Absoluut niet iedereen hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:57 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dat heeft hij niet zo gezegd.
hij heeft gezegd dat ie dat wel eens voor de lol heeft gedaan toen ze veel drank ophadden.
dat doet iedereen wel een keertje in een dronken/overmoedige bui, om er daarna achter te komen dat het niet voor herhaling vatbaar is.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:06 schreef lady1 het volgende:
ja hoor en het klets wijf gaat het meteen aan brainless vertellen
Mjah, viel mij ook al opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
Subtiel stuurt Zdngmw Syl weg , met de mededeling dat Huub doelloos in het rond loopt. Mevrouw wil zangles namelijk.
Dat is geen wonder.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, die gast zingt het mooier dan het origineel...![]()
Ben je gek. Zdngmw heeft gisteravond een weredlhit gescoord met die meid (dit is een lieftallige benaming voor dochter Cheyenne).quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, viel mij ook al op![]()
Opzich kan ze het wél gebruiken trouwens...
Altijd verder willen groeien hé...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek. Zdngmw heeft gisteravond een weredlhit gescoord met die meid (dit is een lieftallige benaming voor dochter Cheyenne.
Om vervolgens te roepen'' Waar zijn ze een kat aan het villen''?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij verbetering hoort bij Natasia
Hij vindt het allang best volgens mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
Durft die zangmeneer niet te zeggen dat ze vals zingt?
Volgens mij is hij als de dood voor haar.
Ik denk dat het met zijn gewicht normaal is, net zo normaal als het bij ons gewicht normaal is 1 kg te verliezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:34 schreef Repeat het volgende:
ff serieus 4 kg per week, dat doet ie wel goed hoor. Ik haal het niet.
Maarja, ik weeg dan ook minder
ja dacht ik ook, maar miraculeus is hij weer heel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat de weegschaal kapot was?????![]()
Daar zat ik dus ook net aan te denken...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:34 schreef noekje het volgende:
4 kilo met het gewicht wat hij heeft vind ik helemaal niet zo bijzonder eigenlijk.
En dat dan bovenop de studieschulden en het uitmaken van C.O.R.A. ...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit nu al te hopen dat Jaap de befaamde terugval week krijgt...hopelijk kan hij dat niet verwerken.
= eerste reality zelfmoordquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat dan bovenop de studieschulden en het uitmaken van C.O.R.A. ...
![]()
Ik dacht dat hij al vrij veel bewoogquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
Het is echt zonde, als ie meer zou bewegen en zich netjes aan dieet zou houden, zouden de kilo's in dit eerste stadium erafvliegen!
boeiendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:37 schreef FdW het volgende:
Eric heeft dezelfde A cup als Sylvia.
ik denk dat hij voor zijn doen veel beweegt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al vrij veel bewoog![]()
Het zou haast mijn persoonlijke mening kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Dit is een persoonlijke mening en totally OT, maar ik vind die Carlos zo'n opgeblazen, arrogante egotripper.
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Dit is een persoonlijke mening en totally OT, maar ik vind die Carlos zo'n opgeblazen, arrogante egotripper.
Och...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |