Mwah, een duidelijk herkenbaar loopje wat regelmatig herhaald wordt en over het algemeen meer ritmisch dan melodisch is (zie ook 'lick').quote:
Ja daarom moet je ook niet alleen powerchords hebben maar ook andere dingen tussendoor hequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar constant powerkoorden raggen en de losse E snaar bassen. Ik raak er al snel op uitgekeken
Het zingen valt best meequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Zang blijft m'n zwakke punt.
Love Me Tomorrow
nou, kijk naar dingen van Generation X (billy idol) of spul van richard hell, das ff net wat ingewikkelder als de punk die jij voor ogen hebt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar constant powerkoorden raggen en de losse E snaar bassen. Ik raak er al snel op uitgekeken
Saai? je uitleven en powerchords raggen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:09 schreef Agiath het volgende:
Ben ik de enige die punk dodelijk saai vind om te spelen?
Smaakvolquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef punkjunk het volgende:
richard hell
Ja dat dacht ik al, daarom kon in het niet in context plaatsen met Brommers Kiekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, een duidelijk herkenbaar loopje wat regelmatig herhaald wordt en over het algemeen meer ritmisch dan melodisch is (zie ook 'lick').
De opening van Smells Like Teen Spirit voldoet uitstekend als voorbeeld.
Wtfquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef Agiath het volgende:
Dribbel vraag me trouwens in godsnaam niet waarom maar ik heb jouw 06 in me mobiel staat zag ik net
zo'n tof nummerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:13 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Saai? je uitleven en powerchords raggen!
* Falcon4ever gaat ff self esteem spelen en mee blèren
Jaja, een keer gekregen van iemand bij een meet ofzo, het was iig na flink wat bier. Hij kende jouw, maar ik weet nu niet meer wie het wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wtf?
je woont wel ook in delft
Waarschijnlijk treden we hier voglende week opmoet je wel komen kijken he
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jaja, een keer gekregen van iemand bij een meet ofzo, het was iig na flink wat bier. Hij kende jouw, maar ik weet nu niet meer wie het was
Maar jij komt ook uit Delft? Waarom zit je dan nooit in de SCP? DelftseSCP #91 Ik moet openen, maar de bel doet het niet...
Aantal posts: 23149 (gemiddeld 38 per dag)quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hmmmm
oshiro vast ofzo of mcdavid![]()
Muwoa ik bagger alleen beetje rond op fokdit is het enige topic waar ik zo af en toe serieus reageer
![]()
Nee, zegt me zo niets. Nu heb ik ook meer met post-punk dan met punk, maar er zijn zo van die namen die je alleen al vanwege hun invloed niet kan missen en Richard Hell is daar uiteraard één van.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb de lpken je Johnny Moped ook?
Wat is er mis met 23149 posts?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Aantal posts: 23149 (gemiddeld 38 per dag)
"Bagger een beetje rond"
ja baggerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Aantal posts: 23149 (gemiddeld 38 per dag)
"Bagger een beetje rond"
Richard Hell is wel een kanloze rukker geworden trouwens, die lul vraagt 25 dollar voor een shirtje waar voidoid op staat, men, keep the spirit a live!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, zegt me zo niets. Nu heb ik ook meer met post-punk dan met punk, maar er zijn zo van die namen die je alleen al vanwege hun invloed niet kan missen en Richard Hell is daar uiteraard één van.
Zoals in POL vragen waarom ik mijn zonnebril afzet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:20 schreef Zyggie het volgende:
Ik reageer overal fucking serieus. Het lukt me niet om daarmee op te houden.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals in POL vragen waarom ik mijn zonnebril afzet?.
Zal het eens luisteren (als ik het kan vinden). Hoe vind je Magazine?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:20 schreef punkjunk het volgende:
Moped is ook post punk trouwensAlleen dan uit Engeland.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |