Had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:30 schreef schatje het volgende:
Die brief van WebDeb die zich niet voelde aangesproken door Huub's opmerkingen richting Jaap is kennelijk achtergehouden door de redactie.
Jaap is een klant, iemand die hem betaalt. Dan mag het nog zo'n klootzak zijn maar als je je negatief uitspreekt over klanten tegenover andere klanten dan gaat je integriteit naar de maan.. Hoe erg zijn mening natuurlijk ook te bergrijpen is.. daar gaat het toch niet om? Bespreek jij ook klanten met andere klanten? En dan de negatieve dingen? En als je dat zou doen, wat zou je baas dan zeggen? Goedzo Beequeen? Die kutklant die X ton per jaar bij ons besteedt, zijn we tenminste kwijt?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg. Er hangen daar 200 camera's. Hij weet heel goed wat niet of wel te zeggen.
Heeft niks te maken met integriteit.
Hij is Billie zat en dat kan ik me voorstellen.
ja maar als er een bom gegooid kan worden doen ze het niet, omdat ze het niet uikomtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef AnTjUh het volgende:
er wordt gewoon flink gesencureerd bij DGK
als er een bommeltje nodig is komt de rest van de post
nou daar heb ik het dus steeds overquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Het jatten van het cadeautje bestemd voor Sylvia door Brian en Jaap zal dan ook wel niet meer ter sprake komen.
Zouden twee leuke bommetjes zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Het jatten van het cadeautje bestemd voor Sylvia door Brian en Jaap zal dan ook wel niet meer ter sprake komen.
En terecht...iemand die zo ongemotiveerd en lui is....ik zou daar ook mijn enthousiasme en tijd niet in steken als ik pt zou zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:09 schreef petraa het volgende:
Carlos is jaap echt beu. Hij gaat niet met hem in discussie. Hij denkt teveel hij moet doen aldus carlos
Neem dan ook wat van mijn postings mee, want ik vertrouw Lieke niet!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Hey Scan, Huub verklaart je net tot Held!
Ik denk dat dit het geëigende moment is om Hupert maar eens een duidelijke brief te sturen over zijn omgang met Lieke.
Van jou als Held zal hij vast en zeker wel wat aannemen.
Voel je vrij om hier en daar wat te copy/pasten van mijn eigen eerdere postings over dit onderwerp.
De kaart van mij had ook een foto van Lieke, en de tekst was ook heel simpel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Foto's van Lieke passen wel in hun straatje![]()
Doe ut lekker zelf!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:42 schreef Yollie het volgende:
[..]
Neem dan ook wat van mijn postings mee, want ik vertrouw Lieke niet!
Moeders hebben ook gewoon altijd gelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:49 schreef Lieve het volgende:
Ik ben blij dat Huub's moeder net zo over Lieke denkt als ik. Nietdoen
Huub!
( mooi hoe ze het er heel luid en duidelijk in heeft gekregen. De boodschap kwam luid en duidelijk door mam!Knap!
Ik meende net te horen toen Huub de brief voorlas dat Erik uit Zwolle zei:" WE vinden Lieke HIER allemaal leuk. Ik denk dat hij dan zijn thuisfront bedoelt en hopelijk niet het forum want dat is geen eerlijk beeld.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Doe ut lekker zelf!![]()
Scan en ik zijn van het Lieke Is Buitengewoon En Lekker Lief Enzo! - front (kortweg LIBELLE!-front)
Iedereen mag zich aansluiten. Voorwaarde is dat er minimaal 10 pro-Lieke postings van jezelf op het DGK-forum te vinden zijn....
Zo duidelijk was het niet. Want Huub's ma schreef ook dat hij moest doen wat zijn gevoel hem ingaf. Even later wilde hij al het adres van Eric's vader die goudsmid is om een hangertje voor Lieke te laten maken (hadden ze het laatst over gehad). Eric zei dat dat misschien nog wat vroeg was.. en na even nadenken zei Huub dat hij dat plan idd nog even zou parkeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:49 schreef Lieve het volgende:
Huub!
( mooi hoe ze het er heel luid en duidelijk in heeft gekregen. De boodschap kwam luid en duidelijk door mam!Knap!
Dat ze het leuk vond om Huub zo verliefd bezig te zien, maar dat hij zich er niet door moest laten meeslepen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:51 schreef kybe het volgende:
`Wat stond er in de brief van Huúb's moeder?
In dit geval heeft ze, net als Huub, een beetje eurotekens in haar ogen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:52 schreef Haroula het volgende:
[..]
Moeders hebben ook gewoon altijd gelijk![]()
yes, fantastisch, Huub's mam wil lonkende Lieke niet in de familie! Toppie mama Huub!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:49 schreef Lieve het volgende:
Huub!
Dat het leuk was om her weer eens zo verliefd te zien, dat hij vooral zijn L.... niet achterna moet lopen en goed moet luisteren naar Eric en Sylvia. Knap toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:51 schreef kybe het volgende:
`Wat stond er in de brief van Huúb's moeder?
Ja dat heeft Lieke zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In dit geval heeft ze, net als Huub, een beetje eurotekens in haar ogen.
Ik bedoelde natuurlijk idd de mensen hier in huis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik meende net te horen toen Huub de brief voorlas dat Erik uit Zwolle zei:" WE vinden Lieke HIER allemaal leuk. Ik denk dat hij dan zijn thuisfront bedoelt en hopelijk niet het forum want dat is geen eerlijk beeld.
nee dat ie naar zn vrienden moet luisteren niet naar homo's die 'm in zn slaap aanranden en de hele dag zn kont likkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat het leuk was om her weer eens zo verliefd te zien, dat hij vooral zijn L.... niet achterna moet lopen en goed moet luisteren naar Eric en Sylvia. Knap toch?
Het blijft lullig voor Biilie, jezelf steeds terugschrijven is ook niet leuk..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:50 schreef Clank het volgende:
Jaap lijkt een heel adressenbestand bij te houden van al zijn fans.
Het is een impulsieve jongen, dat zal zijn moeder wel wetenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Zo duidelijk was het niet. Want Huub's ma schreef ook dat hij moest doen wat zijn gevoel hem ingaf. Even later wilde hij al het adres van Eric's vader die goudsmid is om een hangertje voor Lieke te laten maken (hadden ze het laatst over gehad). Eric zei dat dat misschien nog wat vroeg was.. en na even nadenken zei Huub dat hij dat plan idd nog even zou parkeren.
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk idd de mensen hier in huis.
Volgens mij wel (ze zei niet voor niets dat ze het leuk vond hem verliefd te zien), maar wil ze nog liever een paar miljoen in de familie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
yes, fantastisch, Huub's mam wil lonkende Lieke niet in de familie! Toppie mama Huub!
Je kent haar niet eens, zomaar veroordelen op basis van niets. Foei toch. Ze heeft het beste met hem voor, dit allemaal uit liefde voor haar zoon...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In dit geval heeft ze, net als Huub, een beetje eurotekens in haar ogen.
en ze wilt ook heel erg graag een nieuwe keukenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:57 schreef Haroula het volgende:
[..]
Je kent haar niet eens, zomaar veroordelen op basis van niets. Foei toch. Ze heeft het beste met hem voor, dit allemaal uit liefde voor haar zoon...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |