Hijs fijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=jZDqzzl8yIY
het stereotype 'death metallers' dat wordt neergezet is zegmaar onze band.![]()
Het klinkt een beetje qua zanglijn alsof ze aan het spelen zijn geweest met I saw her standing there van de Beatles.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:25 schreef punkjunk het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het nummer links boven (dat filmpje dus) heet?
Ik vind het zo'n vet nummer
http://www.luieflikkers.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
bvd
Dat is er een van Jovink en de Voederbietels. Vraag me niet waarom, maar heb alles van hun hier bij me op de harde schijf. Zal even voor je zoeken, moment!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:25 schreef punkjunk het volgende:
bvd
Zijn het drummers? Nee?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef Agiath het volgende:
Niks mis met bassisten he
Jovink en de Voederbietels - Brommers Kiekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:25 schreef punkjunk het volgende:
bvd
zei ik tochquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jovink en de Voederbietels - Brommers Kieken
Oe wat is er mis met drummers?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ach het zijn nog net geen bassisten.![]()
Duh. We weten samen nog wel ietsquote:
Ik heb geen gitaarles, maar ben bekend met het belang en het genot van de modes van de verschillende ladderkes.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:45 schreef Agiath het volgende:
Een vraagje, krijgen jullie op jullie gitaarles ook de 'modes'
Dus Dorisch, Phrygisch, Lydisch, Mixolydisch etc.
Parallelle toonladders heet het ook wel.
Ik krijg het nu (voor bas maar dat maakt natuurlijk niks uit) en het is erg interessante theorie, je begrijpt je schema's zoals blues en jazz/blues ook meteen veel beter.
Jullie ook?
Het had erger gekund. Country én Western.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben m'n gitaarles een beetje zat
"ja alle stijlen muziek komen aan bod"
na een jaar alleen maar blues kan die de tering krijgen mij ziet ie niet meer terug
Dan was ik na een half jaar weg geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het had erger gekund. Country én Western.
Direct na het leren van Rawhide?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan was ik na een half jaar weg geweest![]()
Half jaar ook. Respect. Beter meteen weggaan en autodidact worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan was ik na een half jaar weg geweest![]()
Als ik blues wil spelen word ik wel hippy koop ik een caravan parkeer die in de natuur en ga daar gitaarspelen ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Half jaar ook. Respect. Beter meteen weggaan en autodidact worden.
Lessen is wel okay. Beter dan als autodidact je zoveel slechte gewoontes aanleren dat je jaren les nodig hebt om het af te leren voordat je verder komt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Half jaar ook. Respect. Beter meteen weggaan en autodidact worden.![]()
Ik ook niet. Alhoewel de spanjaard die mijn moeder had staan aanzienlijk beter was dan de goedkope japanse strat die ik had, dus echt lang duurde dat nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Daarom ben ik ook niet met akkoestisch begonnen
Mja ik wou punk spelen dus daar is een akkoestische weer niet zo geschikt voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alhoewel de spanjaard die mijn moeder had staan aanzienlijk beter was dan de goedkope japanse strat die ik had, dus echt lang duurde dat niet.
Billy Bragg wel eens geluisterd? Toegegeven, dat was het merendeel van de tijd wel een electrische, maar hij is zelfs met nylon snaren in staat om punk te zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik wou punk spelen dus daar is een akkoestische weer niet zo geschikt voor![]()
Ik vind 't wel een vrolijk en grappig nummer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Zang blijft m'n zwakke punt.
Love Me Tomorrow
loopjequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:08 schreef punkjunk het volgende:
Billy Bragg is GEWELDIG!
Wat betekend een riff eigelijk precies?
Ligt eraan wat voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:09 schreef Agiath het volgende:
Ben ik de enige die punk dodelijk saai vind om te spelen?
Ja dan zo'n intro meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja gewoon de accoorden ofzo?Of van die intro's?
Ja maar constant powerkoorden raggen en de losse E snaar bassen. Ik raak er al snel op uitgekekenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor
op z'n tijd vind ik het gewoon leuk om met cd mee te rammen
en ja het is simpel maar okee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |