Bij mijn weten mag Huub nog drinken wat hij wil. Z'n medebewoners mogen hem niet meer dan 3 drankjes laten/zien nuttigen, ze moeten daar op toezien. Welke straf er voor de medewoners volgt als het toch gebeurt, zien we morgen misschien welquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Heeft iemand een screenshot van die fles sterke drank bij Huub?
Bezopen zijn lijkt mij ook een zware overtreding van zijn alcoholsanctie.
Of zijn alleen de Huubfans nog wakker?
een puber die verliefd is grijpt elke kans ja ... een meid van 23 toch niet meerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, gek hè.. als je verliefd bent
Lieke grijpt iedere kans aan om bij Huub te zijn. Ze kwam vanavond ook langs en zei dat ze graag even naar binnen wilde. Dat mocht eerst niet, maar later mocht ze dan toch de taart brengen. Ik zie het probleem ook niet. Of je nou een relatie krijgt met een personeels lid of een andere bewoners. Beide zijn onderdeel van het spel, dus dan heb je geluk.
Dit is volgens de regels een standaardmaat - en volgens mijn telling was dit de derde. Maar let op : Anderen moeten de telling in de gaten houden, dat is expliciet bij de sacntie aaangegeven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die ja, maar hij schonk net weer een enorme bel in.![]()
Valt wel mee hoor er zit nog een kaboutah opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:51 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Jaap heeft een boner van hier tot Tokio![]()
Waarom kan een vrouw van 23 - of 63 - niet gewoon verliefd worden op een gezellige kerel?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:00 schreef snetje het volgende:
[..]
een puber die verliefd is grijpt elke kans ja ... een meid van 23 toch niet meer![]()
ik vraag me nu echt af wie er hier nu verliefd is ....![]()
Ik zie in Huub een waardig opvolgerquote:
Standaardmaat?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is volgens de regels een standaardmaat - en volgens mijn telling was dit de derde. Maar let op : Anderen moeten de telling in de gaten houden, dat is expliciet bij de sacntie aaangegeven.
je gaat me toch niet vertellen dat je een date met deze vanaf 16:00 sherry drinkende dame wil hequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Waarom kan een vrouw van 23 - of 63 - niet gewoon verliefd worden op een gezellige kerel?![]()
Dit slaat echt als een tang op een varken! Dit wens je zelfs Brian niet toe!quote:
Joh, er wordt je nog wel expliciet aangegeven om op te lettenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Standaardmaat?![]()
Dat waren minstens 4 units in één glas.
Hij mixt 1 op 1 in het grootste glas dat hij kon vinden.
Waarschijnlijk is het een vaas en heeft hij de bloemen in de prullenbak gedumpt.![]()
Met die 4 units, 1 op 1 en in een vaas, heb je de overdrijving mooi en consequent aangehouden. Dat waardeer ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Standaardmaat?![]()
Dat waren minstens 4 units in één glas.
Hij mixt 1 op 1 in het grootste glas dat hij kon vinden.
Waarschijnlijk is het een vaas en heeft hij de bloemen in de prullenbak gedumpt.![]()
Het ging even ov er Huubquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:06 schreef snetje het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je een date met deze vanaf 16:00 sherry drinkende dame wil he![]()
![]()
![]()
Doe ik ook, de andere bewoners knijpen een oogje toe.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:07 schreef Lipsch het volgende:
Joh, er wordt je nog wel expliciet aangegeven om op te letten
Denk dat je me niet goed hebt begrepen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dit slaat echt als een tang op een varken! Dit wens je zelfs Brian niet toe!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met die 4 units, 1 op 1 en in een vaas, heb je de overdrijving mooi en consequent aangehouden. Dat waardeer ik
Omdat het enorm boeiend isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik ook, de andere bewoners knijpen een oogje toe.
De vraag is: Waarom
We slapen nog niet....................quote:
Het Waarom. Dat lijkt me vrij duidelijk, ze kiezen voor lijfsbehoud en nachtrust. Het zijn ook maar laffe ratten !quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik ook, de andere bewoners knijpen een oogje toe.
De vraag is: Waarom
Als je iemand het huis uit kunt krijgen door een overtreding te melden wel ja.quote:
Dat is dezelfde als die van Huubquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar je bent het toch hopelijk met mij eens dat hij niet 1 unit in dat glas mixt?
Anders wil ik graag het adres van jouw stamkroeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |