Je krijgt waar je voor betaalt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:49 schreef Sloggi het volgende:
Boss is bijna vier keer duurder dan Behreinger.
Als het maar scheurtquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, maar 80 euro voor een gaspedaal.
tis duur, maar een Boss gaat gewoon niet kapot. ik heb Bossen gezien die 10 jaar intensief zijn gebruikt en op wat slijtage na gewoon nog perfect zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja, maar 80 euro voor een gaspedaal.
Scheelt ongelofelijk inderdaad. En ligt er ook aan hoe je hem beethoud. Hij vangt ook straling van je torso op, als ik hem kantel is het ietsjes minderquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Is de brom over als je je handen op de snaren/brug legt?
die kleine pedaaltjes dan, de andere zooi weet ik niks vanquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tis duur, maar een Boss gaat gewoon niet kapot. ik heb Bossen gezien die 10 jaar intensief zijn gebruikt en op wat slijtage na gewoon nog perfect zijn.
dan moet je de aarde laten fixen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:57 schreef Blivox het volgende:
[..]
Scheelt ongelofelijk inderdaad. En ligt er ook aan hoe je hem beethoud. Hij vangt ook straling van je torso op, als ik hem kantel is het ietsjes minder.
Mja. Eerst maar weer een nieuwe gitaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tis duur, maar een Boss gaat gewoon niet kapot. ik heb Bossen gezien die 10 jaar intensief zijn gebruikt en op wat slijtage na gewoon nog perfect zijn.
Zoals ik zelf ook al voorstelde, die Squier is het me niet waard. Mijn Les Paul is lekker zuiver genoeg voor mij. Dan maar een goede akoestische kopen.quote:
Akoestisch is sowieso fucking chill.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
Zoals ik zelf ook al voorstelde, die Squier is het me niet waard. Mijn Les Paul is lekker zuiver genoeg voor mij. Dan maar een goede akoestische kopen.
Akoestisch is tof. Misschien even kijken naar de temperaturen die in een vliegtuig voorkomen, voor zover ik weet vriest het best hard zo hoog in de lucht en misschien houd je hout daar niet zo van?quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:02 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Akoestisch is sowieso fucking chill.
Trouwens.. Als je een akoestische gitaar mee wilt nemen in een vliegtuig, neem ik aan dat een gewone harde koffer (flightcase) afdoende is?
Inderdaad. Het bagagegedeelte is doorgaans niet verwarmd, dus het lijkt me niet zo tof voor je gitaar om hem zo mee te nemen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:10 schreef Blivox het volgende:
[..]
Akoestisch is tof. Misschien even kijken naar de temperaturen die in een vliegtuig voorkomen, voor zover ik weet vriest het best hard zo hoog in de lucht en misschien houd je hout daar niet zo van?
Geloof me, dat betaald zich makkelijk terug in geluid en kwaliteit.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:49 schreef Sloggi het volgende:
Boss is bijna vier keer duurder dan Behreinger.
True. Ik had twee weken geleden theaterdag op school, en zo'n noobcakegitarist had een Behringer distortionpedaal. Ik zei zo "Wedden dat dat ding nog vóór de laatste show kapot gaat?"... en ja hoor... in de pauze voor de laatste show stonden we een beetje te jammen, hij drukt dat ding in, reageert dat ding niet meer.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geloof me, dat betaald zich makkelijk terug in geluid en kwaliteit.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
zo hehe, net lekker naar feestje met DJ Paul Elstak geweest door muggen doodgezogen echt te niet vet!!!!!!!!
quote:Op donderdag 29 maart 2007 03:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
zo hehe, net lekker naar feestje met DJ Paul Elstak geweest echt te vet!!!!!!!!
Ik denk dat wanneer je je gitaar fatsoenlijk aard ie gelijk ook veel meer waard is!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
Zoals ik zelf ook al voorstelde, die Squier is het me niet waard. Mijn Les Paul is lekker zuiver genoeg voor mij. Dan maar een goede akoestische kopen.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je je gitaar fatsoenlijk aard ie gelijk ook veel meer waard is!Is doorgaans niet moeilijk, kijk maar ff met google.
Op een 2e hands affinity squier is dat toch al gauw tien tallen procentenquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik denk het nietNooit veel in ieder geval, paar tientjes misschien.
Die van mij? Of had ik die aan iemand anders verkocht?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:51 schreef Deansensitized het volgende:
Dat bedoel ik. Heb ook al flink staan trappen op mijn Marshall Jackhammer. Als een huis!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |