Ik speel 15 April in 013 in Tilburg, kom eens langs zou ik zeggen!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
HEb weer zin om naar concerten te gaan maar er is voglens mij niks boeiends binnekort offf.... ? /?/?
kostdatquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik speel 15 April in 013 in Tilburg, kom eens langs zou ik zeggen!
Het festival seizoen begint weer! Dijkpop, zomerpop, onwijs, kermis van wognum, parkpop!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
HEb weer zin om naar concerten te gaan maar er is voglens mij niks boeiends binnekort offf.... ? /?/?
oeh, ¤22,50 zie ik netquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kostdat
en ik wacht nog steeds op die gratis downloads van je
Bedoel je parkpop? Normaal was er vorig jaar!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef Dribbel_ het volgende:
jMja daar komen niet echt boeiende dingen meesten
Ja dat zijn niet echt de dingen die mij aantrekkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Bedoel je parkpop? Normaal was er vorig jaar!
En het is gratis. Altijd een goede bonus.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Bedoel je parkpop? Normaal was er vorig jaar!
Haha powerchords rulequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
powerchords menn0 het zit em allemaal in de powerchords![]()
Metallica komt op Werchter maar dan zit in Spanjequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
offspring en metallica in ieder geval nog
Netjes. Wel tof.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:13 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb trouwens die gitaar die hij in part 1 gebruikt![]()
![]()
Ik heb em dus gewoon nog origineelquote:
Dat klinkt trouwens wel heel vetquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
die gozer is eng
nah kom hier maar mee
http://youtube.com/watch?v=xcr4_xeQrAI
ik kan em een keer door msnenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb em dus gewoon nog origineelZonder die slagplaat en ik heb er EMG's in zitten
![]()
[..]
Dat klinkt trouwens wel heel vet
Kan alleen nergens een album downloaden (one with the underdogs)![]()
Ik zal eens luisteren als het bevalt gaan we samenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
terror is vetals ze weer naar nederland komen ....
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zal eens luisteren als het bevalt gaan we samen![]()
checkquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:38 schreef Dribbel_ het volgende:
terror is vetals ze weer naar nederland komen ....
Eerst dacht ik he kut hardcoretoenmoest ik van m'n vriendin per se mee naar persistance tour
en toch erg vet![]()
De overdrive stelt niks voor, de distortion is ok.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:32 schreef Sloggi het volgende:
Morgen ga ik trouwens deze versterker uitproberen:
http://www.marshallamps.com/product.asp?productId=33
Hopelijk zit er een aardige overdrive in.
Hmmm, klinkt vermoeiend om er les van te krijgenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijne is in de 40, komt echt van conservatorium af en heeft les gehad van de grootste enzo.
Niet dattie daarom minder drinktOp sommige maandagen is het van "Jongens kan die bas wat lager, ik heb koppijn"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |