Jaap heeft echt een eetverslaving, hij liegt zichzelf gewoon voor om maar een excuus te hebben om te "mogen" snoepen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:05 schreef Maria44 het volgende:
Carlos met Jaap over het ijs. Jaap eet om te herstellen etc. etc. Carlos vraagt of hij dat serieus meent hahahaha
Als Lieke's papa het straks allemaal niet meer trekt wil ik haar met alle vaderlijke liefde adopteren hoor.quote:
Ik zou m'n mond ook niet kunnen houden. Jaap is zo respectloos naar mensen toe die hem een dienst verlenen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:09 schreef blomst het volgende:
Jammer dat Huub en eric hun mond niet even konden houden.
Door jouw caps begin ik een beetje aan Amanda te wennenquote:
Huub begrijpt het gewoon niet dat je zo tegen een prof als Carlos in gaat als je zelf 200 kg weegt en dan denkt dat je het beter weet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:13 schreef qawl het volgende:
Jaap is natuurlijk dom bezig om tegen Carlos in te gaan
maar de manier waarop Huub het gesprek binnendringt en aggressief reageert op Jaap is weer echt typisch Huub : vervelend, irritant en dom. Waar bemoeit die Huub zich mee
Homofobie is niet alleen in DGK aanwezig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef noekje het volgende:
Ik begrijp het probleem helemaal niet zo. Als Huub met Amanda had geneukt had iedereen het normaal gevonden maar als het om de mannenliefde gaat is iedereen overstuur.
ja heel 2007 ...notquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef noekje het volgende:
Ik begrijp het probleem helemaal niet zo. Als Huub met Amanda had geneukt had iedereen het normaal gevonden maar als het om de mannenliefde gaat is iedereen overstuur.
Volgens mij vinden ze dat helemaal niet erg. Huub weet ook al dat Amanda het weet en vond het lachen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef milk-shake het volgende:
huub en eric praten lekker met de visa.meiden.........als ze toch eens wisten dat ze alles over hun nachten hebben verteld
Amanda heeft die blonde opgemaakt. Natuurtalentje he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef Clank het volgende:
De dames van de visagie zitten zelf niet geweldig in de make-up.
stelletje kankerhoerenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef milk-shake het volgende:
huub en eric praten lekker met de visa.meiden.........als ze toch eens wisten dat ze alles over hun nachten hebben verteld
Moet zeggen dat jij niet onder doet voor hem.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef qawl het volgende:
Huub is gewoon een irritant figuur die zich overal mee wil bemoeien. Overal wil hij het hoogste woord voeren. Opdringerig vervelend figuurtje
Oepsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda heeft die blonde opgemaakt. Natuurtalentje he?
Nee jij bent gelukkig helemaal niet opdringerig met je klonen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef qawl het volgende:
Huub is gewoon een irritant figuur die zich overal mee wil bemoeien. Overal wil hij het hoogste woord voeren. Opdringerig vervelend figuurtje
Als ik me nog goed herinner is zij door een medische fout in het ziekenhuis in een paar weken tijd 50 kilo aangekomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef Sporti het volgende:
Visagiste is ook al flink afgevallen verteld ze![]()
Vorige keer vertelde ze dat ze door een medische fout zo ontzettend dik was geworden. Ze heeft er een schildklierprobleem aan overgehouden. Dat was nogal een triest verhaal vond ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:17 schreef Sporti het volgende:
Visagiste is ook al flink afgevallen verteld ze![]()
Hij mag van de doc ook nog helemaal niet zo intensief sporten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:20 schreef petraa het volgende:
Huub heeft last van zijn rib.
Komt nog bij dat Eric enkel iets bij Huub heeft gedaan, terwijl Huub dus half of zelfs helemaal lag te slapen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef noekje het volgende:
Door een liposuctie notabene.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:20 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Vorige keer vertelde ze dat ze door een medische fout zo ontzettend dik was geworden. Ze heeft er een schildklierprobleem aan overgehouden. Dat was nogal een triest verhaal vond ik.
ik wil niet alle homo's over 1 konthaar scheren, maar ik kan mij voorstellen dat sommige homo's een 'lekkere' hetero vent willen ontmaagden. eric speelt duidelijk zijn spel om huub in zijn macht te krijgen. het lijkt erop dat de redactie iedereen in de omgeving van huub instrueert om huub stelselmatig af te breken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef Maria44 het volgende:
Amanda vertelt het Eric/Huub verhaal even aan Natasia.
Natasia: Arme Lieke
Nu begrijpt Natas waarom ze zo over de zeik was.
Natas denkt niet dat het Huub zijn eerste keer was trouwens.
Maar Lieke weet het al dames.
Amanda zegt dat Eric had gezegd dat Amanda het niet mocht vertellen want dan zou Huub niks meer met hem doen.
Nou ja zeg, die Eric, wat speelt die voor spel?
Liposuctie? Heeft dat iets met jouw avatar te maken?quote:
Je ziet dingen die er niet zijn volgens mij. Huub heeft er zelf absoluut geen problemen mee en geniet gewoon van alles wat hij op z'n pad tegenkomt en heeft nergens spijt van. Dus wie wordt er dan stelselmatig afgebroken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wil niet alle homo's over 1 konthaar scheren, maar ik kan mij voorstellen dat sommige homo's een 'lekkere' hetero vent willen ontmaagden. eric speelt duidelijk zijn spel om huub in zijn macht te krijgen. het lijkt erop dat de redactie iedereen in de omgeving van huub instrueert om huub stelselmatig af te breken.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet zeggen dat jij niet onder doet voor hem.![]()
Wat een onzinquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee jij bent gelukkig helemaal niet opdringerig met je klonen.![]()
Gewoon onder steeds andere namen hetzelfde bericht posten, dan is vervelend nog een understatement. Je zou het dus best goed met Huubje kunnen vinden.![]()
Maar wat denkt Huub eigenlijk wat er gebeurd is want volgens mij weet hij het zelf niet eens..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat Eric enkel iets bij Huub heeft gedaan, terwijl Huub dus half of zelfs helemaal lag te slapen.
nee, ik denk niet dat de redaktie eric instructies heeft gegeven, eric is gewoon geen lieverdje en als huub niet oppast wordt-ie letterlijk en figuurlijk zwaar genaaid door eric.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik wil niet alle homo's over 1 konthaar scheren, maar ik kan mij voorstellen dat sommige homo's een 'lekkere' hetero vent willen ontmaagden. eric speelt duidelijk zijn spel om huub in zijn macht te krijgen. het lijkt erop dat de redactie iedereen in de omgeving van huub instrueert om huub stelselmatig af te breken.
ip test zegt me helemaal niks, dat is so yesterday. Je was gisteravond leuk bezig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:25 schreef qawl het volgende:
[..]
wat een onzin
Ik gebruik maar 1 account/username op Fok en dat is qawl
vraag maar ff aan een mod voor een ip test als je niet gelooft
(dat ik uberhaupt hier nog op reageer)
Ik doelde meer op het feit dat Eric tegen Amanda zegt dat ze niks verder mag vertellen (opvallend want hij weet hoe ze is) omdat Huub dan niks meer met hem zou doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |