Ze passen veel beter bij elkaar dan Huub en Lieke als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ga je mee naar het kantoor? Ik heb gehoord dat de camera's daar uit staan, dus dan kunnen we lekker neuken"
Sylvia: "Ja!"
Wat een droppie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig, hij slaapt nog..
Dat is niet veel terwijl ze echt heel erg veel sport. Zal ook wel spiermassa zijn denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:45 schreef petraa het volgende:
76.2 voor natasia, 6 ons eraf
Mag mijn slapende hondje wel blijven staan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Kom..snel...snel...ik heb het al verwijderd..nu jullie nog...snel!!
Das niet veel voor Natasia, want ze heeft zich deze week goed aan het dieet gehouden en veel getraind.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:45 schreef petraa het volgende:
76.2 voor natasia, 6 ons eraf
donequote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Kom..snel...snel...ik heb het al verwijderd..nu jullie nog...snel!!
Nouhou, als je het mij vraagt dan heb ik zoiets van...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze passen veel beter bij elkaar dan Huub en Lieke als je het mij vraagt![]()
Sorry!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Nouhou, als je het mij vraagt dan heb ik zoiets van...![]()
Normaal he een pondje per week als je op redelijk normaal gewicht zit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Das niet veel voor Natasia, want ze heeft zich deze week goed aan het dieet gehouden en veel getraind.
Syl is veel te berekenend en wil geen sex, ergo kansloos.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze passen veel beter bij elkaar dan Huub en Lieke als je het mij vraagt![]()
En ja hoor de slapende honden zijn wakker.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:49 schreef FdW het volgende:
[..]
Syl is veel te berekenend en wil geen sex, ergo kansloos.
Lieke is een mooie open minden vrouw. Holland's glorie![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
Hij voelt het nu al in zijn HAMstring
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:50 schreef petraa het volgende:
[..]
En ja hoor de slapende honden zijn wakker.![]()
Gilt die als een speenvarken of reageert hij gewoon wat knorrig?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
Hij voelt het nu al in zijn HAMstring
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Gilt die als een speenvarken of reageert hij gewoon wat knorrig?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Gilt die als een speenvarken of reageert hij gewoon wat knorrig?
Ja, ik geef toe dat mijn tong al uit mijn bek hangtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:50 schreef petraa het volgende:
[..]
En ja hoor de slapende honden zijn wakker.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Lieke juist fokking lelijk. Lelijk gezicht, lelijke huid, typisch zo'n studenten snol waarbij je je omhoog neukt in het corps.
Ach ja...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Lieke juist fokking lelijk. Lelijk gezicht, lelijke huid, typisch zo'n studenten snol waarbij je je omhoog neukt in het corps.
We hebben een heel leuk Lieke topic. Aangezien ze nu niet op de streams is hoort ze hier ook niet thuis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:55 schreef blomst het volgende:
Zijn ze hier allemaal jaloers op Lieke?
Ja, das jammer, want verder zijn het toch wel verdomd leuke vrouwenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:55 schreef blomst het volgende:
Zijn ze hier allemaal jaloers op Lieke?
Ah het valt dus nog wel mee hier, niet iedereen zit vol met die Lieke haat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, ik geef toe dat mijn tong al uit mijn bek hangt![]()
![]()
![]()
Lieke....![]()
Slijmbal!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, das jammer, want verder zijn het toch wel verdomd leuke vrouwen![]()
![]()
![]()
Lief van je , maar we trappen er niet inquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, das jammer, want verder zijn het toch wel verdomd leuke vrouwen![]()
![]()
![]()
Jij hebt wel iets van Natasia, die herhaald ook zo graag, alhoewel is ze daar een stuk rustiger in geworden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:57 schreef beequeen het volgende:
Herhaling.
Huub en Lieke. Het nieuwe love-duo?
even OTquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig, hij slaapt nog..
Wacht maar tot ik je in mijn armen houd, dan zul je beseffen hoe waardevol die opmerking wasquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lief van je , maar we trappen er niet in![]()
![]()
Jep, vind ik ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach, torpederen, ik seg , Syl, ik hou durfan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je in mijn armen houd, dan zul je beseffen hoe waardevol die opmerking was![]()
En nu graag on topic; wat vinden jullie ervan dat Sylvia probeert Huub's liefde te torpederen?![]()
Billie is dol op lunches met crunchesquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:03 schreef noekje het volgende:
Lijkt me wel zwaar hoor. Lunches en crunches doen met dat lijf. Hij is zo ontzettend topzwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |