Daar meen je geen zak van. Je komt hier toch af en toe nog even langs en je weet ook dat zonder Huub get programma over is.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Huub kreeg een sanctie, niet de andere bewoners.
Ik weet dat de redactie meeleest en ik hoop dat ze passende maatregelen gaan nemen.![]()
Geen sanctie dus, klaar en opgelost! Ik neem er nog één! *proost*!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook weer niet waar, alleen de bewoners moeten er op toezien dat hij er niet meer als drie neemt. Sancties stonden totaal niet in deze brief.![]()
S'íl vous plait,, een beetje begrip voor het feit dat voor ons Huub andere normen geldenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:20 schreef Tissik het volgende:
[..]
Wat heeft de kalender met hoog- of zwakbegaafdheid van doen?![]()
Maar de kalender, toch zeker óók?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:24 schreef FdW het volgende:
[..]
S'íl vous plait,, een beetje begrip voor het feit dat voor ons Huub andere normen gelden
Of Natasia, die zag dat hij te veel gedronken had.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:22 schreef Dynabite het volgende:
Wil de DGK_redactie nog geloofwaardig overkomen, dan zullen ze Huub deze keer toch echt moeten verwijderen![]()
![]()
![]()
FBquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hee, de COS begint een APK reltopic te worden...![]()
Eigenlijk verwacht ik Peter ook nog wel ff. We kunnen het maar weer gehad hebben voor de komende week .....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hee, de COS begint een APK reltopic te worden...![]()
Lees nou even goed schele Huubfan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
Daar meen je geen zak van. Je komt hier toch af en toe nog even langs en je weet ook dat zonder Huub get programma over is.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Dankzij Huub gaat het open huwelijk gewoon een ontzettende opleving meemaken. Dus we mogen Huub alemaal wel dankbaar zijn. Even allemaal door de knieën voor Huub.![]()
![]()
Huub en trouwenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Dankzij Huub gaat het open huwelijk gewoon een ontzettende opleving meemaken. Dus we mogen Huub alemaal wel dankbaar zijn. Even allemaal door de knieën voor Huub.![]()
![]()
Ook voor de Pirelli kalender maak ik een uitzonderingquote:
Dus tóch!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Ook voor de Pirelli kalender maak ik een uitzondering![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub draait bezopen beter dan Brian...
Wel al een half uur hetzelfde nummer...
Maar toch.
ik weet wel een sanctie voor jequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Lees nou even goed schele Huubfan.
Ik vraag om een sanctie, niet om een sanctie voor Huub.![]()
Dat is niet zo moeilijk, Brian draait nuchter al bezopenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub draait bezopen beter dan Brian...
Wel al een half uur hetzelfde nummer...
Maar toch.
A man is a man, is a man, is a manquote:
Ik vind het bezopen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, Brian draait nuchter al bezopen![]()
Jij bent gooooooodequote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, Brian draait nuchter al bezopen![]()
Boeiend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |