Het is een standard series, en als het goed is iets met american double fat strat in de naam.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Op een 2e hands affinity squier is dat toch al gauw tien tallen procenten
Whehe vorig jaar ook heen geweestquote:Op donderdag 29 maart 2007 03:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
zo hehe, net lekker naar feestje met DJ Paul Elstak geweest echt te vet!!!!!!!!
Heb nu een GT-8, en die komt echt heel degelijk over, goede stevige behuizing, en als het net zo is als de kleine pedaaltjes, zou tie ook lekker lang mee moeten gaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die kleine pedaaltjes dan, de andere zooi weet ik niks van![]()
Ook goed te doen, mits een switch pedaaltje.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:22 schreef Sloggi het volgende:
Misschien is het nog goedkoper om een versterker met Overdrive te kopen, en die ik nu heb te verkopen, dan om zo'n pedaal te kopen.
Ok dat is waar. Kan je het misschien als handbagage meenemen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:10 schreef Blivox het volgende:
[..]
Akoestisch is tof. Misschien even kijken naar de temperaturen die in een vliegtuig voorkomen, voor zover ik weet vriest het best hard zo hoog in de lucht en misschien houd je hout daar niet zo van?
Als het geen metal akkeostische is, dingen met scherpe punten mogen nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok dat is waar. Kan je het misschien als handbagage meenemen?
Snaren kunnen ook gevaarlijk zijn. Gelukkig zien we er niet al te moslimmerig uit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als het geen metal akkeostische is, dingen met scherpe punten mogen niet![]()
quote:Om gezondheidsklachten als gevolg van het tillen van te zware bagage te voorkomen, mogen onze incheckmedewerkers bagagestukken zwaarder dan 32 kg niet aannemen. Uitzonderingen gelden uitsluitend voor elektrische rolstoelen, huisdieren en muziekinstrumenten, mits van tevoren goedgekeurd.
Bedankt, het kan dus waarschijnlijk niet; een gitaar is simpelweg te groot voor handbagage.quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:28 schreef Blivox het volgende:
Ik zal het aan mijn broer vragen, die werkt op schiphol.
Overigens: http://www.klm.com/travel(...)_allowance/index.htm
Ik ga er vanuit dat het mag.
[..]
joh ..quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zorgen dat je boxen aanstaan
en je still en solo knoppen moeten niet ingeschakeld zijn helemaal links van je spoor
Dan zal het niet zo veel uitmaken in de prijs, maar ik zou een gitaar sneller kopen als de aarding enzo iig goed isquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:48 schreef Blivox het volgende:
[..]
Het is een standard series, en als het goed is iets met american double fat strat in de naam.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 15:31 schreef Aresdreams het volgende:
Nu in het nieuws: langharig thuig aangehouden die een gitaar als wapen in het vliegtuig wou smokkelen?
In audacity moet je in het opties menu aanzetten dat ie de andere tracks afspeelt terwijl je opneemt. Waar die opties zitten weet ik niet, maar het zit ergens in het File> menu voolgens mij. Misschien heet het preferences, misschien options... zoekt en gij zult vindenquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:49 schreef LennartCM het volgende:
[..]
joh ..![]()
maar ze staan allebei uitgeschakeld en ik hoor nogsteeds niks....
ik ben opneemnoob
woei het is de vetkwab van Nile!quote:
ahh, ik heb het gevonden, mijn dank is grootquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
In audacity moet je in het opties menu aanzetten dat ie de andere tracks afspeelt terwijl je opneemt. Waar die opties zitten weet ik niet, maar het zit ergens in het File> menu voolgens mij. Misschien heet het preferences, misschien options... zoekt en gij zult vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |