Dat was hij wel van plan. De kikker/steen heeft hij klaargelegd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:42 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Huub gaat Amanda wakker maken vanacht?
Heden ten dage zoeken vrouwer - in het algemeen - meer spanning dan mannen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Je moet gewoon de ander niet proberen te veranderen dat lukt toch niet.
zit er ook nog wat eetbaars bijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
Hoera er is nog een prullenbak, ff terugzetten![]()
Bedoel je deze ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Heeft iemand een screenshot van die fles sterke drank bij Huub?
Bezopen zijn lijkt mij ook een zware overtreding van zijn alcoholsanctie.
Of zijn alleen de Huubfans nog wakker?
Ik geloof dat de anderen er op toe moesten zien dat Huub niet te veel dronk dus...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Dan blijven we nog maar ff wakker he.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat was hij wel van plan. De kikker/steen heeft hij klaargelegd.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Heden ten dage zoeken vrouwen - in het algemeen - meer spanning dan mannen.![]()
Ben benieuwd of je gelijk hebt, en wat ze eraan gaan doenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Ja, gek hè.. als je verliefd bentquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:38 schreef snetje het volgende:
[..]
toch zou je haast gaan denken dat lieke er wel woontze werkt er eigenlijk maar 2 morgens in de week ( en dan draaien er maar 2 streams ) en we zien haar bijna elke dag
![]()
![]()
Ja maar, daar moeten de andere bewoners op toezien en niet Huub zelfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
De sanctie snap ik niet helemaal trouwens, 3 drankjes per dag, maar de andere bewoners moeten opletten of het niet overschreden wordt. Dus bij wie nu de verantwoordelijkheid ligt......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:44 schreef APK het volgende:
Precies. De regels zeggen niet dat het ZIJN verantwoording isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef Tissik het volgende:
Ja maar, daar moeten de andere bewoners op toezien en niet Huub zelf![]()
Die ja, maar hij schonk net weer een enorme bel in.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bedoel je deze ?
[afbeelding]
Ohjah, hij mocht weer overnieuw natuurlijk...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub schenkt juist weer in. Volgens mijn telling is dit zijn derde vanaf 00:00.
De verantwoordelijkheid is bij de andere bewoners neergelegd. Zij moeten er op toezien dat Huub die 3 drankjes niet overschrijdt. Als ze dat niet doen, tsja...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
De sanctie snap ik niet helemaal trouwens, 3 drankjes per dag, maar de andere bewoners moet opletten of het niet overschreden wordt. Dus bij wie nu de verantwoordelijkheid ligt......
Inquisitie mannetje?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die ja, maar hij schonk net weer een enorme bel in.![]()
Ja precies..slaat helemaal nergens op, geef dan geen sanctie of doe het goed en leg de verantwoordelijkheid bij Huub zelfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
De sanctie snap ik niet helemaal trouwens, 3 drankjes per dag, maar de andere bewoners moet opletten of het niet overschreden wordt. Dus bij wie nu de verantwoordelijkheid ligt......
Alsof Natasia het eerder niet door had, zij maakte er zelfs een opmerking over toen Huub begon te draaien....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:47 schreef Mika25 het volgende:
Precies. De regels zeggen niet dat het ZIJN verantwoording is
Voor zijn gezondheid, is die sanctie beslist geen straf.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:50 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik vind die hele sanctie nergens opslaan want hij ging er goed mee om na zijn 2e alchohol verbod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |