan zo'n intro meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja gewoon de accoorden ofzo?Of van die intro's?
Ja maar constant powerkoorden raggen en de losse E snaar bassen. Ik raak er al snel op uitgekekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor
op z'n tijd vind ik het gewoon leuk om met cd mee te rammen
en ja het is simpel maar okee
Mwah, een duidelijk herkenbaar loopje wat regelmatig herhaald wordt en over het algemeen meer ritmisch dan melodisch is (zie ook 'lick').quote:
Ja daarom moet je ook niet alleen powerchords hebben maar ook andere dingen tussendoor hequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar constant powerkoorden raggen en de losse E snaar bassen. Ik raak er al snel op uitgekeken
Het zingen valt best meequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Love Me Tomorrow
nou, kijk naar dingen van Generation X (billy idol) of spul van richard hell, das ff net wat ingewikkelder als de punk die jij voor ogen hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar constant powerkoorden raggen en de losse E snaar bassen. Ik raak er al snel op uitgekeken
Saai? je uitleven en powerchords raggen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:09 schreef Agiath het volgende:
Ben ik de enige die punk dodelijk saai vind om te spelen?
Smaakvolquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef punkjunk het volgende:
richard hell
Ja dat dacht ik al, daarom kon in het niet in context plaatsen met Brommers Kiekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, een duidelijk herkenbaar loopje wat regelmatig herhaald wordt en over het algemeen meer ritmisch dan melodisch is (zie ook 'lick').
De opening van Smells Like Teen Spirit voldoet uitstekend als voorbeeld.
Wtfquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef Agiath het volgende:
Dribbel vraag me trouwens in godsnaam niet waarom maar ik heb jouw 06 in me mobiel staat zag ik net
zo'n tof nummerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:13 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Saai? je uitleven en powerchords raggen!
* Falcon4ever gaat ff self esteem spelen en mee blčren
Jaja, een keer gekregen van iemand bij een meet ofzo, het was iig na flink wat bier. Hij kende jouw, maar ik weet nu niet meer wie het wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wtf?
je woont wel ook in delft
Waarschijnlijk treden we hier voglende week opmoet je wel komen kijken he
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jaja, een keer gekregen van iemand bij een meet ofzo, het was iig na flink wat bier. Hij kende jouw, maar ik weet nu niet meer wie het was
Maar jij komt ook uit Delft? Waarom zit je dan nooit in de SCP? DelftseSCP #91 Ik moet openen, maar de bel doet het niet...
Aantal posts: 23149 (gemiddeld 38 per dag)quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hmmmm
oshiro vast ofzo of mcdavid![]()
Muwoa ik bagger alleen beetje rond op fokdit is het enige topic waar ik zo af en toe serieus reageer
![]()
Nee, zegt me zo niets. Nu heb ik ook meer met post-punk dan met punk, maar er zijn zo van die namen die je alleen al vanwege hun invloed niet kan missen en Richard Hell is daar uiteraard één van.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb de lpken je Johnny Moped ook?
Wat is er mis met 23149 posts?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Aantal posts: 23149 (gemiddeld 38 per dag)
"Bagger een beetje rond"
ja baggerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Aantal posts: 23149 (gemiddeld 38 per dag)
"Bagger een beetje rond"
Richard Hell is wel een kanloze rukker geworden trouwens, die lul vraagt 25 dollar voor een shirtje waar voidoid op staat, men, keep the spirit a live!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, zegt me zo niets. Nu heb ik ook meer met post-punk dan met punk, maar er zijn zo van die namen die je alleen al vanwege hun invloed niet kan missen en Richard Hell is daar uiteraard één van.
Zoals in POL vragen waarom ik mijn zonnebril afzet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:20 schreef Zyggie het volgende:
Ik reageer overal fucking serieus. Het lukt me niet om daarmee op te houden.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals in POL vragen waarom ik mijn zonnebril afzet?.
Zal het eens luisteren (als ik het kan vinden). Hoe vind je Magazine?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:20 schreef punkjunk het volgende:
Moped is ook post punk trouwensAlleen dan uit Engeland.
![]()
Dude, echt, ga Billy Bragg luisteren.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Tom morello komt als solo act naar pinkpop
tom morello
solo acts![]()
Magazine zegt me nou weer niksquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zal het eens luisteren (als ik het kan vinden). Hoe vind je Magazine?
*Youtube aanlingerdquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dude, echt, ga Billy Bragg luisteren.
Parallelle toonladders zijn anders hoor. A-mineur is bijvoorbeeld de mineur-parallelle toonladder van C-majeurquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:45 schreef Agiath het volgende:
Een vraagje, krijgen jullie op jullie gitaarles ook de 'modes'
Dus Dorisch, Phrygisch, Lydisch, Mixolydisch etc.
Parallelle toonladders heet het ook wel.
Jullie ook?
De band van de eerste zanger van de Buzzcocks, met de absoluut onderschatte gitarist John McGeoch (Visage, Magazine, Siouxsie, PIL).quote:
Enige wat ik tot nu toe heb gehoord is een speech van 3 minuten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dude, echt, ga Billy Bragg luisteren.
Ah. Dan moet je selectief Billy Bragg luisterenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan alleen niet tegen die mensen die per se hun politieke boodschap willen meegeven in hun muziek, ja dat is punk i know, daarom hebben we ook een nummer "fucking political punkrockband"![]()
jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:27 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Enige wat ik tot nu toe heb gehoord is een speech van 3 minuten.
Ook, maar het is er een deel van, aeolisch, de 6de trap is namelijk gewoon de mineur-parallelle van de grondtoon idd. Maar er zijn er dus meer van, ligt er gewoon aan waar je begintquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Parallelle toonladders zijn anders hoor. A-mineur is bijvoorbeeld de mineur-parallelle toonladder van C-majeur
Wat jij bedoelt zijn de zogenaamde kerktoonladders
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah. Dan moet je selectief Billy Bragg luisteren.
WTFquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ook, maar het is er een deel van, aeolisch, de 6de trap is namelijk gewoon de mineur-parallelle van de grondtoon idd. Maar er zijn er dus meer van, ligt er gewoon aan waar je begint
Ja! Nu zegt het me wat! Zeker McGeoch, die kwam voorbij in The Eater Chronicals! Als je eens hard wilt lachen moet je dat boek bestellen bij bol.com ofzo, jezus, het gaat over een jochie van 14 (Andy Blade) die dus ff keihard een punk ster wordt die op ze 16 al Europa door toerde.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
De band van de eerste zanger van de Buzzcocks, met de absoluut onderschatte gitarist John McGeoch (Visage, Magazine, Siouxsie, PIL).
Stel je hebt C-majeur. C D E F G A B Cquote:
A New England, A lover Sings ehm wat nog meer, Accident Waiting to Happenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]Maar noem eens een tof nummer ervan
![]()
Zulke dingen verteld mijn leraar ook wel es, maar dan verklaar ik em voor gek en speel gewoon wat tof klinktquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Stel je hebt C-majeur. C D E F G A B C
Begin je dan op de A (is 6de noot C-majeur toonladder)
Dan krijg je A B C D E F G A = A-mineur
Maar zou je beginnen op de 4de dan krijg je
F G A B C D E F is F-Lydisch-majeur. Gebruikt in Jazz enzo
Ik zou mijn leraar eens voor gek moeten verklaren, krijg ik meteen een basgitaar naar me kopquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Zulke dingen verteld mijn leraar ook wel es, maar dan verklaar ik em voor gek en speel gewoon wat tof klinkt![]()
Die leraar gooit een bas, dan is 'ie toch automatisch gek? Of juist niet. Lastige zaken in dit topic.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zou mijn leraar eens voor gek moeten verklaren, krijg ik meteen een basgitaar naar me kop
Mijn leraar is me ouwe buurjongen van 26 die alleen maar bierzuipt en gitaar speeltquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zou mijn leraar eens voor gek moeten verklaren, krijg ik meteen een basgitaar naar me kop
Waarin je precies hetzelfde doet, alleen dan anti antiquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan alleen niet tegen die mensen die per se hun politieke boodschap willen meegeven in hun muziek, ja dat is punk i know, daarom hebben we ook een nummer "fucking political punkrockband"![]()
jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Waarin je precies hetzelfde doet, alleen dan anti anti.
Wel geinig nummer dat wel!
Ik zie dat hij banden heeft met Wilco, dat maakt veel goed.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmmm volgens mij is die billy niet echt mijn ding
http://youtube.com/watch?v=7LFUva7Xe94quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Tom morello komt als solo act naar pinkpop
tom morello
solo acts![]()
You don't give a shit, you just pretend, Fucking political punkrockband udududuquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Mijne is in de 40, komt echt van conservatorium af en heeft les gehad van de grootste enzo.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Mijn leraar is me ouwe buurjongen van 26 die alleen maar bierzuipt en gitaar speelt![]()
Haha, kut, das ff een bummer of niet dribbel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Die gozer is wel gevraagd voor het conservatorium maar vond het naar eige zeggen meer een crematorium waar alleen maar serieuze mensen zijn die bezig zijn om van muziek hun beroep te maken, kansloze rukkers dus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijne is in de 40, komt echt van conservatorium af en heeft les gehad van de grootste enzo.
Niet dattie daarom minder drinktOp sommige maandagen is het van "Jongens kan die bas wat lager, ik heb koppijn"
Dat was al bekend hoorquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:37 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, kut, das ff een bummer of niet dribbel?
Dit beter dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Hmmm volgens mij is die billy niet echt mijn ding
Tis meer SC hier idd, maar vertelquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:38 schreef Zyggie het volgende:
Het kleine beetje intellectuele verdieping met toonladder is al snel weer verdwenen.
Nou ja, toonladders op zich zijn niet fascinerend. Het is hoe je ze gebruikt en wat er omheen gebeurt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:38 schreef Zyggie het volgende:
Het kleine beetje intellectuele verdieping met toonladder is al snel weer verdwenen.
Haha, geef mij maar teksten van Blok1A ofzo als het over non-politieke punk wilt hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat was al bekend hoorhet blijft allemaal met een knipoog die tekstne
Ik wil er verder niks mee te maken hebben! Ik gebruik liften om naar de top te komen.quote:
Ja lekker gedaan ik wou gaan slapenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
You don't give a shit, you just pretend, Fucking political punkrockband udududublijft in je kop hangen
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:40 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, geef mij maar teksten van Blok1A ofzo als het over non-politieke punk wilt hebben
Misschien dat je het ook wel kent
Het ken gebeuren als je op de roltrap bent
OP JE SMOEL
EEN FIJN GEVOEL!
Ik speel 15 April in 013 in Tilburg, kom eens langs zou ik zeggen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
HEb weer zin om naar concerten te gaan maar er is voglens mij niks boeiends binnekort offf.... ? /?/?
kostdatquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik speel 15 April in 013 in Tilburg, kom eens langs zou ik zeggen!
Het festival seizoen begint weer! Dijkpop, zomerpop, onwijs, kermis van wognum, parkpop!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
HEb weer zin om naar concerten te gaan maar er is voglens mij niks boeiends binnekort offf.... ? /?/?
oeh, ¤22,50 zie ik netquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kostdat
en ik wacht nog steeds op die gratis downloads van je
Bedoel je parkpop? Normaal was er vorig jaar!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
jMja daar komen niet echt boeiende dingen meesten
Ja dat zijn niet echt de dingen die mij aantrekkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Bedoel je parkpop? Normaal was er vorig jaar!
En het is gratis. Altijd een goede bonus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Bedoel je parkpop? Normaal was er vorig jaar!
Haha powerchords rulequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
powerchords menn0 het zit em allemaal in de powerchords![]()
Metallica komt op Werchter maar dan zit in Spanjequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
offspring en metallica in ieder geval nog
Netjes. Wel tof.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb trouwens die gitaar die hij in part 1 gebruikt![]()
![]()
Ik heb em dus gewoon nog origineelquote:
Dat klinkt trouwens wel heel vetquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die gozer is eng
nah kom hier maar mee
http://youtube.com/watch?v=xcr4_xeQrAI
ik kan em een keer door msnenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb em dus gewoon nog origineelZonder die slagplaat en ik heb er EMG's in zitten
![]()
[..]
Dat klinkt trouwens wel heel vet
Kan alleen nergens een album downloaden (one with the underdogs)![]()
Ik zal eens luisteren als het bevalt gaan we samenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
terror is vetals ze weer naar nederland komen ....
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zal eens luisteren als het bevalt gaan we samen![]()
checkquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
terror is vetals ze weer naar nederland komen ....
Eerst dacht ik he kut hardcoretoenmoest ik van m'n vriendin per se mee naar persistance tour
en toch erg vet![]()
De overdrive stelt niks voor, de distortion is ok.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:32 schreef Sloggi het volgende:
Morgen ga ik trouwens deze versterker uitproberen:
http://www.marshallamps.com/product.asp?productId=33
Hopelijk zit er een aardige overdrive in.
Hmmm, klinkt vermoeiend om er les van te krijgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijne is in de 40, komt echt van conservatorium af en heeft les gehad van de grootste enzo.
Niet dattie daarom minder drinktOp sommige maandagen is het van "Jongens kan die bas wat lager, ik heb koppijn"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |