Bedankt, het kan dus waarschijnlijk niet; een gitaar is simpelweg te groot voor handbagage.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef Blivox het volgende:
Ik zal het aan mijn broer vragen, die werkt op schiphol.
Overigens: http://www.klm.com/travel(...)_allowance/index.htm
Ik ga er vanuit dat het mag.
[..]
joh ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zorgen dat je boxen aanstaan
en je still en solo knoppen moeten niet ingeschakeld zijn helemaal links van je spoor
Dan zal het niet zo veel uitmaken in de prijs, maar ik zou een gitaar sneller kopen als de aarding enzo iig goed isquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Blivox het volgende:
[..]
Het is een standard series, en als het goed is iets met american double fat strat in de naam.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef Aresdreams het volgende:
Nu in het nieuws: langharig thuig aangehouden die een gitaar als wapen in het vliegtuig wou smokkelen?
In audacity moet je in het opties menu aanzetten dat ie de andere tracks afspeelt terwijl je opneemt. Waar die opties zitten weet ik niet, maar het zit ergens in het File> menu voolgens mij. Misschien heet het preferences, misschien options... zoekt en gij zult vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:49 schreef LennartCM het volgende:
[..]
joh ..![]()
maar ze staan allebei uitgeschakeld en ik hoor nogsteeds niks....
ik ben opneemnoob
woei het is de vetkwab van Nile!quote:
ahh, ik heb het gevonden, mijn dank is grootquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
In audacity moet je in het opties menu aanzetten dat ie de andere tracks afspeelt terwijl je opneemt. Waar die opties zitten weet ik niet, maar het zit ergens in het File> menu voolgens mij. Misschien heet het preferences, misschien options... zoekt en gij zult vinden
Weinig geduld?quote:
Held!quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:32 schreef Aresdreams het volgende:
Toch nog ergens foto's gevonden..
Waarschuwing, deze beelden kunnne schadelijk voor uw ogen en monitor zijn
Mijn mooie koffer en gitaar
[afbeelding]
Effect pedaaltje met bijpassende footswitch
[afbeelding]
En op de achtergrond me versterkertje...
[afbeelding]
...en toen had 'ie geen geld meer voor een shirt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:32 schreef Aresdreams het volgende:
Toch nog ergens foto's gevonden..
Waarschuwing, deze beelden kunnne schadelijk voor uw ogen en monitor zijn
Mijn mooie koffer en gitaar
[afbeelding]
Effect pedaaltje met bijpassende footswitch
[afbeelding]
En op de achtergrond me versterkertje...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Maaark het volgende:
[..]
...en toen had 'ie geen geld meer voor een shirt.
door overbelichte/ slecht belichte foto's denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind die gitaren van bc rich er altijd zo plastic uit zien op de 1 of ander emanier
nee niet specifiek op deze foto's maar gewoon altijdquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
door overbelichte/ slecht belichte foto's denk ik.
zoals deze? komt door het licht en de rondingen van de gitaar.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee niet specifiek op deze foto's maar gewoon altijd![]()
Mja het lijkt op alsof er gewoon een vlammen sticker op zit, geen idee of dat ook zo is of dat het paintwork is, maar het ziet er zo cheap ass uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zoals deze? komt door het licht en de rondingen van de gitaar.
ziet er idd plastic uit![]()
[afbeelding]
1. inderdaad, zing alsjeblieft nooit meerquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Zang blijft m'n zwakke punt.
Love Me Tomorrow
en toch vind ik em best leuk! beetje Eagle eye cherry achtig ietsquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Zang blijft m'n zwakke punt.
Love Me Tomorrow
Oh jawel, maar het was daar iets van 40+ graden... dus een shirt had weinig effectquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:41 schreef Maaark het volgende:
[..]
...en toen had 'ie geen geld meer voor een shirt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |