Japio is een betweter..Dat zal hem nog eens flink vies opbreken in het leven...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
Japio denkt TV te maken door ''bijdehand'' te doen tegen Carlos.
Een suri-man met amsterdamse basis die zich wat laat vertellen door een Wotjeknow![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik vind die blonde Miss Piggy-visagiste wel een goeie match voor Billie.
Is dit uur van de dag Prime-time dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:39 schreef FdW het volgende:
Japio denkt TV te maken door ''bijdehand'' te doen tegen Carlos.
Een suri-man met amsterdamse basis die zich wat laat vertellen door een Wotjeknow![]()
![]()
Aaah het niveau streamer is gelijk aan dat van het huis..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik vind die blonde Miss Piggy-visagiste wel een goeie match voor Billie.
Zal Brian het ook wel weten over 5 minuten..........quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor Huub zeggen dat Amanda nu ook weet dat hij en Eric het een en ander geflikt hebben in bed.
Wij zijn er .....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit uur van de dag Prime-time dan?![]()
die weet het geloof ik al ......daar ging amandel als eerst heen (natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zal Brian het ook wel weten over 5 minuten..........
Niemand voor hand en span diensten in de buurt zeker?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:44 schreef noekje het volgende:
Huub voelt zich kut?
Jeetje heb ik de reactie gemistquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:45 schreef milk-shake het volgende:
[..]
die weet het geloof ik al ......daar ging amandel als eerst heen (natuurlijk)![]()
Kijk je voor het eerst?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:51 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
natas is wel lief tegen huub maar het lijkt niet echt
Huub en Natasia gaan al een hele lange tijd goed met elkaar om. En net wat je zegt in het spel zijn ze 'vijanden'. Ze moeten ook steeds vaker om elkaar lachen. Als DGK ooit afloopt zullen Huub en Natasia zeker contact blijven houden dat hebben ze al regelmatig naar elkaar uitgesproken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
Soms heb ik toch het idee dat Natasia Huub ergens heel graag mag, het staat alleen in haar script dat ze hem moet haten.
Huub heeft een goeie smaak, daar valt niet over te twisten.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Huub over Lieke: "Ik ben gewoon fokking gek op haar"
Ntasia: "Maar je wilt haar niet beloven dat je hem niet in iemand anders zult raggen"
echt ongeloofelijk inderdaad, je zal maar ziekelijk overgewicht hebben en dan met zo'n loser worden vergelekenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:52 schreef noekje het volgende:
Jaap wil geen technische discussie voeren over punten wat optimaler kan.
Knap he. Levensgevaarlijk overgewicht maar toch lullen over wat optimaal is.
De fitnessruimte is toch 24/7 beschikbaar..Als jaap een kerel was zou ik elk uurtje(voor zichzelf)pakken die ik had en trainen....Pas dan krijg je respect japioooo..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:54 schreef Maria44 het volgende:
Jaap is het niet eens met de methode van Carlos; hij vindt dat het optimaler kan en wil dat kunnen bewijzen. Tegen Brian zegt hij ook niks en loopt gewoon weg.
Daar wordt je toch moe van zeg![]()
Er zijn weinig mannen die zo integer open en eerlijk tegen vrouwen durven/kunnen zijn als Huub.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Huub heeft een goeie smaak, daar valt niet over te twisten.
Hij moet zich alleen eens afvragen in hoeverre zijn ideeën over vrijheid in een relatie niet zijn ingegeven door angst voor zichzelf, de vrees om niet meer vrij te zijn in doen en laten.
Hij is natuurlijk nog vrij jong, maar ook behoorlijk belezen en in bepaalde opzichten redelijk wijs. Wat dat betreft zou hij, zoals hij altijd zegt, zijn eigen standpunten weer eens kritisch onder beschouwing moeten nemen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:00 schreef noekje het volgende:
Carlos; toen vond ik Jaap ook hinderlijk hoor.
nav het bacardi/cola gooi incident.
Carlos vond het niet eerlijk dat Huub alleen een sanctie kreeg.
Hoeveel vrouwen ken jij?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Er zijn weinig mannen die zo integer open en eerlijk tegen vrouwen durven/kunnen zijn als Huub.
Vrouwen houden daarvan, ze weten wat ze aan hem hebben.
Er zijn veel vrouwen die in zo'n situatie een ( beperkte ) relatie willen, omdat het niet echt bedreigend is, of met de zekerheid van openheid all the way durven gaan.
Sylvia beseft dat vandaag/vannacht haar laatste kans is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef Maria44 het volgende:
Huub over Sylvia tegen Carlos: nu is ze weer hitsig![]()
In mijn leven heb ik heel veel vrouwen ontmoet, en schrijf uit ervaring.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen ken jij?
Ik ben zelf vrouw en samen met mijn huisgenotes beweren wij precies het tegendeel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |