Bij mijn weten mag Huub nog drinken wat hij wil. Z'n medebewoners mogen hem niet meer dan 3 drankjes laten/zien nuttigen, ze moeten daar op toezien. Welke straf er voor de medewoners volgt als het toch gebeurt, zien we morgen misschien welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Heeft iemand een screenshot van die fles sterke drank bij Huub?
Bezopen zijn lijkt mij ook een zware overtreding van zijn alcoholsanctie.
Of zijn alleen de Huubfans nog wakker?
een puber die verliefd is grijpt elke kans ja ... een meid van 23 toch niet meerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, gek hè.. als je verliefd bent
Lieke grijpt iedere kans aan om bij Huub te zijn. Ze kwam vanavond ook langs en zei dat ze graag even naar binnen wilde. Dat mocht eerst niet, maar later mocht ze dan toch de taart brengen. Ik zie het probleem ook niet. Of je nou een relatie krijgt met een personeels lid of een andere bewoners. Beide zijn onderdeel van het spel, dus dan heb je geluk.
Dit is volgens de regels een standaardmaat - en volgens mijn telling was dit de derde. Maar let op : Anderen moeten de telling in de gaten houden, dat is expliciet bij de sacntie aaangegeven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die ja, maar hij schonk net weer een enorme bel in.![]()
Valt wel mee hoor er zit nog een kaboutah opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:51 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Jaap heeft een boner van hier tot Tokio![]()
Waarom kan een vrouw van 23 - of 63 - niet gewoon verliefd worden op een gezellige kerel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:00 schreef snetje het volgende:
[..]
een puber die verliefd is grijpt elke kans ja ... een meid van 23 toch niet meer![]()
ik vraag me nu echt af wie er hier nu verliefd is ....![]()
Ik zie in Huub een waardig opvolgerquote:
Standaardmaat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is volgens de regels een standaardmaat - en volgens mijn telling was dit de derde. Maar let op : Anderen moeten de telling in de gaten houden, dat is expliciet bij de sacntie aaangegeven.
je gaat me toch niet vertellen dat je een date met deze vanaf 16:00 sherry drinkende dame wil hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarom kan een vrouw van 23 - of 63 - niet gewoon verliefd worden op een gezellige kerel?![]()
Dit slaat echt als een tang op een varken! Dit wens je zelfs Brian niet toe!quote:
Joh, er wordt je nog wel expliciet aangegeven om op te lettenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Standaardmaat?![]()
Dat waren minstens 4 units in één glas.
Hij mixt 1 op 1 in het grootste glas dat hij kon vinden.
Waarschijnlijk is het een vaas en heeft hij de bloemen in de prullenbak gedumpt.![]()
Met die 4 units, 1 op 1 en in een vaas, heb je de overdrijving mooi en consequent aangehouden. Dat waardeer ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Standaardmaat?![]()
Dat waren minstens 4 units in één glas.
Hij mixt 1 op 1 in het grootste glas dat hij kon vinden.
Waarschijnlijk is het een vaas en heeft hij de bloemen in de prullenbak gedumpt.![]()
Het ging even ov er Huubquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:06 schreef snetje het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je een date met deze vanaf 16:00 sherry drinkende dame wil he![]()
![]()
![]()
Doe ik ook, de andere bewoners knijpen een oogje toe.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:07 schreef Lipsch het volgende:
Joh, er wordt je nog wel expliciet aangegeven om op te letten
Denk dat je me niet goed hebt begrepen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een tang op een varken! Dit wens je zelfs Brian niet toe!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met die 4 units, 1 op 1 en in een vaas, heb je de overdrijving mooi en consequent aangehouden. Dat waardeer ik
Omdat het enorm boeiend isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik ook, de andere bewoners knijpen een oogje toe.
De vraag is: Waarom
We slapen nog niet....................quote:
Het Waarom. Dat lijkt me vrij duidelijk, ze kiezen voor lijfsbehoud en nachtrust. Het zijn ook maar laffe ratten !quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik ook, de andere bewoners knijpen een oogje toe.
De vraag is: Waarom
Als je iemand het huis uit kunt krijgen door een overtreding te melden wel ja.quote:
Dat is dezelfde als die van Huubquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar je bent het toch hopelijk met mij eens dat hij niet 1 unit in dat glas mixt?
Anders wil ik graag het adres van jouw stamkroeg.![]()
Wat was die uitspraak van Louis van Gaal ook alweer?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het Waarom. Dat lijkt me vrij duidelijk, ze kiezen voor lijfsbehoud en nachtrust. Het zijn ook maar laffe ratten !
Het was 1 Miljonairs-unit in een Miljonairs-glas. Het adres is DGK in Eemnes.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar je bent het toch hopelijk met mij eens dat hij niet 1 unit in dat glas mixt?
Anders wil ik graag het adres van jouw stamkroeg.![]()
"Godverdomme waar zijn mijn sokken!" ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was die uitspraak van Louis van Gaal ook alweer?
Maar Huub overtreedt niets. Als er iemand al iets overtreedt, dan zijn het alle andere bewoners, die als sanctie hebben gekregen er op toe te moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt. En als al die bewoners dat vervolgens niet doen....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Als je iemand het huis uit kunt krijgen door een overtreding te melden wel ja.
Of was jij vergeten dat het een spel is waar je miljoenen mee kunt winnen?
Beste keuringsarts, heb je na vananond nog niet begrepen dat de daklozen het gezamenlijk ontzettend naar hun zin hebben in DVK..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Louis van Gaalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Louis van Gaal : "Drink ik nou zo veel of hadden jullie zo'n dorst"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hij ziet er anders aardig bezopen uit, en dat kan bij hem haast niet door 3 drankjes komenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met die 4 units, 1 op 1 en in een vaas, heb je de overdrijving mooi en consequent aangehouden. Dat waardeer ik
Nope, alleen staat er geen sanctie op het overtreden van deze "regel"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Louis van Gaal : "Drink ik nou zo veel of hadden jullie zo'n dorst"
Het is 0.00 uur geweest, dus dan mogen het er 6 zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij ziet er anders aardig bezopen uit, en dat kan bij hem haast niet door 3 drankjes komen![]()
Hij zit toch al op de 6...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij ziet er anders aardig bezopen uit, en dat kan bij hem haast niet door 3 drankjes komen![]()
Huub kreeg een sanctie, niet de andere bewoners.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:15 schreef Tissik het volgende:
Maar Huub overtreedt niets. Als er iemand al iets overtreedt, dan zijn het alle andere bewoners, die als sanctie hebben gekregen er op toe te moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt.
KLOPT!! Huub is hoogbegaafd, dus alles telt dubbelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het is 0.00 uur geweest, dus dan mogen het er 6 zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Huub kreeg een sanctie, niet de andere bewoners.
Ik weet dat de redactie meeleest en ik hoop dat ze passende maatregelen gaan nemen.![]()
Wil jij ruzie?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet dat de redactie meeleest en ik hoop dat ze passende maatregelen gaan nemen.![]()
Als ze dan toch meelezen mogen ze gelijk naar het filmpje van Brian en Jaap kijken waar ze iets jatten van Sylviaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heeft de kalender met hoog- of zwakbegaafdheid van doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:19 schreef FdW het volgende:
[..]
KLOPT!! Huub is hoogbegaafd, dus alles telt dubbel![]()
![]()
![]()
"Ieder voordeel heb z'n nadeel" ... of ben ik nu in de war met een andere grootheid?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik ben er helemaal voor jequote:
Hallo-ooooo!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:19 schreef Tissik het volgende:
Nee.
Huub kreeg als sanctie dat hij niet meer dan 3 alcoholische consumpties per dag mocht drinken.
De sanctie voor de bewoners was, dat zij daar met zijn allen op toe moesten zien.
Ook weer niet waar, alleen de bewoners moeten er op toezien dat hij er niet meer als drie neemt. Sancties stonden totaal niet in deze brief.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee.
Huub kreeg als sanctie dat hij niet meer dan 3 alcoholische consumpties per dag mocht drinken.
De sanctie voor de bewoners was, dat zij daar met zijn allen op toe moesten zien.
Dan mot je sollesetere! Als redactielid bij Tien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo-ooooo!
Ik vraag om passende maatregelen.
Daar meen je geen zak van. Je komt hier toch af en toe nog even langs en je weet ook dat zonder Huub get programma over is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Geen sanctie dus, klaar en opgelost! Ik neem er nog één! *proost*!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook weer niet waar, alleen de bewoners moeten er op toezien dat hij er niet meer als drie neemt. Sancties stonden totaal niet in deze brief.![]()
S'íl vous plait,, een beetje begrip voor het feit dat voor ons Huub andere normen geldenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wat heeft de kalender met hoog- of zwakbegaafdheid van doen?![]()
Maar de kalender, toch zeker óók?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:24 schreef FdW het volgende:
[..]
S'íl vous plait,, een beetje begrip voor het feit dat voor ons Huub andere normen gelden
Of Natasia, die zag dat hij te veel gedronken had.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:22 schreef Dynabite het volgende:
Wil de DGK_redactie nog geloofwaardig overkomen, dan zullen ze Huub deze keer toch echt moeten verwijderen![]()
![]()
![]()
FBquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hee, de COS begint een APK reltopic te worden...![]()
Eigenlijk verwacht ik Peter ook nog wel ff. We kunnen het maar weer gehad hebben voor de komende week .....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hee, de COS begint een APK reltopic te worden...![]()
Lees nou even goed schele Huubfan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
Daar meen je geen zak van. Je komt hier toch af en toe nog even langs en je weet ook dat zonder Huub get programma over is.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Dankzij Huub gaat het open huwelijk gewoon een ontzettende opleving meemaken. Dus we mogen Huub alemaal wel dankbaar zijn. Even allemaal door de knieën voor Huub.![]()
![]()
Huub en trouwenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Dankzij Huub gaat het open huwelijk gewoon een ontzettende opleving meemaken. Dus we mogen Huub alemaal wel dankbaar zijn. Even allemaal door de knieën voor Huub.![]()
![]()
Ook voor de Pirelli kalender maak ik een uitzonderingquote:
Dus tóch!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook voor de Pirelli kalender maak ik een uitzondering![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub draait bezopen beter dan Brian...
Wel al een half uur hetzelfde nummer...
Maar toch.
ik weet wel een sanctie voor jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Lees nou even goed schele Huubfan.
Ik vraag om een sanctie, niet om een sanctie voor Huub.![]()
Dat is niet zo moeilijk, Brian draait nuchter al bezopenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub draait bezopen beter dan Brian...
Wel al een half uur hetzelfde nummer...
Maar toch.
A man is a man, is a man, is a manquote:
Ik vind het bezopen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, Brian draait nuchter al bezopen![]()
Jij bent gooooooodequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, Brian draait nuchter al bezopen![]()
Boeiend.quote:
Damn, neem niet alles zo letterlijk. Okee, ik had moeten schrijven OPEN RELATIE ....quote:
Broodschrijverts klagen altijd, ze kunnen nooit the bright side of life/livequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Omroepstem : "DingDong, Wil Debora Huub ophalen in de gameroom. Het is kinderbedtijd."
Rondje van de zaak?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij stond er iets op het plasma scherm?
Huub stak een duim op.
Hupert houdt van Lieke en tobt met de situatiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Japio heeft een opleving!
Ga Hupert eensch naar bed sturen Japio!
Even Japio aan het denken helpen voor het slapengaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is heel symphatiek. Hij maakt Japio even wakker om hem te melden dat het heel lullig is dat zijn tentamen is afgekeurd. "Heel lullig voor je van die Professor Dikkenberg".
[afbeelding]
En hij heeft ook nog braaf Jaap sterkte gewenst met zijn strijd tegen de examencommissie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals APK kon zien heeft Huub braaf zijn derde glaasje leeggedronken, gaat dadelijk een plasje doen en daarna slapen.
Fout, fout, fout. Huub is een denkerquote:
Nee hoor, echt geen farce : 'De Gouden Kooi is absoluut geen slecht programma, maar een mooie combinatie van reality en drama.'quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
En hij heeft ook nog braaf Jaap sterkte gewenst met zijn strijd tegen de examencommissie.![]()
Prachtig om te zien dat een treiteraar binnen één week kan veranderen in een wereldverbeteraar.![]()
Wat een farce.![]()
![]()
hij is tipsy, en dan nu in bed met eric, als dat maar goed gaatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, anders zou hij wel tipsch kijken .......
Hear Hear!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, echt geen farce : 'De Gouden Kooi is absoluut geen slecht programma, maar een mooie combinatie van reality en drama.'
Romanticus of dronken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, echt geen farce : 'De Gouden Kooi is absoluut geen slecht programma, maar een mooie combinatie van reality en drama.'
oh dus daarom ging hij bijna op z'n bek, omdat hij te diep na dacht..quote:
Lijkt me wel een stunt als huub nu Eric gewoon keihard neemtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Dronken Huub + Hitsige Eric = TV
Ter verduidelijking; een denker met een hart..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:44 schreef miesy het volgende:
[..]
oh dus daarom ging hij bijna op z'n bek, omdat hij te diep na dacht..
snappet.
Als de andere kijkbuiskindertjes dat ook nog even begrijpen kunnen we weer normaal discussiëren hier.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
'De Gouden Kooi is absoluut geen slecht programma, maar een mooie combinatie van reality en drama.'
Hupert ligt al in coma geloof ik,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een stunt als huub nu Eric gewoon keihard neemt
Valt me van je tegen scan:-(quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag maar dan ben ik wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou een absolute stunt zijn, maar ik zie het nog niet gebeuren .......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
diep..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Ter verduidelijking; een denker met een hart..
Mag niet van Lieke, hé...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zou een absolute stunt zijn, maar ik zie het nog niet gebeuren .......
Loonslaaf!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als de andere kijkbuiskindertjes dat ook nog even begrijpen kunnen we weer normaal discussiëren hier.![]()
Dat klopt, maar Brian kan in ieder geval geen zwangerschaptest bestellen om te rellen .........quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Brian kan in ieder geval geen zwangerschaptest bestellen om te rellen .........
Ik zit er ook niet op te wachten, maar heb de laatste dagen zo enorm veel homofobe reacties gelezen dat het me nu wel een stunt lijkt ja. Alleen al om die mensen even helemaal gestoord te makenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet op te wachten, maar heb de laatste dagen zo enorm veel homofobe reacties gelezen dat het me nu wel een stunt lijkt ja. Alleen al om die mensen even helemaal gestoord te maken
Ik ben niet homofoob, maar Eric zat wel aan het randje van mijn acceptatie ... of eigenlijk er over heen ........quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet op te wachten, maar heb de laatste dagen zo enorm veel homofobe reacties gelezen dat het me nu wel een stunt lijkt ja. Alleen al om die mensen even helemaal gestoord te maken
Tot aan zijn huigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben niet homofoob, maar Eric zat wel aan het randje van mijn acceptatie ... of eigenlijk er over heen ........
Ik begrijp de lol van Eric niet zo goed. Voor Huub gold 'gepijpt worden' of 'rukken met je linkerhand', in beide gevallen lijkt het of iemand anders het doet........ Maar voor Eric ????quote:
Is hij ooit verstaanbaar dan lolquote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft een slaap-praatje. Niet goed verstaanbaar "...... ik was toch duidelijk ..... ik zei je toch ...."
Huub zeker weer aan het slaapwandelen? Schijnt hij wel vaker te doen maar kun je in dit geval ook goed als excuus gebruiken natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 04:25 schreef HellFreez het volgende:
Huub staat op de grond te pissen.. wtf
Nee, het begint een zeer slaapverwekkende toestand te worden in de gouden kooiquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:16 schreef FSR het volgende:
goede morgen allemaal...
Is het na het pissen van Huub, niets meer gebeurd ?
quote:08:39 - Hoe zal Palma reageren?
De Villa wordt inmiddels verlicht door een heldere ochtendzon en ook de vogeltjes fluiten alsof hun leven ervan af hangt. Het belooft vandaag weer een stralende dag te worden. Waarschijnlijk zal Palma wat minder stralend zijn wanneer in het plasje van Huub stapt...
08:10 - Snif, snif, wat ruik ik?
Huub ligt nog lekker in dromenland. Opmerkelijk, want er moet toch een zure lucht hangen in de slaapkamer. Vannacht zijn de alcoholische versnaperingen de Oldenzaler namelijk iets teveel geworden. Met drie drankjes voor twaalf uur en drie erna, was het vinden van het toilet een te grote opgave. Dus je raadt het al: de slaapkamer fungeerde als toilet! Zou hij er zelf nog iets van weten?
Typisch Eric. Hij wist het kennelijk allemaal in detail maar niet even Huub waarschuwen of zo. Beetje misselijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:07 schreef Clank het volgende:
Huub: Kon je me niet even waarschuwen?
Eric: Ik dacht dat je in een teiltje stond te zeiken.
Precies, bevestigt maar weer het beeld dat ik van Eric heb. Gatver.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Typisch Eric. Hij wist het kennelijk allemaal in de tail maar niet even Huub waarschuwen of zo. Beetje misselijk.
Ja, dat beeld van Eric heb ik inmiddels ook. Ik begin me te irriteren aan zijn 'onschuld spelen'. Zojuist hele verhalen naar Palma hoe hij Huub zou hebben gezegd ...... en ...... en ....., maar Huub piste gewoon door.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies, bevestigd maar weer het beeld dat ik van Eric heb. Gatver.
Dat zegt Eric... maar volgens mij is hij eerst gaan slapen en vervolgens opgestaan en toen gaan pissen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:15 schreef noekje het volgende:
Huubje kwam van beneden, is gaan pissen naast het bed en is toen gaan slapen.
Wat een voortreffelijk alcoholverbod is dat!
Nadat Huub in bed was gegaan ben ik op de stream vertrokken. Het is later pas gebeurt, dat zie je ook op de vorige pagina. Huub is waarschijnlijk ongeveer 1 uur en 10 minuten later opgestaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:15 schreef noekje het volgende:
Huubje kwam van beneden, is gaan pissen naast het bed en is toen gaan slapen.
Wat een voortreffelijk alcoholverbod is dat!
Gelukkig geen blote buik, wel een 'klein vetrolletje' ......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Palma heeft een 'blote navel truitje' aan... hoe charmant de navel puilt eruit![]()
Ja, en Huub niet alleen. Japio is de hele dag 'f*cking hell'. En Eric mag ook best wat minderen met vloeken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:36 schreef Clank het volgende:
Huub mag van mij zijn nieuwe stopwoordje 'wtf' wel weer afwennen, begint te storen.
Brian mag dan geen kanker meer zeggen want zodra hij flipt en dat is regelmatig dan is kanker toch wel zijn favoriete woord. Dan vind ik fucking hell eigenlijk nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en Huub niet alleen. Japio is de hele dag 'f*cking hell'. En Eric mag ook best wat minderen met vloeken.
Maar het is voor Huub gewoon een stopwoordje geworden, hij gebruikt het in iedere zin.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en Huub niet alleen. Japio is de hele dag 'f*cking hell'. En Eric mag ook best wat minderen met vloeken.
Voor iemand die slaapwandelt is het niet uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef robert2006 het volgende:
ja hoor, en pigs can fly, huub keep on dreaming
normaal om naast je bed te plassen?
misschien moet huub s'nachts luiertjes dragen, is niet gek hoor, heb het wel eens gehoord als je plasproblemen hebt dat je die dan omdoet s'nachtsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor iemand die slaapwandelt is het niet uitzonderlijk.
Nogmaals: Ericslechte vriend
Ik vroeg aan mijn zoontje laatst hoe oud hij dacht dat die mevrouw was, Amanda dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Snollie heeft zich nog nooit ergens hoeven legitimeren, omdat iedereen denk dat ze een oud wijf is.
Hoe kan dat nou?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vroeg aan mijn zoontje laatst hoe oud hij dacht dat die mevrouw was, Amanda dus.
Hij zei: 41
Ik zeg, dat méén je niet!
Hij: Ja maar ze ziet er toch ook oud uit.
Ik: Ze is 19
Hij: Ah da's zielig.
![]()
We hebben geweldige proza geschreven in de COS, dus ik zal je nooit adviseren het niet te lezenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:16 schreef Katewalker het volgende:
Ik val midden in een spannend verhaal van Amanda waarin ze ontercht mee moest naar het politiebureau...ze kan best smeuiig vertellen....![]()
Is het trouwens de moeite waard om alle cossen vanaf gisteravond een uurtje of twaalf te lezen....?![]()
Helemaal mee eens, aktie voor steler en heler!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:04 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig, en maar zeuren over dat naast het bed gezeik, ik vind het jatten van Syl's kado door ratjeB en j.aap een heel stuk ernstiger! laat de redactie daar maar wat aan doen!
Denk je dat de gemiddelde Tien-kijker Huub tot nu toe zag als de ideale schoonzoon ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
Dat Huub geen monogame relatie wil gaat hem wel stemmen kosten denk ik.
Veel mensen houden niet van dat soort types.
Beetje rare mensen dan. Huub geeft van te voren aan wat iemand van hem kan verwachten. Eerlijkheid boven alles!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
Dan vind ik al die wijven waar hij ooit meer heeft gehad en waar hij dat op voorhand tegen heeft gezegd, idioten....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:25 schreef Yollie het volgende:
[..]
Beetje rare mensen dan. Huub geeft van te voren aan wat iemand van hem kan verwachten. Eerlijkheid boven alles!
Ik kom hier bij de volgende PoPo op terug!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We hebben geweldige proza geschreven in de COS, dus ik zal je nooit adviseren het niet te lezen
Literair gezien is het absoluut de moeite waard, met de opgedane kennis kun je verder niet veel .......
Nee, maar ik denk dat het hem punten gaat kosten dat hij dit nu zelfs ook keihard uitsprak tegen - wat hij zelf zegt - het meisje waar hij zwaar verliefd op is. Ik dacht zelf ook dat hij best wel monogaam zou kunnen zijn bij het juiste meisje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk je dat de gemiddelde Tien-kijker Huub tot nu toe zag als de ideale schoonzoon ?
Laat me raden. Foto van Lieke's Hyves.quote:
Ik denk dat Huub dan nog steeds 1 staat en Amanda nog steeds laatste. Maar ik denk dat Huub dan geen 45% meer scoort.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kom hier bij de volgende PoPo op terug!![]()
Bespreken we ook even de positie van Amanda "I wanna know...Is there anyone one the floor.....Who can fuck me like a whore" Slettebak! Van dat type houden de mensen wel!!! Sommigen tenminste...
Huub wíl wel een monogame relatie!! Maar hij kan/wil er geen beloftes over doen omdat hij bang is dat hij over een tijdje dan toch de fout in zal gaan. Dat kan over maand zijn maar ook over jaren... en misschien wel nooit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
Je vindt dat hij beter had kunnen liegen tegen het meisje waar hij zwaar verliefd op is?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het hem punten gaat kosten dat hij dit nu zelfs ook keihard uitsprak tegen - wat hij zelf zegt - het meisje waar hij zwaar verliefd op is. Ik dacht zelf ook dat hij best wel monogaam zou kunnen zijn bij het juiste meisje.
Hij zit in een spel, en hij zei dat als het speltechnisch voor hem uitkomt dat hij dan........ Lijkt me heel logisch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het hem punten gaat kosten dat hij dit nu zelfs ook keihard uitsprak tegen - wat hij zelf zegt - het meisje waar hij zwaar verliefd op is. Ik dacht zelf ook dat hij best wel monogaam zou kunnen zijn bij het juiste meisje.
Dat zei hij gisteren eerst ja. Later liet hij dat 'speltechnisch' gedeelte al achterwege. Er komen ook heftige feesten aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij zit in een spel, en hij zei dat als het speltechnisch voor hem uitkomt dat hij dan........ Lijkt me heel logisch.
Afhankelijk van wat Tien zal laten zien op TV zou Eric wel eens de grote verliezer kunnen zijn met zijn vermeende verkrachting van Huub. Ik denk dat Nederland daar niet van zal houden......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub dan nog steeds 1 staat en Amanda nog steeds laatste. Maar ik denk dat Huub dan geen 45% meer scoort.
Natuurlijk gaat Huub punten verliezen maar dat ligt niet aan deze 'aktie'. Erik zit er langer in en Jaap doet nu ook mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kom hier bij de volgende PoPo op terug!![]()
Bespreken we ook even de positie van Amanda "I wanna know...Is there anyone one the floor.....Who can fuck me like a whore" Slettebak! Van dat type houden de mensen wel!!! Sommigen tenminste...
Zo is dat! Ik zou er ook niets voor voelen om in de eerste week van een "verkering" over dit soort dingen te moeten onderhandelen! Wat zullen we nou krijgen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei hij gisteren eerst ja. Later liet hij dat 'speltechnisch' gedeelte al achterwege. Er komen ook heftige feesten aan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij zit in een spel, en hij zei dat als het speltechnisch voor hem uitkomt dat hij dan........ Lijkt me heel logisch.
Ja, het gaat niet om een zak M&M's per slot van rekening? Zaken gaan voor het meisje (zei mijn vader altijd)quote:
Hou eens op met die foto's van Huub!quote:
Niet te geloven dit, maar okee... het zal wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, het gaat niet om een zak M&M's per slot van rekening? Zaken gaan voor het meisje (zei mijn vader altijd)![]()
Dus je was nog serieus ook?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:39 schreef demins het volgende:
[..]
Hou eens op met die foto's van Huub!![]()
Wat zegt u, zal je bedoelen!
In het begin wel... en toen ze daar een klein beetje aan begon te wennen en niet het bad uitstapte, liet hij dat speltechnische gedeelte heel behendig achterwege.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:39 schreef Rest het volgende:
hij gaf niet alleen dat speltechnische argument...
Jouw insteek is dus dat hij het woord 'speltechnisch' na een aantal keren niet meer herhaalde. Ik denk dat je nogal woordelijk ingaat op zijn gesprek en vraag me af of Huub het woord wel zo bewust wegliet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het begin wel... en toen ze daar een klein beetje aan begon te wennen en niet het bad uitstapte, liet hij dat speltechnische gedeelte heel behendig achterwege.
Rest beweert dat er ook andere argumenten werden aangevoerd, en bestreed niet dat een argument dat vaak genoeg herhaald was werd weggelaten...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het begin wel... en toen ze daar een klein beetje aan begon te wennen en niet het bad uitstapte, liet hij dat speltechnische gedeelte heel behendig achterwege.
Is alleen maar om tekst te hebben en daardoor wat langer in beeld te zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Lieke lijkt me een leuke meid maar haar 'onderhandelingen' over wat wel en wat niet toegestaan is waren wel érg zwaar voor zo'n ontluikende romance. Ik kan me voorstellen dat het nogal verstikkend werkt voor eventuele gevoelens die nog moeten groeien ... beetje dodelijk voor de romantiek ook.
Een zin die hij later op de avond tegen de anderen een aantal keren heeft gezegd: "Je denkt toch niet dat ik hier twee jaar monogaam kan gaan zitten zijn? What the fuck!" Het gesprek met Lieke ging volglens mij later over vreemdgaan in het algemeen en Huub zei dat hij niet kon beloven dat dat nooit ging gebeuren.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jouw insteek is dus dat hij het woord 'speltechnisch' na een aantal keren niet meer herhaalde. Ik denk dat je nogal woordelijk ingaat op zijn gesprek en vraag me af of Huub het woord wel zo bewust wegliet.
Dan had dat stomme kalf beter haar topje uitgetrokken!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is alleen maar om tekst te hebben en daardoor wat langer in beeld te zijn
Mwuah weet ik zo net nog niet, door dat fitness heeft ze d'r tieten weggetraind...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef demins het volgende:
[..]
Dan had dat stomme kalf beter haar topje uitgetrokken!
...LOL ... wilde het nét vragen !!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand waarom Billie niet traint? Omdat zijn weegschaal kapot is misschien?![]()
Japio is daar vanalles aan het doen maar afvallen hoort daar niet bijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef beequeen het volgende:
Weet iemand waarom Billie niet traint? Omdat zijn weegschaal kapot is misschien?![]()
Gokje ..... heel druk bezig om z'n tentamen geldig te krijgen .....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef beequeen het volgende:
Dus daarom traint Japie zo fanatiek... !quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mwuah weet ik zo net nog niet, door dat fitness heeft ze d'r tieten weggetraind...
Nog een keer dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een zin die hij later op de avond tegen de anderen een aantal keren heeft gezegd: "Je denkt toch niet dat ik hier twee jaar monogaam kan gaan zitten zijn? What the fuck!" Het gesprek met Lieke ging volglens mij later over vreemdgaan in het algemeen en Huub zei dat hij niet kon beloven dat dat nooit ging gebeuren.
Nee he! Ik vind Henk leuk, ik hoop niet dat hij Jaap een veer komt brengen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef Clank het volgende:
Henk Westbroek komt voor Jaap?
Zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Nog een keer dan.
Mensen beloven elkaar gouden bergen en er komt vaak geen reet van terecht. Als Huub een belofte doet moet hij zich daar voor zijn gevoel aan houden, anders heeft een belofte voor hem geen waarde.
Daarom kán hij Lieke niet beloven dat het nooit zal gebeuren, wil niet zeggen dat hij het niet zou willen proberen.. maar beloven kan hij het haar niet.
En eigenlijk stel ik zijn manier van denken wel op prijs.. als Huub je iets belooft kun je zeker van hem zijn!
Ach, waarom niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:56 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee he! Ik vind Henk leuk, ik hoop niet dat hij Jaap een veer komt brengen...![]()
Ik denk dat je door al die praatjes van Huub er ook zeker van kunt zijn dat hij met andere meiden in bed zal duiken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Clank het volgende:
En eigenlijk stel ik zijn manier van denken wel op prijs.. als Huub je iets belooft kun je zeker van hem zijn!
Zo simpel is het, inderdaad! Je verstand staat er bij stil dat mensen dat niet begrijpen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Nog een keer dan.
Mensen beloven elkaar gouden bergen en er komt vaak geen reet van terecht. Als Huub een belofte doet moet hij zich daar voor zijn gevoel aan houden, anders heeft een belofte voor hem geen waarde.
Daarom kán hij Lieke niet beloven dat het nooit zal gebeuren, wil niet zeggen dat hij het niet zou willen proberen.. maar beloven kan hij het haar niet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, waarom niet?
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07132/300px-Veer.jpg]afbeelding][/url]
Ben ik helemaal met je eens maar begrijp Lieke ook wel,ik geloof niet dat zij in een normale situatie al na een paar dagen zo gereageerd zou hebben.Zoals huub al zei ,zij heeft natuurlijk heel veel van zijn doen en laten gezien en Lieke probeert zichzelf te beschermen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Nog een keer dan.
Ik begrijp Huub's redenatie best. Maar de manier waarop hij het bracht naar Lieke vond ik persoonlijk gewoon bot, zelfs tegen het gevoelloze aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:02 schreef demins het volgende:
[..]
Zo simpel is het, inderdaad! Je verstand staat er bij stil dat mensen dat niet begrijpen...
Het is ook erg moeilijk om zo'n ongewenste boodschap helder en tegelijkertijd rekening houdend met andermans (Lieke's) gevoelens over te brengen. Ik begrijp ook best dat dat voor mensen die veel van Lieke houden lastig te verteren valt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik begrijp Huub's redenatie best. Maar de manier waarop hij het bracht naar Lieke vond ik persoonlijk gewoon bot, zelfs tegen het gevoelloze aan.
En helemaal toen hij begon met zijn 'ik hou van jou'- mantra, dat hij inmiddels ook al tegen diverse mede-miljonairs heeft uitgebraakt (waaronder zelfs Natasia) werd ik er, hier achter mijn schermpje, lichtelijk pissig van.
Toen hij nadat Lieke weg was nog een keer 'fijntjes' aan Amanda toegaf dat hij haar sowieso wel zou willen neuken als ie de kans had, ongeacht of dat 2 miljoen euro zou opleveren, vond ik dat toch wel helemaal het toppunt van gevoelloosheid, ook al omdat hij weet dat Lieke en haar familie en vrienden dat zullen horen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:22 schreef petraa het volgende:
Wat zeuren we nou, wat was/is de relatie tussen Huub en Lieke nou. Huub is het huis in gegaan voor de poen.
Hij zei gisteren dat hij als hij het over kon doen het niet meer zou doen, omdat hij daardoor Hedda is kwijtgeraakt. Die jongen zit nog met zijn hoofd bij Hedda. Als je al een aantal maanden in afzondering zit en er komt een meisje wat jou type is binnen, dan gaat bij iedereen het hoofd op hol. Maar dat Dit hem punten zou kosten in de poll vind ik beetje vergezocht. Hij had 45% als je zoveel hebt kun je alleen maar verliezen en dat zal zeker het geval zijn, maar niet door dat Lieke gedoe.
Dat van die zachte heelmeesters is helemaal waar. Maar wat Huub deed was eigenlijk zijn eigen verantwoordelijkheid afschuiven naar het spel waarin hij meedoet. 'Als ik voor het spel, zus', 'Als ik voor 2 miljoen, zo'.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef demins het volgende:
[..]
Het is ook erg moeilijk om zo'n ongewenste boodschap helder en tegelijkertijd rekening houdend met andermans (Lieke's) gevoelens over te brengen. Ik begrijp ook best dat dat voor mensen die veel van Lieke houden lastig te verteren valt.
Huub wil zijn handen vrij hebben, liefst mét Lieke (al begrijp ik er geen zak van waarom) maar anders zónder haar. Die boodschap brengt hij iig duidelijk over! En daarbij geldt dat zachte heelmeesters...
Wat zei ze/ deed ze??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:21 schreef Yollie het volgende:
Kolere wijf die Herma
inderdaad, na 4 dagen verkering al meteen eeuwige trouw verwachten vind ik ook een beetje te ver gaan. zou ik eerlijk gezegd in die situatie ook nooit ja op gezegd hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Lieke lijkt me een leuke meid maar haar 'onderhandelingen' over wat wel en wat niet toegestaan is waren wel érg zwaar voor zo'n ontluikende romance. Ik kan me voorstellen dat het nogal verstikkend werkt voor eventuele gevoelens die nog moeten groeien ... beetje dodelijk voor de romantiek ook.
Daar begon hij mee. Toen Lieke daarop volgend nog niet afhaakte, moest hij expliciter worden...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat van die zachte heelmeesters is helemaal waar. Maar wat Huub deed was eigenlijk zijn eigen verantwoordelijkheid afschuiven naar het spel waarin hij meedoet. 'Als ik voor het spel, zus', 'Als ik voor 2 miljoen, zo'. Terwijl hij dus al eerder aan anderen, en ook even later aan Amanda heeft toegegeven dat hij sowieso niets voor monogamie voelt.
Huub had moeite zijn houding te bepalen, ondanks dat hij bewust op een breuk aanstuurde. Maar goed, fraai was het niet.quote:Lul er dan niet zo dom om heen, en ga dan helemaal niet zo zogenaamd stoer lacherig doen als je net een 'gebroken meisje' (Huub's woorden) de poort uit hebt zien lopen.
Huub als een gevoelloze hork neerzetten doet de werkelijkheid geweld aan. Ondanks dat hij mogelijk tegenover Lieke niet zijn allergevoeligste kant heeft laten zien...quote:Dan ben je toch gewoon een gevoelloze hork!
Misschien heeft haar zus ook wel een mooie stem...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Amanda's zus vond dat ze een vet mooie stem had.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:08 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien heeft haar zus ook wel een mooie stem...
Nou heb ik het niet eens over jou en toch ga je me beledigen met zo'n valse smiley!quote:
Ze moest weer even opbrengen wat Eric en Huub hebben gedaan die nacht met Amanda erbij. ik vraag me af wanneer zij eens terug gefloten wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |