Je propageert nu anarchiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zitten ze daar om te oefenen dan? Ze zitten daar om heel veel geld te winnen. That's it. De rest is bijzaak en 9 van de 10 keer zeer onbelangrijk.
Ik ga die welles/nietes discussies niet eens meer aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jij bent dus van mening dat eric een oprecht, integer persoon die nooit spelletjes speelt
Ze hebben zich vrijwillig voor lessen opgegeven terwijl ze er vrijwel allemaal geen talent voor hebben. Geen zelfinzicht dus, en dat is voor die leraren niet zo leuk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zitten ze daar om te oefenen dan? Ze zitten daar om heel veel geld te winnen. That's it. De rest is bijzaak en 9 van de 10 keer zeer onbelangrijk.
De zanglessen horen bij de acteerlessen waar ze zelf om gevraagd hebben, vervolgens geen enkele inzet tonen is idd genoeg om op je flikker te krijgen, of om van de Juf te horen te krijgen dat je niet meer welkom bent in de lessen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De zweep er letterlijk over!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zanglessen horen bij de acteerlessen waar ze zelf om gevraagd hebben, vervolgens geen enkele inzet tonen is idd genoeg om op je flikker te krijgen, of om van de Juf te horen te krijgen dat je niet meer welkom bent in de lessen...
Dan heb ik niets gezegd. Ik dacht dat ze min of meer mee MOESTEN doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zanglessen horen bij de acteerlessen waar ze zelf om gevraagd hebben, vervolgens geen enkele inzet tonen is idd genoeg om op je flikker te krijgen, of om van de Juf te horen te krijgen dat je niet meer welkom bent in de lessen...
ze moesten kiezen uit een aantal mogelijkheden en onder die mogelijkheden stondenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd. Ik dacht dat ze min of meer mee MOESTEN doen.
Blijf van Juf Judith af! De enige met gezond verstand...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Eric en Huub haar dan bij kop en kont pakken en het zwembad in flikkeren.
denk het wel ik heb hem op mute staan in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
OT: Ben ik de enige die soms meedoet met Juf Judith?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef demins het volgende:
[..]
Blijf van Juf Judith af! De enige met gezond verstand...
Ik heb die streams zelfs helemaal uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
denk het wel ik heb hem op mute staan in ieder geval
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef demins het volgende:
[..]
Blijf van Juf Judith af! De enige met gezond verstand...
Hahahahaha echt niet ikke ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
Misschien is het handig om te vertellen waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:04 schreef solara4 het volgende:
Ik ben gewoon boos op DGK, omdat er nog niets tegen BRain en jaap is gedaan, ik las ergens in een COS dat de redaktie ook al een tijdje (3 dagen) hier niet geweest was,
logisch want dat klopt het verhaal niet meer voor hun, nou ik vind het knap klote allemaal....
Waarover ze het even met Carlos hadden: Jaap en Brian zijn ook te ver gegaan op de avonden dat het hommeles was met Huub en Huub z'n drankje over Jaap gooide. Denk maar aan het trekken aan de slapende Sylvia.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het handig om te vertellen waar je het over hebt.![]()
ik ook hoor en minnen mennen mannen is favorietquote:
Fijne leraar die zijn klanten met andere klanten bespreekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:10 schreef petraa het volgende:
Carlos zegt hij is gewoon een Klant. Huub zegt daar heb ik wel respect voor dat je dat zo kunt zien.
Weet ik niet, mijn weegschaal gaat maar tot 130quote:
Ja das mooi, en als straks blijkt dat zijn berekeningen en ijs/kwarkdieten niet lukken dan gaat opeens met hangende pootjes naar Carlos toe. Nou ja de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:09 schreef Maria44 het volgende:
Huub vraagt of Carlos niet moedeloos wordt van het trainen van Jaap.
Carlos zegt hierover: klant is klant en hij is gewoon Jaap, klaar.
Carlos geeft aan dat Jaap gebruik van een personal trainer kan maken en als hij dat weigert, houdt het op. Carlos geeft wel aan dat Jaap moet stoppen met denken maar gewoon moet gaan bewegen.
Eens met Carlos![]()
over het stelen van die 2quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het handig om te vertellen waar je het over hebt.![]()
Idd, lekker professioneel weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijne leraar die zijn klanten met andere klanten bespreekt.
Kom op zeg. Er hangen daar 200 camera's. Hij weet heel goed wat niet of wel te zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Idd, lekker professioneel weer. Die kan het bij de rest van de echte miljonairs (zakenmensen bijvoorbeeld die er niet prijs op stellen dat hun trainingsbereidheid en traingedrag publiek bezit wordt) die personal trainers willen nu wel vergeten.
Brian heeft Carlos ook nog al hoog zitten, zou best kunnen dat hij Jaap toch iets minder 'lief' gaat vinden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er hangen daar 200 camera's. Hij weet heel goed wat niet of wel te zeggen.
Heeft niks te maken met integriteit.
Hij is Billie zat en dat kan ik me voorstellen.
Hij bespreekt Jaap (dat is zijn naam, niet Billie) met anderen waar Jaap niet bij is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er hangen daar 200 camera's. Hij weet heel goed wat niet of wel te zeggen.
de laatste keer dat ik op JOu wat ga zeggen MARK IT.......jij werk Nu voor DGK.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb die streams zelfs helemaal uit.
Je geeft me hoop.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian heeft Carlos ook nog al hoog zitten, zou best kunnen dat hij Jaap toch iets minder 'lief' gaat vinden?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Carlos zegt dat hij dit werk al 14 jaar doet en nog nooit gebruik heeft gemaakt van een body-analyzer.
Billie zegt......tijd voor een nieuwe aanpak.![]()
Huub heeft een lieve brief gekregen van z'n moeder.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
Waarom is Huub verdrietig?
Precies. Bovendien zaten ze bijna allemaal in die discussie met Jaap, waarom mag je het er daarna niet over hebben?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |