Goh, da's ook toevallig. Ik vind haar innerlijk helemaal geweldig en uiterlijk is ook zeer primaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:03 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Jep, vind ik ookik zou echt nooit op haar kunnen vallen, uiterlijk vind ik niks en wat ik van dr innerlijke heb gezien vind ik ook niks.
Sylvia moet zich er niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je in mijn armen houd, dan zul je beseffen hoe waardevol die opmerking was![]()
En nu graag on topic; wat vinden jullie ervan dat Sylvia probeert Huub's liefde te torpederen?![]()
Hijs nog steeds top hoorquote:
Ze moeten dat nummer ook niet zingen met de stem van Ruk Jacot op de achtergrond .quote:
Ik denk dat Syl wel degelijk heel veel gevoelens voor Huub heeft. Dus DE verklaring voor haar gedrag t.o.v. Lieke.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
[..]
En nu graag on topic; wat vinden jullie ervan dat Sylvia probeert Huub's liefde te torpederen?![]()
Syl was Huub's favoriet.. en dat is nu aan het veranderen. Dat vindt Syl niet zo heel erg leuk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:12 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik denk dat Syl wel degelijk heel veel gevoelens voor Huub heeft. Dus DE verklaring voor haar gedrag t.o.v. Lieke.
En als je zoveel gevoelens voor iemand hebt kan ik me dit eigenlijk best heel goed voorstellen. Syl wil in DGK niet verliefd worden etc. dat gaat haar nu opbreken vrees ik......
Tot nu toe is alleen Snollie door Hdnkkk gedekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:15 schreef Prosac het volgende:
Zit Carlos nou met Jaap en Natasia over de dekking van Brian te kletsen?
Sylvia gevoelens voor Huub? Haha wat een grapquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:12 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik denk dat Syl wel degelijk heel veel gevoelens voor Huub heeft. Dus DE verklaring voor haar gedrag t.o.v. Lieke.
En als je zoveel gevoelens voor iemand hebt kan ik me dit eigenlijk best heel goed voorstellen. Syl wil in DGK niet verliefd worden etc. dat gaat haar nu opbreken vrees ik......
Moeten ze wel een ontslagronde voor haar aanvragen, dus dit riekt weer naar........quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:18 schreef noekje het volgende:
Amanda is de enige met potentieel om eruit gestemd te worden. Brian heeft toch al dekking van 2 personen, Huub ook. Als men dan het spel wil spelen, waarom Amanda er niet uit?
Klasse is ook betrekkelijk. Syl is vrij grof in de bek ( haar woorden )quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:18 schreef qawl het volgende:
[..]
Sylvia gevoelens voor Huub? Haha grapje zeker
Sylvia is een volwassen vrouw met klasse, een leuke vrouw met een leuk karakter. Die valt echt niet op zo`n irritant kinderachtig klootzak mannetje zoals Huub.
daar kon je je wel eens heel erg in vergissen, mijn mening hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:18 schreef qawl het volgende:
[..]
Sylvia gevoelens voor Huub? Haha wat een grap
Sylvia is een volwassen vrouw met klasse, een leuke vrouw met een leuk karakter. Die valt echt niet op zo`n irritant kinderachtig klootzak mannetje zoals Huub.
Feit is dat alles er op wijst dat Sylvia erg jaloers is. Of dat nou is omdat ze zelf gek is op Huub of omdat ze Lieke ziet als een soort van indringster in hun groepje, geen idee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
daar kon je je wel eens heel erg in vergissen, mijn mening hoor![]()
Klopt, heeft vanmiddag een visagie-dame tegen Snollie gezegd, kutwijf( excusez le mot)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Huub zeggen dat Amanda nu ook weet dat hij en Eric het een en ander geflikt hebben in bed.
Ja, Eric vertelde net aan Huub en Syl dat Amanda het van de visagiste had gehoord. Amanda was naar Eric gekomen en had gezegd: En ik vroeg het gisteravond nog!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Huub zeggen dat Amanda nu ook weet dat hij en Eric het een en ander geflikt hebben in bed.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:31 schreef noekje het volgende:
Jaap wil technische perfectie. Dat komt door een knop en dan rolt er een bonnetje uit met vetpercentages enzo.
Ja, technisch afvallen. Dat is nu typisch Jaap. In zijn hoofd weet die alles maar hij bakt er in de praktijk geen ene flikker van.
Het is toch ook niks dat hij dat alleen maar zegt, ik ben dat ook al een tijdje beu.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Billie denkt dat hij TV momenten maakt met een body-analyzer.
Zdngmw zegt dat hij aan zijn haren de villa uitgesleurd gaat worden, als hij dat blijft zeggen.
Tenzij de redactie die jongen zo zat wordt dat ze Brian geen keuze laten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:37 schreef milk-shake het volgende:
en door brian wordt deze klomp shit er mooi niet uitgestemd donderdag ..........![]()
![]()
![]()
Japio is een betweter..Dat zal hem nog eens flink vies opbreken in het leven...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
Japio denkt TV te maken door ''bijdehand'' te doen tegen Carlos.
Een suri-man met amsterdamse basis die zich wat laat vertellen door een Wotjeknow![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik vind die blonde Miss Piggy-visagiste wel een goeie match voor Billie.
Is dit uur van de dag Prime-time dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
Japio denkt TV te maken door ''bijdehand'' te doen tegen Carlos.
Een suri-man met amsterdamse basis die zich wat laat vertellen door een Wotjeknow![]()
![]()
Aaah het niveau streamer is gelijk aan dat van het huis..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik vind die blonde Miss Piggy-visagiste wel een goeie match voor Billie.
Zal Brian het ook wel weten over 5 minuten..........quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Wij zijn er .....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit uur van de dag Prime-time dan?![]()
die weet het geloof ik al ......daar ging amandel als eerst heen (natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zal Brian het ook wel weten over 5 minuten..........
Niemand voor hand en span diensten in de buurt zeker?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:44 schreef noekje het volgende:
Huub voelt zich kut?
Jeetje heb ik de reactie gemistquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef milk-shake het volgende:
[..]
die weet het geloof ik al ......daar ging amandel als eerst heen (natuurlijk)![]()
Kijk je voor het eerst?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:51 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
natas is wel lief tegen huub maar het lijkt niet echt
Huub en Natasia gaan al een hele lange tijd goed met elkaar om. En net wat je zegt in het spel zijn ze 'vijanden'. Ze moeten ook steeds vaker om elkaar lachen. Als DGK ooit afloopt zullen Huub en Natasia zeker contact blijven houden dat hebben ze al regelmatig naar elkaar uitgesproken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
Soms heb ik toch het idee dat Natasia Huub ergens heel graag mag, het staat alleen in haar script dat ze hem moet haten.
Huub heeft een goeie smaak, daar valt niet over te twisten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Huub over Lieke: "Ik ben gewoon fokking gek op haar"
Ntasia: "Maar je wilt haar niet beloven dat je hem niet in iemand anders zult raggen"
echt ongeloofelijk inderdaad, je zal maar ziekelijk overgewicht hebben en dan met zo'n loser worden vergelekenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:52 schreef noekje het volgende:
Jaap wil geen technische discussie voeren over punten wat optimaler kan.
Knap he. Levensgevaarlijk overgewicht maar toch lullen over wat optimaal is.
De fitnessruimte is toch 24/7 beschikbaar..Als jaap een kerel was zou ik elk uurtje(voor zichzelf)pakken die ik had en trainen....Pas dan krijg je respect japioooo..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:54 schreef Maria44 het volgende:
Jaap is het niet eens met de methode van Carlos; hij vindt dat het optimaler kan en wil dat kunnen bewijzen. Tegen Brian zegt hij ook niks en loopt gewoon weg.
Daar wordt je toch moe van zeg![]()
Er zijn weinig mannen die zo integer open en eerlijk tegen vrouwen durven/kunnen zijn als Huub.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub heeft een goeie smaak, daar valt niet over te twisten.
Hij moet zich alleen eens afvragen in hoeverre zijn ideeën over vrijheid in een relatie niet zijn ingegeven door angst voor zichzelf, de vrees om niet meer vrij te zijn in doen en laten.
Hij is natuurlijk nog vrij jong, maar ook behoorlijk belezen en in bepaalde opzichten redelijk wijs. Wat dat betreft zou hij, zoals hij altijd zegt, zijn eigen standpunten weer eens kritisch onder beschouwing moeten nemen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef noekje het volgende:
Carlos; toen vond ik Jaap ook hinderlijk hoor.
nav het bacardi/cola gooi incident.
Carlos vond het niet eerlijk dat Huub alleen een sanctie kreeg.
Hoeveel vrouwen ken jij?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn weinig mannen die zo integer open en eerlijk tegen vrouwen durven/kunnen zijn als Huub.
Vrouwen houden daarvan, ze weten wat ze aan hem hebben.
Er zijn veel vrouwen die in zo'n situatie een ( beperkte ) relatie willen, omdat het niet echt bedreigend is, of met de zekerheid van openheid all the way durven gaan.
Sylvia beseft dat vandaag/vannacht haar laatste kans is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef Maria44 het volgende:
Huub over Sylvia tegen Carlos: nu is ze weer hitsig![]()
In mijn leven heb ik heel veel vrouwen ontmoet, en schrijf uit ervaring.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen ken jij?
Ik ben zelf vrouw en samen met mijn huisgenotes beweren wij precies het tegendeel.![]()
Jaap heeft echt een eetverslaving, hij liegt zichzelf gewoon voor om maar een excuus te hebben om te "mogen" snoepen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:05 schreef Maria44 het volgende:
Carlos met Jaap over het ijs. Jaap eet om te herstellen etc. etc. Carlos vraagt of hij dat serieus meent hahahaha
Als Lieke's papa het straks allemaal niet meer trekt wil ik haar met alle vaderlijke liefde adopteren hoor.quote:
Ik zou m'n mond ook niet kunnen houden. Jaap is zo respectloos naar mensen toe die hem een dienst verlenen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Jammer dat Huub en eric hun mond niet even konden houden.
Door jouw caps begin ik een beetje aan Amanda te wennenquote:
Huub begrijpt het gewoon niet dat je zo tegen een prof als Carlos in gaat als je zelf 200 kg weegt en dan denkt dat je het beter weet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:13 schreef qawl het volgende:
Jaap is natuurlijk dom bezig om tegen Carlos in te gaan
maar de manier waarop Huub het gesprek binnendringt en aggressief reageert op Jaap is weer echt typisch Huub : vervelend, irritant en dom. Waar bemoeit die Huub zich mee
Homofobie is niet alleen in DGK aanwezig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef noekje het volgende:
Ik begrijp het probleem helemaal niet zo. Als Huub met Amanda had geneukt had iedereen het normaal gevonden maar als het om de mannenliefde gaat is iedereen overstuur.
ja heel 2007 ...notquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef noekje het volgende:
Ik begrijp het probleem helemaal niet zo. Als Huub met Amanda had geneukt had iedereen het normaal gevonden maar als het om de mannenliefde gaat is iedereen overstuur.
Volgens mij vinden ze dat helemaal niet erg. Huub weet ook al dat Amanda het weet en vond het lachen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef milk-shake het volgende:
huub en eric praten lekker met de visa.meiden.........als ze toch eens wisten dat ze alles over hun nachten hebben verteld
Amanda heeft die blonde opgemaakt. Natuurtalentje he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef Clank het volgende:
De dames van de visagie zitten zelf niet geweldig in de make-up.
stelletje kankerhoerenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef milk-shake het volgende:
huub en eric praten lekker met de visa.meiden.........als ze toch eens wisten dat ze alles over hun nachten hebben verteld
Moet zeggen dat jij niet onder doet voor hem.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef qawl het volgende:
Huub is gewoon een irritant figuur die zich overal mee wil bemoeien. Overal wil hij het hoogste woord voeren. Opdringerig vervelend figuurtje
Oepsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda heeft die blonde opgemaakt. Natuurtalentje he?
Nee jij bent gelukkig helemaal niet opdringerig met je klonen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef qawl het volgende:
Huub is gewoon een irritant figuur die zich overal mee wil bemoeien. Overal wil hij het hoogste woord voeren. Opdringerig vervelend figuurtje
Als ik me nog goed herinner is zij door een medische fout in het ziekenhuis in een paar weken tijd 50 kilo aangekomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef Sporti het volgende:
Visagiste is ook al flink afgevallen verteld ze![]()
Vorige keer vertelde ze dat ze door een medische fout zo ontzettend dik was geworden. Ze heeft er een schildklierprobleem aan overgehouden. Dat was nogal een triest verhaal vond ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef Sporti het volgende:
Visagiste is ook al flink afgevallen verteld ze![]()
Hij mag van de doc ook nog helemaal niet zo intensief sporten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:20 schreef petraa het volgende:
Huub heeft last van zijn rib.
Komt nog bij dat Eric enkel iets bij Huub heeft gedaan, terwijl Huub dus half of zelfs helemaal lag te slapen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef noekje het volgende:
Door een liposuctie notabene.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Vorige keer vertelde ze dat ze door een medische fout zo ontzettend dik was geworden. Ze heeft er een schildklierprobleem aan overgehouden. Dat was nogal een triest verhaal vond ik.
ik wil niet alle homo's over 1 konthaar scheren, maar ik kan mij voorstellen dat sommige homo's een 'lekkere' hetero vent willen ontmaagden. eric speelt duidelijk zijn spel om huub in zijn macht te krijgen. het lijkt erop dat de redactie iedereen in de omgeving van huub instrueert om huub stelselmatig af te breken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef Maria44 het volgende:
Amanda vertelt het Eric/Huub verhaal even aan Natasia.
Natasia: Arme Lieke
Nu begrijpt Natas waarom ze zo over de zeik was.
Natas denkt niet dat het Huub zijn eerste keer was trouwens.
Maar Lieke weet het al dames.
Amanda zegt dat Eric had gezegd dat Amanda het niet mocht vertellen want dan zou Huub niks meer met hem doen.
Nou ja zeg, die Eric, wat speelt die voor spel?
Liposuctie? Heeft dat iets met jouw avatar te maken?quote:
Je ziet dingen die er niet zijn volgens mij. Huub heeft er zelf absoluut geen problemen mee en geniet gewoon van alles wat hij op z'n pad tegenkomt en heeft nergens spijt van. Dus wie wordt er dan stelselmatig afgebroken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wil niet alle homo's over 1 konthaar scheren, maar ik kan mij voorstellen dat sommige homo's een 'lekkere' hetero vent willen ontmaagden. eric speelt duidelijk zijn spel om huub in zijn macht te krijgen. het lijkt erop dat de redactie iedereen in de omgeving van huub instrueert om huub stelselmatig af te breken.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet zeggen dat jij niet onder doet voor hem.![]()
Wat een onzinquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee jij bent gelukkig helemaal niet opdringerig met je klonen.![]()
Gewoon onder steeds andere namen hetzelfde bericht posten, dan is vervelend nog een understatement. Je zou het dus best goed met Huubje kunnen vinden.![]()
Maar wat denkt Huub eigenlijk wat er gebeurd is want volgens mij weet hij het zelf niet eens..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat Eric enkel iets bij Huub heeft gedaan, terwijl Huub dus half of zelfs helemaal lag te slapen.
nee, ik denk niet dat de redaktie eric instructies heeft gegeven, eric is gewoon geen lieverdje en als huub niet oppast wordt-ie letterlijk en figuurlijk zwaar genaaid door eric.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wil niet alle homo's over 1 konthaar scheren, maar ik kan mij voorstellen dat sommige homo's een 'lekkere' hetero vent willen ontmaagden. eric speelt duidelijk zijn spel om huub in zijn macht te krijgen. het lijkt erop dat de redactie iedereen in de omgeving van huub instrueert om huub stelselmatig af te breken.
ip test zegt me helemaal niks, dat is so yesterday. Je was gisteravond leuk bezig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:25 schreef qawl het volgende:
[..]
wat een onzin
Ik gebruik maar 1 account/username op Fok en dat is qawl
vraag maar ff aan een mod voor een ip test als je niet gelooft
(dat ik uberhaupt hier nog op reageer)
Ik doelde meer op het feit dat Eric tegen Amanda zegt dat ze niks verder mag vertellen (opvallend want hij weet hoe ze is) omdat Huub dan niks meer met hem zou doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
beter tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat Eric tegen Amanda zegt dat ze niks verder mag vertellen (opvallend want hij weet hoe ze is) omdat Huub dan niks meer met hem zou doen.
Huub heeft namelijk meteen de volgende ochtend tegen Eric gezegd dat ie zijn leuter maar in een bak ijs moest duwen want Huub wist na dit avontuurtje dat hij alleen maar van vrouwen houdt.
Dus dan zou je verwachten dat Eric er niet meer op doorgaat. Terwijl hij nu laat zien dat hij nog veel meer met Huub van plan is.
Ben het helemaal met je eens, zijn zgn, vriendschap stelt geen "reet" voor .quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat de redaktie eric instructies heeft gegeven, eric is gewoon geen lieverdje en als huub niet oppast wordt-ie letterlijk en figuurlijk zwaar genaaid door eric.
eric manipuleert zwaar en speelt vieze spelletjes
Verboden woord in de COS als ze er niet isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:29 schreef FdW het volgende:
Sylvia is zo ongelooflijk fanatiek tegen de bokspilaar aan het rammen, dat het erop lijkt dat zij denkt dat het Lieke is..
Interessante ontwikkelingen op komst de komende 12 uur???
Jep... een beetje wat Huub ook zou doen als een meisje tegen hem zei dat ze niet wilde. Gewoon blijven proberen dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Maria44 het volgende:
Dus dan zou je verwachten dat Eric er niet meer op doorgaat. Terwijl hij nu laat zien dat hij nog veel meer met Huub van plan is.
laat ik het anders zeggen. ik ben niet naief genoeg om te denken dat de redactie de visa dames niet gestimuleerd heeft om de 'herenliefde' onvermeld te laten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je ziet dingen die er niet zijn volgens mij. Huub heeft er zelf absoluut geen problemen mee en geniet gewoon van alles wat hij op z'n pad tegenkomt en heeft nergens spijt van. Dus wie wordt er dan stelselmatig afgebroken.
Nog maar 15 uurtjes, en dan is Lieve Leuke Lekkere Lieke er weer!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Verboden woord in de COS als ze er niet is. Morgen kunnen jullie weer de hele dag LIEKE LIEKE LIEKE roepen.
![]()
Gezien de gemiddelde mening over Lieke op dit forum, verbaast me deze opmerking ook totaal niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, zijn zgn, vriendschap stelt geen "reet" voor .
Halloooo lekkertje, het gaat over Syl en mogelijke ontwikkelingen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Verboden woord in de COS als ze er niet is. Morgen kunnen jullie weer de hele dag LIEKE LIEKE LIEKE roepen.
![]()
Ja in haar gezicht en waar ze bij is, dat geloof ik graag. Maar niet zo sneaky door bewust leugens te verspreiden toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... een beetje wat Huub ook zou doen als een meisje tegen hem zei dat ze niet wilde. Gewoon blijven proberen dus.
Jawel dat weet hij wel, hij heeft het alleen niet zo specifiek uitgesproken. Als hij tegen Eric zegt dat het gisternacht leuk, maar niet zijn ding was, het een one time opportunity was en hij (Eric dus) de volgende keer maar tiramisu of een bak ijs moet pakken dan weet ik wel genoeg. Nou ja je had het gesprekje van the morning after gewoon moeten horen. Ik weet niet of daar filmpjes van zijn gemaakt, maar daar bleek echt duidelijk uit dat Huub absoluut wist wat er was gebeurd. Hij wil alleen niet dat Eric het nog een keer doet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Maar wat denkt Huub eigenlijk wat er gebeurd is want volgens mij weet hij het zelf niet eens..
Absoluut niet zo denk ik, maar ik ben dan ook iemand die kotsmisselijk wordt van dat 'gescript' gezeik hier.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen. ik ben niet naief genoeg om te denken dat de redactie de visa dames niet gestimuleerd heeft om de 'herenliefde' onvermeld te laten.
Eric houdt volgens mij gewoon van kleine mannetjes. Die Bart was ook al zo'n minikereltje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat de redaktie eric instructies heeft gegeven, eric is gewoon geen lieverdje en als huub niet oppast wordt-ie letterlijk en figuurlijk zwaar genaaid door eric.
eric manipuleert zwaar en speelt vieze spelletjes
Sylvia is aan het boksen. Zij en Amanda delen een staande boksbal. Verder is er momenteel weinig te zeggen over Sylvia behalve misschien in andere topics.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Halloooo lekkertje, het gaat over Syl en mogelijke ontwikkelingen...
Je hebt gelijk.... dan is zo'n medische fout gewoon eigen schuld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Liposuctie, omdat ze van maat 38 naar 36 wilde....... sorry hoor...![]()
nou.... ik vind het nou ook wel leuk geweest hoor, je zou bijna gaan denken dat er ietsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet zo denk ik, maar ik ben dan ook iemand die kotsmisselijk wordt van dat 'gescript' gezeik hier.
Hoe dan ook, Huub zit helemaal nergens mee, dus eigenlijk alleen al ongelooflijk dat dit een onderwerp is.
Dan dat ook weer niet...... maar van maat 38 naar 36, liposuctie, waar hebben we het over!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... dan is zo'n medische fout gewoon eigen schuld.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Sylvia is aan het boksen. Zij en Amanda delen een staande boksbal. Verder is er momenteel weinig te zeggen over Sylvia behalve misschien in andere topics.
`quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat Eric tegen Amanda zegt dat ze niks verder mag vertellen (opvallend want hij weet hoe ze is) omdat Huub dan niks meer met hem zou doen.
Huub heeft namelijk meteen de volgende ochtend tegen Eric gezegd dat ie zijn leuter maar in een bak ijs moest duwen want Huub wist na dit avontuurtje dat hij alleen maar van vrouwen houdt.
Dat is tenminste nog een hele maat, een kennisje van een collega heeft wel een hele ons laten liposuccen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan dat ook weer niet...... maar van maat 38 naar 36, liposuctie, waar hebben we het over!
Trainen met Carlos is goedkoper, effectiever en minder riskant...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan dat ook weer niet...... maar van maat 38 naar 36, liposuctie, waar hebben we het over!
als dat ons dan aan haar kin hing zou ik mer er nog iets bij voor kunnen stellen ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog een hele maat, een kennisje van een collega heeft wel een hele ons laten liposuccen.
Natasia sport niet, en Judith is niet aanwezig. Misschien kun je beter verder gaan in andere topics?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Natasia had achteraf gezien best mee kunnen sporten. Ik weet niet hoe laat Judith is gepland, maar ze is er nog steeds niet.
Ze heeft allang gesport, met Jaap en Carlos.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Natasia had achteraf gezien best mee kunnen sporten. Ik weet niet hoe laat Judith is gepland, maar ze is er nog steeds niet.
A.H. was misschien te vroegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Wat was dat nou? Er stond een mand met dozen voor de voordeur (daar leek het op), komt er een mannetje aanrennen dat alles meeneemt.
Ja, ze zat in de weg bij Jaaps priveles. Maar ze zou dit uur meesporten, alleen kon dat niet omdat er gelijktijdig een afspraak was gemaakt met Judith. Die er nu dus aankomt.quote:
en Judith zegt nu net dat ze te laat is, want het was druk op de wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze zat in de weg bij Jaaps priveles. Maar ze zou dit uur meesporten, alleen kon dat niet omdat er gelijktijdig een afspraak was gemaakt met Judith. Die er nu dus aankomt.
En niemand die het lef heeft om te zeggen: "geen excuus Judith, de snelweg staat hier op dit tijdstip altijd vol" zeker?!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
en Judith zegt nu net dat ze te laat is, want het was druk op de weg![]()
Misschien keek ze er gewoon niet zo naar uit?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niemand die het lef heeft om te zeggen: "geen excuus Judith, de snelweg staat hier op dit tijdstip altijd vol" zeker?!![]()
Dat zal ze zelf straks wel melden, voordat ze weer iemand als een kind afzeikt en in de hoek zet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niemand die het lef heeft om te zeggen: "geen excuus Judith, de snelweg staat hier op dit tijdstip altijd vol" zeker?!![]()
Wat mij betreft mag ze, ze lijken daar allemaal (op Sylvia na) een gebrek aan een corrigerende omgeving te hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal ze zelf straks wel melden, voordat ze weer iemand als een kind afzeikt en in de hoek zet.![]()
Daar zal ze straks alle reden voor hebben, want de gezamenlijke kindjes in de Villa hebben volgens mij nauwelijks geoefend.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal ze zelf straks wel melden, voordat ze weer iemand als een kind afzeikt en in de hoek zet.![]()
Ik hoop dat Eric en Huub haar dan bij kop en kont pakken en het zwembad in flikkeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze, ze lijken daar allemaal (op Sylvia na) een gebrek aan een corrigerende omgeving te hebben.
jij bent dus van mening dat eric een oprecht, integer persoon die nooit spelletjes speeltquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien de gemiddelde mening over Lieke op dit forum, verbaast me deze opmerking ook totaal niet meer.
Zitten ze daar om te oefenen dan? Ze zitten daar om heel veel geld te winnen. That's it. De rest is bijzaak en 9 van de 10 keer zeer onbelangrijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar zal ze straks alle reden voor hebben, want de gezamenlijke kindjes in de Villa hebben volgens mij nauwelijks geoefend.
Wat dat betreft zijn het allemaal toch best wel een stelletje lamzakken, en daar mag af en toe best eens wat van worden gezegd. En wie kan dat beter dan Juf Judith!
Heb je daar een voorbeeld van? Of verzin je het ter plekke?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... een beetje wat Huub ook zou doen als een meisje tegen hem zei dat ze niet wilde. Gewoon blijven proberen dus.
Je propageert nu anarchiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zitten ze daar om te oefenen dan? Ze zitten daar om heel veel geld te winnen. That's it. De rest is bijzaak en 9 van de 10 keer zeer onbelangrijk.
Ik ga die welles/nietes discussies niet eens meer aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jij bent dus van mening dat eric een oprecht, integer persoon die nooit spelletjes speelt
Ze hebben zich vrijwillig voor lessen opgegeven terwijl ze er vrijwel allemaal geen talent voor hebben. Geen zelfinzicht dus, en dat is voor die leraren niet zo leuk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zitten ze daar om te oefenen dan? Ze zitten daar om heel veel geld te winnen. That's it. De rest is bijzaak en 9 van de 10 keer zeer onbelangrijk.
De zanglessen horen bij de acteerlessen waar ze zelf om gevraagd hebben, vervolgens geen enkele inzet tonen is idd genoeg om op je flikker te krijgen, of om van de Juf te horen te krijgen dat je niet meer welkom bent in de lessen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De zweep er letterlijk over!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zanglessen horen bij de acteerlessen waar ze zelf om gevraagd hebben, vervolgens geen enkele inzet tonen is idd genoeg om op je flikker te krijgen, of om van de Juf te horen te krijgen dat je niet meer welkom bent in de lessen...
Dan heb ik niets gezegd. Ik dacht dat ze min of meer mee MOESTEN doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zanglessen horen bij de acteerlessen waar ze zelf om gevraagd hebben, vervolgens geen enkele inzet tonen is idd genoeg om op je flikker te krijgen, of om van de Juf te horen te krijgen dat je niet meer welkom bent in de lessen...
ze moesten kiezen uit een aantal mogelijkheden en onder die mogelijkheden stondenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd. Ik dacht dat ze min of meer mee MOESTEN doen.
Blijf van Juf Judith af! De enige met gezond verstand...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Eric en Huub haar dan bij kop en kont pakken en het zwembad in flikkeren.
denk het wel ik heb hem op mute staan in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
OT: Ben ik de enige die soms meedoet met Juf Judith?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef demins het volgende:
[..]
Blijf van Juf Judith af! De enige met gezond verstand...
Ik heb die streams zelfs helemaal uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
denk het wel ik heb hem op mute staan in ieder geval
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef demins het volgende:
[..]
Blijf van Juf Judith af! De enige met gezond verstand...
Hahahahaha echt niet ikke ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
Misschien is het handig om te vertellen waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:04 schreef solara4 het volgende:
Ik ben gewoon boos op DGK, omdat er nog niets tegen BRain en jaap is gedaan, ik las ergens in een COS dat de redaktie ook al een tijdje (3 dagen) hier niet geweest was,
logisch want dat klopt het verhaal niet meer voor hun, nou ik vind het knap klote allemaal....
Waarover ze het even met Carlos hadden: Jaap en Brian zijn ook te ver gegaan op de avonden dat het hommeles was met Huub en Huub z'n drankje over Jaap gooide. Denk maar aan het trekken aan de slapende Sylvia.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het handig om te vertellen waar je het over hebt.![]()
ik ook hoor en minnen mennen mannen is favorietquote:
Fijne leraar die zijn klanten met andere klanten bespreekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
Carlos zegt hij is gewoon een Klant. Huub zegt daar heb ik wel respect voor dat je dat zo kunt zien.
Weet ik niet, mijn weegschaal gaat maar tot 130quote:
Ja das mooi, en als straks blijkt dat zijn berekeningen en ijs/kwarkdieten niet lukken dan gaat opeens met hangende pootjes naar Carlos toe. Nou ja de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:09 schreef Maria44 het volgende:
Huub vraagt of Carlos niet moedeloos wordt van het trainen van Jaap.
Carlos zegt hierover: klant is klant en hij is gewoon Jaap, klaar.
Carlos geeft aan dat Jaap gebruik van een personal trainer kan maken en als hij dat weigert, houdt het op. Carlos geeft wel aan dat Jaap moet stoppen met denken maar gewoon moet gaan bewegen.
Eens met Carlos![]()
over het stelen van die 2quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het handig om te vertellen waar je het over hebt.![]()
Idd, lekker professioneel weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijne leraar die zijn klanten met andere klanten bespreekt.
Kom op zeg. Er hangen daar 200 camera's. Hij weet heel goed wat niet of wel te zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Idd, lekker professioneel weer. Die kan het bij de rest van de echte miljonairs (zakenmensen bijvoorbeeld die er niet prijs op stellen dat hun trainingsbereidheid en traingedrag publiek bezit wordt) die personal trainers willen nu wel vergeten.
Brian heeft Carlos ook nog al hoog zitten, zou best kunnen dat hij Jaap toch iets minder 'lief' gaat vinden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er hangen daar 200 camera's. Hij weet heel goed wat niet of wel te zeggen.
Heeft niks te maken met integriteit.
Hij is Billie zat en dat kan ik me voorstellen.
Hij bespreekt Jaap (dat is zijn naam, niet Billie) met anderen waar Jaap niet bij is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er hangen daar 200 camera's. Hij weet heel goed wat niet of wel te zeggen.
de laatste keer dat ik op JOu wat ga zeggen MARK IT.......jij werk Nu voor DGK.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb die streams zelfs helemaal uit.
Je geeft me hoop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian heeft Carlos ook nog al hoog zitten, zou best kunnen dat hij Jaap toch iets minder 'lief' gaat vinden?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Carlos zegt dat hij dit werk al 14 jaar doet en nog nooit gebruik heeft gemaakt van een body-analyzer.
Billie zegt......tijd voor een nieuwe aanpak.![]()
Huub heeft een lieve brief gekregen van z'n moeder.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
Waarom is Huub verdrietig?
Precies. Bovendien zaten ze bijna allemaal in die discussie met Jaap, waarom mag je het er daarna niet over hebben?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:30 schreef schatje het volgende:
Die brief van WebDeb die zich niet voelde aangesproken door Huub's opmerkingen richting Jaap is kennelijk achtergehouden door de redactie.
Jaap is een klant, iemand die hem betaalt. Dan mag het nog zo'n klootzak zijn maar als je je negatief uitspreekt over klanten tegenover andere klanten dan gaat je integriteit naar de maan.. Hoe erg zijn mening natuurlijk ook te bergrijpen is.. daar gaat het toch niet om? Bespreek jij ook klanten met andere klanten? En dan de negatieve dingen? En als je dat zou doen, wat zou je baas dan zeggen? Goedzo Beequeen? Die kutklant die X ton per jaar bij ons besteedt, zijn we tenminste kwijt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
ja maar als er een bom gegooid kan worden doen ze het niet, omdat ze het niet uikomtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef AnTjUh het volgende:
er wordt gewoon flink gesencureerd bij DGK
als er een bommeltje nodig is komt de rest van de post
nou daar heb ik het dus steeds overquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Het jatten van het cadeautje bestemd voor Sylvia door Brian en Jaap zal dan ook wel niet meer ter sprake komen.
Zouden twee leuke bommetjes zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Het jatten van het cadeautje bestemd voor Sylvia door Brian en Jaap zal dan ook wel niet meer ter sprake komen.
En terecht...iemand die zo ongemotiveerd en lui is....ik zou daar ook mijn enthousiasme en tijd niet in steken als ik pt zou zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:09 schreef petraa het volgende:
Carlos is jaap echt beu. Hij gaat niet met hem in discussie. Hij denkt teveel hij moet doen aldus carlos
Neem dan ook wat van mijn postings mee, want ik vertrouw Lieke niet!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hey Scan, Huub verklaart je net tot Held!
Ik denk dat dit het geëigende moment is om Hupert maar eens een duidelijke brief te sturen over zijn omgang met Lieke.
Van jou als Held zal hij vast en zeker wel wat aannemen.
Voel je vrij om hier en daar wat te copy/pasten van mijn eigen eerdere postings over dit onderwerp.
De kaart van mij had ook een foto van Lieke, en de tekst was ook heel simpel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Foto's van Lieke passen wel in hun straatje![]()
Doe ut lekker zelf!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:42 schreef Yollie het volgende:
[..]
Neem dan ook wat van mijn postings mee, want ik vertrouw Lieke niet!
Moeders hebben ook gewoon altijd gelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:49 schreef Lieve het volgende:
Ik ben blij dat Huub's moeder net zo over Lieke denkt als ik. Nietdoen
Huub!
( mooi hoe ze het er heel luid en duidelijk in heeft gekregen. De boodschap kwam luid en duidelijk door mam!Knap!
Ik meende net te horen toen Huub de brief voorlas dat Erik uit Zwolle zei:" WE vinden Lieke HIER allemaal leuk. Ik denk dat hij dan zijn thuisfront bedoelt en hopelijk niet het forum want dat is geen eerlijk beeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Doe ut lekker zelf!![]()
Scan en ik zijn van het Lieke Is Buitengewoon En Lekker Lief Enzo! - front (kortweg LIBELLE!-front)
Iedereen mag zich aansluiten. Voorwaarde is dat er minimaal 10 pro-Lieke postings van jezelf op het DGK-forum te vinden zijn....
Zo duidelijk was het niet. Want Huub's ma schreef ook dat hij moest doen wat zijn gevoel hem ingaf. Even later wilde hij al het adres van Eric's vader die goudsmid is om een hangertje voor Lieke te laten maken (hadden ze het laatst over gehad). Eric zei dat dat misschien nog wat vroeg was.. en na even nadenken zei Huub dat hij dat plan idd nog even zou parkeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:49 schreef Lieve het volgende:
Huub!
( mooi hoe ze het er heel luid en duidelijk in heeft gekregen. De boodschap kwam luid en duidelijk door mam!Knap!
Dat ze het leuk vond om Huub zo verliefd bezig te zien, maar dat hij zich er niet door moest laten meeslepen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:51 schreef kybe het volgende:
`Wat stond er in de brief van Huúb's moeder?
In dit geval heeft ze, net als Huub, een beetje eurotekens in haar ogen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:52 schreef Haroula het volgende:
[..]
Moeders hebben ook gewoon altijd gelijk![]()
yes, fantastisch, Huub's mam wil lonkende Lieke niet in de familie! Toppie mama Huub!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:49 schreef Lieve het volgende:
Huub!
Dat het leuk was om her weer eens zo verliefd te zien, dat hij vooral zijn L.... niet achterna moet lopen en goed moet luisteren naar Eric en Sylvia. Knap toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:51 schreef kybe het volgende:
`Wat stond er in de brief van Huúb's moeder?
Ja dat heeft Lieke zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In dit geval heeft ze, net als Huub, een beetje eurotekens in haar ogen.
Ik bedoelde natuurlijk idd de mensen hier in huis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik meende net te horen toen Huub de brief voorlas dat Erik uit Zwolle zei:" WE vinden Lieke HIER allemaal leuk. Ik denk dat hij dan zijn thuisfront bedoelt en hopelijk niet het forum want dat is geen eerlijk beeld.
nee dat ie naar zn vrienden moet luisteren niet naar homo's die 'm in zn slaap aanranden en de hele dag zn kont likkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat het leuk was om her weer eens zo verliefd te zien, dat hij vooral zijn L.... niet achterna moet lopen en goed moet luisteren naar Eric en Sylvia. Knap toch?
Het blijft lullig voor Biilie, jezelf steeds terugschrijven is ook niet leuk..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:50 schreef Clank het volgende:
Jaap lijkt een heel adressenbestand bij te houden van al zijn fans.
Het is een impulsieve jongen, dat zal zijn moeder wel wetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Zo duidelijk was het niet. Want Huub's ma schreef ook dat hij moest doen wat zijn gevoel hem ingaf. Even later wilde hij al het adres van Eric's vader die goudsmid is om een hangertje voor Lieke te laten maken (hadden ze het laatst over gehad). Eric zei dat dat misschien nog wat vroeg was.. en na even nadenken zei Huub dat hij dat plan idd nog even zou parkeren.
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk idd de mensen hier in huis.
Volgens mij wel (ze zei niet voor niets dat ze het leuk vond hem verliefd te zien), maar wil ze nog liever een paar miljoen in de familie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
yes, fantastisch, Huub's mam wil lonkende Lieke niet in de familie! Toppie mama Huub!
Je kent haar niet eens, zomaar veroordelen op basis van niets. Foei toch. Ze heeft het beste met hem voor, dit allemaal uit liefde voor haar zoon...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In dit geval heeft ze, net als Huub, een beetje eurotekens in haar ogen.
en ze wilt ook heel erg graag een nieuwe keukenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:57 schreef Haroula het volgende:
[..]
Je kent haar niet eens, zomaar veroordelen op basis van niets. Foei toch. Ze heeft het beste met hem voor, dit allemaal uit liefde voor haar zoon...![]()
Je kent de moeder van Huub goed??? Of haal je deze info uit die ene brief??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij wel (ze zei niet voor niets dat ze het leuk vond hem verliefd te zien), maar wil ze nog liever een paar miljoen in de familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |