Hear Hear!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, echt geen farce : 'De Gouden Kooi is absoluut geen slecht programma, maar een mooie combinatie van reality en drama.'
Romanticus of dronken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, echt geen farce : 'De Gouden Kooi is absoluut geen slecht programma, maar een mooie combinatie van reality en drama.'
oh dus daarom ging hij bijna op z'n bek, omdat hij te diep na dacht..quote:
Lijkt me wel een stunt als huub nu Eric gewoon keihard neemtquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Dronken Huub + Hitsige Eric = TV
Ter verduidelijking; een denker met een hart..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:44 schreef miesy het volgende:
[..]
oh dus daarom ging hij bijna op z'n bek, omdat hij te diep na dacht..
snappet.
Als de andere kijkbuiskindertjes dat ook nog even begrijpen kunnen we weer normaal discussiëren hier.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
'De Gouden Kooi is absoluut geen slecht programma, maar een mooie combinatie van reality en drama.'
Hupert ligt al in coma geloof ik,quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een stunt als huub nu Eric gewoon keihard neemt
Valt me van je tegen scan:-(quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag maar dan ben ik wegquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou een absolute stunt zijn, maar ik zie het nog niet gebeuren .......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
diep..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Ter verduidelijking; een denker met een hart..
Mag niet van Lieke, hé...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zou een absolute stunt zijn, maar ik zie het nog niet gebeuren .......
Loonslaaf!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als de andere kijkbuiskindertjes dat ook nog even begrijpen kunnen we weer normaal discussiëren hier.![]()
Dat klopt, maar Brian kan in ieder geval geen zwangerschaptest bestellen om te rellen .........quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Brian kan in ieder geval geen zwangerschaptest bestellen om te rellen .........
Ik zit er ook niet op te wachten, maar heb de laatste dagen zo enorm veel homofobe reacties gelezen dat het me nu wel een stunt lijkt ja. Alleen al om die mensen even helemaal gestoord te makenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet op te wachten, maar heb de laatste dagen zo enorm veel homofobe reacties gelezen dat het me nu wel een stunt lijkt ja. Alleen al om die mensen even helemaal gestoord te maken
Ik ben niet homofoob, maar Eric zat wel aan het randje van mijn acceptatie ... of eigenlijk er over heen ........quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet op te wachten, maar heb de laatste dagen zo enorm veel homofobe reacties gelezen dat het me nu wel een stunt lijkt ja. Alleen al om die mensen even helemaal gestoord te maken
Tot aan zijn huigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben niet homofoob, maar Eric zat wel aan het randje van mijn acceptatie ... of eigenlijk er over heen ........
Ik begrijp de lol van Eric niet zo goed. Voor Huub gold 'gepijpt worden' of 'rukken met je linkerhand', in beide gevallen lijkt het of iemand anders het doet........ Maar voor Eric ????quote:
Is hij ooit verstaanbaar dan lolquote:Op dinsdag 27 maart 2007 03:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft een slaap-praatje. Niet goed verstaanbaar "...... ik was toch duidelijk ..... ik zei je toch ...."
Huub zeker weer aan het slaapwandelen? Schijnt hij wel vaker te doen maar kun je in dit geval ook goed als excuus gebruiken natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 04:25 schreef HellFreez het volgende:
Huub staat op de grond te pissen.. wtf
Nee, het begint een zeer slaapverwekkende toestand te worden in de gouden kooiquote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:16 schreef FSR het volgende:
goede morgen allemaal...
Is het na het pissen van Huub, niets meer gebeurd ?
quote:08:39 - Hoe zal Palma reageren?
De Villa wordt inmiddels verlicht door een heldere ochtendzon en ook de vogeltjes fluiten alsof hun leven ervan af hangt. Het belooft vandaag weer een stralende dag te worden. Waarschijnlijk zal Palma wat minder stralend zijn wanneer in het plasje van Huub stapt...
08:10 - Snif, snif, wat ruik ik?
Huub ligt nog lekker in dromenland. Opmerkelijk, want er moet toch een zure lucht hangen in de slaapkamer. Vannacht zijn de alcoholische versnaperingen de Oldenzaler namelijk iets teveel geworden. Met drie drankjes voor twaalf uur en drie erna, was het vinden van het toilet een te grote opgave. Dus je raadt het al: de slaapkamer fungeerde als toilet! Zou hij er zelf nog iets van weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |