Weinig geduld?quote:
Held!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:32 schreef Aresdreams het volgende:
Toch nog ergens foto's gevonden..
Waarschuwing, deze beelden kunnne schadelijk voor uw ogen en monitor zijn
Mijn mooie koffer en gitaar
[afbeelding]
Effect pedaaltje met bijpassende footswitch
[afbeelding]
En op de achtergrond me versterkertje...
[afbeelding]
...en toen had 'ie geen geld meer voor een shirt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:32 schreef Aresdreams het volgende:
Toch nog ergens foto's gevonden..
Waarschuwing, deze beelden kunnne schadelijk voor uw ogen en monitor zijn
Mijn mooie koffer en gitaar
[afbeelding]
Effect pedaaltje met bijpassende footswitch
[afbeelding]
En op de achtergrond me versterkertje...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Maaark het volgende:
[..]
...en toen had 'ie geen geld meer voor een shirt.
door overbelichte/ slecht belichte foto's denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind die gitaren van bc rich er altijd zo plastic uit zien op de 1 of ander emanier
nee niet specifiek op deze foto's maar gewoon altijdquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
door overbelichte/ slecht belichte foto's denk ik.
zoals deze? komt door het licht en de rondingen van de gitaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee niet specifiek op deze foto's maar gewoon altijd![]()
Mja het lijkt op alsof er gewoon een vlammen sticker op zit, geen idee of dat ook zo is of dat het paintwork is, maar het ziet er zo cheap ass uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zoals deze? komt door het licht en de rondingen van de gitaar.
ziet er idd plastic uit![]()
[afbeelding]
1. inderdaad, zing alsjeblieft nooit meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Zang blijft m'n zwakke punt.
Love Me Tomorrow
en toch vind ik em best leuk! beetje Eagle eye cherry achtig ietsquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Love Me Tomorrow
Oh jawel, maar het was daar iets van 40+ graden... dus een shirt had weinig effectquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Maaark het volgende:
[..]
...en toen had 'ie geen geld meer voor een shirt.![]()
Vooral de dikke laklaag die erop zit zorgt daar voor, denk ik zo, maar het is echt geen plastic.. is het veel te zwaar voorquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zoals deze? komt door het licht en de rondingen van de gitaar.
ziet er idd plastic uit![]()
[afbeelding]
Het klinkt wel ok alleen is het wel faggot.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Love Me Tomorrow
'tis wel een meezinger hequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Love Me Tomorrow
Laatst op gitaarnet zon gast die voor 25 euro een uberzeldzame necktrough (zo heet dat toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef Maaark het volgende:
Anyhow,
Waar halen jullie je vintage gear vandaan?
Zijn daar kleine winkeltjes in donkere muffe steegjes met kleine lelijke verkopers voor?
Heeft iemand een adres?
Want ik zoek eigenlijk iets van een Maestro Parametric Filter of een VintageFX FuzzRiot ofzo.
...of zijn jullie gewoon allemaal metalrukkers die gewoon hun Marshallcombo opendraaien?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef Maaark het volgende:
Anyhow,
Zijn daar kleine winkeltjes in donkere muffe steegjes met kleine lelijke verkopers voor?
Heeft iemand een adres?
Want ik zoek eigenlijk iets van een Maestro Parametric Filter of een VintageFX FuzzRiot ofzo.
...of zijn jullie gewoon allemaal metalrukkers heerschers die gewoon hun Marshallcombo 4x12 halfstack op full gain opendraaien?
Veel zoeken en bereid zijn buiten nederland te winkelen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef Maaark het volgende:
Anyhow,
Heeft iemand een adres?
...of zijn jullie gewoon allemaal metalrukkers die gewoon hun Marshallcombo opendraaien?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:22 schreef Maaark het volgende:
Anyhow,
Heeft iemand een adres?
...of zijn jullie gewoon allemaal punkmetalrukkers heerschers die gewoon hun Marshallcombo Halfstacks opendraaien?
Nog intresse?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:11 schreef Gitarist het volgende:
tvp maar weer eens
[..]
Cool dingetje!
Aan wat voor 'n soort distortiongeluid moet ik denken bij de Fender Blender?
Myspace putfile of ietsquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:33 schreef Aresdreams het volgende:
Waar kan je ergens beetje muziek online hosten/opslaan?
shipt alleen USquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:25 schreef Cynic het volgende:
als je nou een beetje opschiet (12 minuten!) http://cgi.ebay.com/FuzzR(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
1. dat vind ik ook van de zanger van jou bandquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
1. inderdaad, zing alsjeblieft nooit meer
2. de intro akkoorden deden me denken aan breakfast at tiffany's
3. ik vind het poep, maar dat ligt aan mij![]()
Dankje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:29 schreef Elmo1608 het volgende:
Wel grappig nummer guitarist.nl![]()
De zang vind ik reuze meevallen, met een beeetje oefenen gaat dat wel goed komen denk ik.
Is dit gewoon een probeersel, of wordt dit ook iets voor jullie band?
als je een scooter had dan welquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:51 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje.
Neee, alleen een probeersel. Niet voor de band.![]()
Nee, ik kan niet geboekt worden.
er wordt in onze band geen woord gezongenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
1. dat vind ik ook van de zanger van jou band
2. zou maar zo kunnen, tis vrij standaard.
3.
Is schreeuwen dan geen vorm van zingen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
er wordt in onze band geen woord gezongen![]()
slechts geschreeuwd en een enkel gesproken.![]()
slechts een barbaristische manier om woorden uit te brengen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Is schreeuwen dan geen vorm van zingen?
http://youtube.com/watch?v=jZDqzzl8yIYquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
slechts een barbaristische manier om woorden uit te brengen.
Waarom zo'n monotoon slagschema?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Love Me Tomorrow
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=jZDqzzl8yIY
het stereotype 'death metallers' dat wordt neergezet is zegmaar onze band.![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:21 schreef Dribbel_ het volgende:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=4133220
brute band
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |