beter tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat Eric tegen Amanda zegt dat ze niks verder mag vertellen (opvallend want hij weet hoe ze is) omdat Huub dan niks meer met hem zou doen.
Huub heeft namelijk meteen de volgende ochtend tegen Eric gezegd dat ie zijn leuter maar in een bak ijs moest duwen want Huub wist na dit avontuurtje dat hij alleen maar van vrouwen houdt.
Dus dan zou je verwachten dat Eric er niet meer op doorgaat. Terwijl hij nu laat zien dat hij nog veel meer met Huub van plan is.
Ben het helemaal met je eens, zijn zgn, vriendschap stelt geen "reet" voor .quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat de redaktie eric instructies heeft gegeven, eric is gewoon geen lieverdje en als huub niet oppast wordt-ie letterlijk en figuurlijk zwaar genaaid door eric.
eric manipuleert zwaar en speelt vieze spelletjes
Verboden woord in de COS als ze er niet isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:29 schreef FdW het volgende:
Sylvia is zo ongelooflijk fanatiek tegen de bokspilaar aan het rammen, dat het erop lijkt dat zij denkt dat het Lieke is..
Interessante ontwikkelingen op komst de komende 12 uur???
Jep... een beetje wat Huub ook zou doen als een meisje tegen hem zei dat ze niet wilde. Gewoon blijven proberen dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Maria44 het volgende:
Dus dan zou je verwachten dat Eric er niet meer op doorgaat. Terwijl hij nu laat zien dat hij nog veel meer met Huub van plan is.
laat ik het anders zeggen. ik ben niet naief genoeg om te denken dat de redactie de visa dames niet gestimuleerd heeft om de 'herenliefde' onvermeld te laten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je ziet dingen die er niet zijn volgens mij. Huub heeft er zelf absoluut geen problemen mee en geniet gewoon van alles wat hij op z'n pad tegenkomt en heeft nergens spijt van. Dus wie wordt er dan stelselmatig afgebroken.
Nog maar 15 uurtjes, en dan is Lieve Leuke Lekkere Lieke er weer!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Verboden woord in de COS als ze er niet is. Morgen kunnen jullie weer de hele dag LIEKE LIEKE LIEKE roepen.
![]()
Gezien de gemiddelde mening over Lieke op dit forum, verbaast me deze opmerking ook totaal niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, zijn zgn, vriendschap stelt geen "reet" voor .
Halloooo lekkertje, het gaat over Syl en mogelijke ontwikkelingen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Verboden woord in de COS als ze er niet is. Morgen kunnen jullie weer de hele dag LIEKE LIEKE LIEKE roepen.
![]()
Ja in haar gezicht en waar ze bij is, dat geloof ik graag. Maar niet zo sneaky door bewust leugens te verspreiden toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... een beetje wat Huub ook zou doen als een meisje tegen hem zei dat ze niet wilde. Gewoon blijven proberen dus.
Jawel dat weet hij wel, hij heeft het alleen niet zo specifiek uitgesproken. Als hij tegen Eric zegt dat het gisternacht leuk, maar niet zijn ding was, het een one time opportunity was en hij (Eric dus) de volgende keer maar tiramisu of een bak ijs moet pakken dan weet ik wel genoeg. Nou ja je had het gesprekje van the morning after gewoon moeten horen. Ik weet niet of daar filmpjes van zijn gemaakt, maar daar bleek echt duidelijk uit dat Huub absoluut wist wat er was gebeurd. Hij wil alleen niet dat Eric het nog een keer doet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Maar wat denkt Huub eigenlijk wat er gebeurd is want volgens mij weet hij het zelf niet eens..
Absoluut niet zo denk ik, maar ik ben dan ook iemand die kotsmisselijk wordt van dat 'gescript' gezeik hier.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen. ik ben niet naief genoeg om te denken dat de redactie de visa dames niet gestimuleerd heeft om de 'herenliefde' onvermeld te laten.
Eric houdt volgens mij gewoon van kleine mannetjes. Die Bart was ook al zo'n minikereltje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik denk niet dat de redaktie eric instructies heeft gegeven, eric is gewoon geen lieverdje en als huub niet oppast wordt-ie letterlijk en figuurlijk zwaar genaaid door eric.
eric manipuleert zwaar en speelt vieze spelletjes
Sylvia is aan het boksen. Zij en Amanda delen een staande boksbal. Verder is er momenteel weinig te zeggen over Sylvia behalve misschien in andere topics.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Halloooo lekkertje, het gaat over Syl en mogelijke ontwikkelingen...
Je hebt gelijk.... dan is zo'n medische fout gewoon eigen schuld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Liposuctie, omdat ze van maat 38 naar 36 wilde....... sorry hoor...![]()
nou.... ik vind het nou ook wel leuk geweest hoor, je zou bijna gaan denken dat er ietsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet zo denk ik, maar ik ben dan ook iemand die kotsmisselijk wordt van dat 'gescript' gezeik hier.
Hoe dan ook, Huub zit helemaal nergens mee, dus eigenlijk alleen al ongelooflijk dat dit een onderwerp is.
Dan dat ook weer niet...... maar van maat 38 naar 36, liposuctie, waar hebben we het over!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... dan is zo'n medische fout gewoon eigen schuld.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Sylvia is aan het boksen. Zij en Amanda delen een staande boksbal. Verder is er momenteel weinig te zeggen over Sylvia behalve misschien in andere topics.
`quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat Eric tegen Amanda zegt dat ze niks verder mag vertellen (opvallend want hij weet hoe ze is) omdat Huub dan niks meer met hem zou doen.
Huub heeft namelijk meteen de volgende ochtend tegen Eric gezegd dat ie zijn leuter maar in een bak ijs moest duwen want Huub wist na dit avontuurtje dat hij alleen maar van vrouwen houdt.
Dat is tenminste nog een hele maat, een kennisje van een collega heeft wel een hele ons laten liposuccen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan dat ook weer niet...... maar van maat 38 naar 36, liposuctie, waar hebben we het over!
Trainen met Carlos is goedkoper, effectiever en minder riskant...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan dat ook weer niet...... maar van maat 38 naar 36, liposuctie, waar hebben we het over!
als dat ons dan aan haar kin hing zou ik mer er nog iets bij voor kunnen stellen ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog een hele maat, een kennisje van een collega heeft wel een hele ons laten liposuccen.
Natasia sport niet, en Judith is niet aanwezig. Misschien kun je beter verder gaan in andere topics?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Natasia had achteraf gezien best mee kunnen sporten. Ik weet niet hoe laat Judith is gepland, maar ze is er nog steeds niet.
Ze heeft allang gesport, met Jaap en Carlos.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Natasia had achteraf gezien best mee kunnen sporten. Ik weet niet hoe laat Judith is gepland, maar ze is er nog steeds niet.
A.H. was misschien te vroegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
Wat was dat nou? Er stond een mand met dozen voor de voordeur (daar leek het op), komt er een mannetje aanrennen dat alles meeneemt.
Ja, ze zat in de weg bij Jaaps priveles. Maar ze zou dit uur meesporten, alleen kon dat niet omdat er gelijktijdig een afspraak was gemaakt met Judith. Die er nu dus aankomt.quote:
en Judith zegt nu net dat ze te laat is, want het was druk op de wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze zat in de weg bij Jaaps priveles. Maar ze zou dit uur meesporten, alleen kon dat niet omdat er gelijktijdig een afspraak was gemaakt met Judith. Die er nu dus aankomt.
En niemand die het lef heeft om te zeggen: "geen excuus Judith, de snelweg staat hier op dit tijdstip altijd vol" zeker?!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
en Judith zegt nu net dat ze te laat is, want het was druk op de weg![]()
Misschien keek ze er gewoon niet zo naar uit?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niemand die het lef heeft om te zeggen: "geen excuus Judith, de snelweg staat hier op dit tijdstip altijd vol" zeker?!![]()
Dat zal ze zelf straks wel melden, voordat ze weer iemand als een kind afzeikt en in de hoek zet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niemand die het lef heeft om te zeggen: "geen excuus Judith, de snelweg staat hier op dit tijdstip altijd vol" zeker?!![]()
Wat mij betreft mag ze, ze lijken daar allemaal (op Sylvia na) een gebrek aan een corrigerende omgeving te hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal ze zelf straks wel melden, voordat ze weer iemand als een kind afzeikt en in de hoek zet.![]()
Daar zal ze straks alle reden voor hebben, want de gezamenlijke kindjes in de Villa hebben volgens mij nauwelijks geoefend.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zal ze zelf straks wel melden, voordat ze weer iemand als een kind afzeikt en in de hoek zet.![]()
Ik hoop dat Eric en Huub haar dan bij kop en kont pakken en het zwembad in flikkeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze, ze lijken daar allemaal (op Sylvia na) een gebrek aan een corrigerende omgeving te hebben.
jij bent dus van mening dat eric een oprecht, integer persoon die nooit spelletjes speeltquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien de gemiddelde mening over Lieke op dit forum, verbaast me deze opmerking ook totaal niet meer.
Zitten ze daar om te oefenen dan? Ze zitten daar om heel veel geld te winnen. That's it. De rest is bijzaak en 9 van de 10 keer zeer onbelangrijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar zal ze straks alle reden voor hebben, want de gezamenlijke kindjes in de Villa hebben volgens mij nauwelijks geoefend.
Wat dat betreft zijn het allemaal toch best wel een stelletje lamzakken, en daar mag af en toe best eens wat van worden gezegd. En wie kan dat beter dan Juf Judith!
Heb je daar een voorbeeld van? Of verzin je het ter plekke?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... een beetje wat Huub ook zou doen als een meisje tegen hem zei dat ze niet wilde. Gewoon blijven proberen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |