Typisch Eric. Hij wist het kennelijk allemaal in detail maar niet even Huub waarschuwen of zo. Beetje misselijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:07 schreef Clank het volgende:
Huub: Kon je me niet even waarschuwen?
Eric: Ik dacht dat je in een teiltje stond te zeiken.
Precies, bevestigt maar weer het beeld dat ik van Eric heb. Gatver.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Typisch Eric. Hij wist het kennelijk allemaal in de tail maar niet even Huub waarschuwen of zo. Beetje misselijk.
Ja, dat beeld van Eric heb ik inmiddels ook. Ik begin me te irriteren aan zijn 'onschuld spelen'. Zojuist hele verhalen naar Palma hoe hij Huub zou hebben gezegd ...... en ...... en ....., maar Huub piste gewoon door.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Precies, bevestigd maar weer het beeld dat ik van Eric heb. Gatver.
Dat zegt Eric... maar volgens mij is hij eerst gaan slapen en vervolgens opgestaan en toen gaan pissen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:15 schreef noekje het volgende:
Huubje kwam van beneden, is gaan pissen naast het bed en is toen gaan slapen.
Wat een voortreffelijk alcoholverbod is dat!
Nadat Huub in bed was gegaan ben ik op de stream vertrokken. Het is later pas gebeurt, dat zie je ook op de vorige pagina. Huub is waarschijnlijk ongeveer 1 uur en 10 minuten later opgestaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:15 schreef noekje het volgende:
Huubje kwam van beneden, is gaan pissen naast het bed en is toen gaan slapen.
Wat een voortreffelijk alcoholverbod is dat!
Gelukkig geen blote buik, wel een 'klein vetrolletje' ......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Palma heeft een 'blote navel truitje' aan... hoe charmant de navel puilt eruit![]()
Ja, en Huub niet alleen. Japio is de hele dag 'f*cking hell'. En Eric mag ook best wat minderen met vloeken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:36 schreef Clank het volgende:
Huub mag van mij zijn nieuwe stopwoordje 'wtf' wel weer afwennen, begint te storen.
Brian mag dan geen kanker meer zeggen want zodra hij flipt en dat is regelmatig dan is kanker toch wel zijn favoriete woord. Dan vind ik fucking hell eigenlijk nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en Huub niet alleen. Japio is de hele dag 'f*cking hell'. En Eric mag ook best wat minderen met vloeken.
Maar het is voor Huub gewoon een stopwoordje geworden, hij gebruikt het in iedere zin.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en Huub niet alleen. Japio is de hele dag 'f*cking hell'. En Eric mag ook best wat minderen met vloeken.
Voor iemand die slaapwandelt is het niet uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:56 schreef robert2006 het volgende:
ja hoor, en pigs can fly, huub keep on dreaming
normaal om naast je bed te plassen?
misschien moet huub s'nachts luiertjes dragen, is niet gek hoor, heb het wel eens gehoord als je plasproblemen hebt dat je die dan omdoet s'nachtsquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor iemand die slaapwandelt is het niet uitzonderlijk.
Nogmaals: Ericslechte vriend
Ik vroeg aan mijn zoontje laatst hoe oud hij dacht dat die mevrouw was, Amanda dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Snollie heeft zich nog nooit ergens hoeven legitimeren, omdat iedereen denk dat ze een oud wijf is.
Hoe kan dat nou?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |