Dat vind ik vrij belachelijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schreef ik 'Sylvia' ?? Ik bedoelde Lieke. En ja, die schijnt al door Huub fans te worden bedreigd omdat zij zogenaamd de oorzaak ik dat Huub de villa niet meer gaat winnen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Amanda dan vanavond toch bij Huub in bed?
En nog leuker: Brian bij Eric![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wil met Amanda een monogaam afspraak maken. Als er een feestje komt en er is iemand die je leuk vind, mag je dat elkaar melden en dan geldt de afspraak even niet meer ....... Hoe krijg je het verzonnen, Brian ?
ik seg: ik hou durfan!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Het voorjaarszonnetje doet ook wat met mensen,,
Dus alleen buiten de feestjes om mag ze niet met een ander (lees: Huub) rommelen??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wil met Amanda een monogaam afspraak maken. Als er een feestje komt en er is iemand die je leuk vind, mag je dat elkaar melden en dan geldt de afspraak even niet meer ....... Hoe krijg je het verzonnen, Brian ?
H U U Bquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:19 schreef Mika25 het volgende:
Wat praat Sylvia overigens veel vandaag, zijn we niet van haar gewend. Daarnet in de woonkamer, in discussie met Huub, nu ook met NatasJa...
Dan nog.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
Schreef ik 'Sylvia' ?? Ik bedoelde Lieke. En ja, die schijnt al door Huub fans te worden bedreigd omdat zij zogenaamd de oorzaak is dat Huub de villa niet meer gaat winnen.
Ja, dat is het leuke van Brian. Hij hoort een monogaam verhaal van Huub/Lieke en het dreigement van Huub om Amanda te pakken ..... Dus een kopie-plan gemaakt. Net als Brian altijd in tweede instantie reageert en Huub kopieert. Ik kan bij Brian nooit iets orgineels ontdekken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus alleen buiten de feestjes om mag ze niet met een ander (lees: Huub) rommelen??
Daar zal het wel op neer komen idd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus alleen buiten de feestjes om mag ze niet met een ander (lees: Huub) rommelen??
Het zal wel alleen verbaal zijn geweest. Als ze in de stad loopt krijgt ze natuurlijk wel het een en ander naar haar hoofd en dat gaat steeds erger worden. Was al erg met Lesley, maar Huub is veel meer aanwezig dan Bart, dus zal Lieke het extra zwaar te verduren krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Wat voor soort bedreigingen zijn dat dan?
Een hand met spuug in haar gezicht?
De catfight om Huub is begonnen: Sylvia, Lieke, Amanda em misschien ook Stasi?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:23 schreef Mika25 het volgende:
Ohoh... NatasJa gaat nu Huub storen en begint "ik kom effe vragen hoe het nu met je gaat". Dit moet wel een opdracht van "achter" zijn
Een neukuitnodigingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:24 schreef Prospera het volgende:
@ Ian_Nick
Ik was wat al te ijverig in het verwijderen van m'n caps![]()
Beetje pc opschonen en zo doen de caps in je OT het niet meer, zal er ff opletten in vervolg![]()
Maakt me vrij weinig uit wat mensen doen, het is al te triest voor woorden dat het op haar bedreigend overkomt, alsof het haar schuld is dat Huub voor haar zou kiezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Melden bij Ericquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:25 schreef APK het volgende:
Huub is gewoon bezopen, er staat een fles sterke drank en een fles frisdrank om te mixen op de pooltafel.
En Natasia zegt er niets van.
Real life soap met regels my arse.![]()
Amen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt me vrij weinig uit wat mensen doen, het is al te triest voor woorden dat het op haar bedreigend overkomt, alsof het haar schuld is dat Huub voor haar zou kiezen.
Daarbij: Iemand verwijten dat Huub niet gaat winnen? Dat heeft hij sowieso alleen aan zichzelf te danken.
Het is wat mij betreft opvallend dat de 2 leukste gouden kooi meiden beide NIET in de villa hebben gewoond. Ik vind Lesley en Lieke echt leuker dan Amanda, Nena, Ilona, Eveline of wie dan ook.quote:
heel erg ziekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Jawel, je allermooiste TTquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft opvallend dat de 2 leukste gouden kooi meiden beide NIET in de villa hebben gewoond. Ik vind Lesley en Lieke echt leuker dan Amanda, Nena, Ilona, Eveline of wie dan ook.
Ehm... als je ze ergens online hebt gezet maakt het toch niet meer uit of je je eigen PC opruimt?? Of stonden ze op je eigen server??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel, je allermooiste TT![]()
Ik ben af en toe zo'n pc-opruimtypje![]()
Ik zal je caps voortaan zelf uploadenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel, je allermooiste TT![]()
Ik ben af en toe zo'n pc-opruimtypje![]()
What else is new!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:29 schreef Sug4r het volgende:
En Alice in Wonderland huppelt weer het bed in bij Brian
Ter info : Bij mijn caps loopt je dat risico niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal je caps voortaan zelf uploaden![]()
Daar maak ik over het algemeen ook gretig gebruik vanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ter info : Bij mijn caps loopt je dat risico niet.
Tuurlijk, hij kan het praatje praten, maar kan ie ook het loopje lopen? (vrij vertaald uit het engels.) Wat ik bedoel : heeft die vent ook inhoudelijk iets wat 't meiske interesseert?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is een enorme charmeur naar vrouwen toe. Dat hebben we toch wel meermalen al gezien.
Hij weet ook vaak precies de juiste dingen te zeggen.
Ehh.. nu laat je het lijken alsof er 2 Huubs zijn. De huub die ze ontmoet heeft toen ze in de villa kwam is toch dezelfde huub als die uitgezonden wordt op TV? Daar is het toch een realitysoap voor, waar ze zelf ook aan meedoet? Er is toch nergens een andere huub dan de huub die wij zien (en lieke dus ook)? Of is er ergens "Op TV" een huubke dat volgens een script acteert en is er ergens een huubke die gewoon zichzelf is en tegen lieke? Volgens mij hebben we alle huubkes wel gezien, en lieke moet dat ook weten... Goedpraterij van de bovenste plank dus.quote:Lieke viel ook niet op de Huub die ze op TV heeft gezien, maar wel op de Huub die ze heeft ontmoet toen ze zelf in de villa kwam
Daar kiest ze zelf voorquote:Ze heeft er nu zelfs een ruzie met haar vader door en wordt door heel veel mensen in de buitenwereld uitgescholden en bedreigd. Dat zal alleen nog maar erger worden. Die krijgt de hele lading over zich heen vanwege alles wat Huub doet.
Ze stonden op bucket.com en op m'n pc en alles eraf gehaald omdat het er teveel werden en ik deze maand een probleempje heb met mn limit, die over 5 dagen ongelimiteerd isquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... als je ze ergens online hebt gezet maakt het toch niet meer uit of je je eigen PC opruimt?? Of stonden ze op je eigen server??
Helemaal, echt helemaal in het begin had ik nog wel wat verwacht van Eveline. Viel vies tegen !quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft opvallend dat de 2 leukste gouden kooi meiden beide NIET in de villa hebben gewoond. Ik vind Lesley en Lieke echt leuker dan Amanda, Nena, Ilona, Eveline of wie dan ook.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:31 schreef Mika25 het volgende:
Die draaitafel moet het huis uit, voegt niets meer toe een het programma. Het is voor de bewoners alleen maar een manier geworden om in weg te vluchten. Eerst Brainless, Nathanael en Bart. Toen Sylvia en Huub en Eric beginnen nu ook al.
Het is allang duidelijk dat Huub een enorme kennis heeft van alles en nog wat, ook al wilt hij zo nu en dan nog wel eens wat onzin uitkramen. En hij is best wel wijs voor iemand van zijn leeftijd...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:32 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik bedoel : heeft die vent ook inhoudelijk iets wat 't meiske interesseert?
Hier deden je caps het gewoon nog hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 01:35 schreef Prospera het volgende:
Hoera er is nog een prullenbak, ff terugzetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |