Wat was die uitspraak van Louis van Gaal ook alweer?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het Waarom. Dat lijkt me vrij duidelijk, ze kiezen voor lijfsbehoud en nachtrust. Het zijn ook maar laffe ratten !
Het was 1 Miljonairs-unit in een Miljonairs-glas. Het adres is DGK in Eemnes.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar je bent het toch hopelijk met mij eens dat hij niet 1 unit in dat glas mixt?
Anders wil ik graag het adres van jouw stamkroeg.![]()
"Godverdomme waar zijn mijn sokken!" ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Wat was die uitspraak van Louis van Gaal ook alweer?
Maar Huub overtreedt niets. Als er iemand al iets overtreedt, dan zijn het alle andere bewoners, die als sanctie hebben gekregen er op toe te moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt. En als al die bewoners dat vervolgens niet doen....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Als je iemand het huis uit kunt krijgen door een overtreding te melden wel ja.
Of was jij vergeten dat het een spel is waar je miljoenen mee kunt winnen?
Beste keuringsarts, heb je na vananond nog niet begrepen dat de daklozen het gezamenlijk ontzettend naar hun zin hebben in DVK..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Louis van Gaalquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Louis van Gaal : "Drink ik nou zo veel of hadden jullie zo'n dorst"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Hij ziet er anders aardig bezopen uit, en dat kan bij hem haast niet door 3 drankjes komenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met die 4 units, 1 op 1 en in een vaas, heb je de overdrijving mooi en consequent aangehouden. Dat waardeer ik
Nope, alleen staat er geen sanctie op het overtreden van deze "regel"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Louis van Gaal : "Drink ik nou zo veel of hadden jullie zo'n dorst"
Het is 0.00 uur geweest, dus dan mogen het er 6 zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij ziet er anders aardig bezopen uit, en dat kan bij hem haast niet door 3 drankjes komen![]()
Hij zit toch al op de 6...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij ziet er anders aardig bezopen uit, en dat kan bij hem haast niet door 3 drankjes komen![]()
Huub kreeg een sanctie, niet de andere bewoners.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:15 schreef Tissik het volgende:
Maar Huub overtreedt niets. Als er iemand al iets overtreedt, dan zijn het alle andere bewoners, die als sanctie hebben gekregen er op toe te moeten zien dat Huub niet meer dan 3 alcoholische consumpties nuttigt.
KLOPT!! Huub is hoogbegaafd, dus alles telt dubbelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
Het is 0.00 uur geweest, dus dan mogen het er 6 zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Huub kreeg een sanctie, niet de andere bewoners.
Ik weet dat de redactie meeleest en ik hoop dat ze passende maatregelen gaan nemen.![]()
Wil jij ruzie?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet dat de redactie meeleest en ik hoop dat ze passende maatregelen gaan nemen.![]()
Als ze dan toch meelezen mogen ze gelijk naar het filmpje van Brian en Jaap kijken waar ze iets jatten van Sylviaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heeft de kalender met hoog- of zwakbegaafdheid van doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:19 schreef FdW het volgende:
[..]
KLOPT!! Huub is hoogbegaafd, dus alles telt dubbel![]()
![]()
![]()
"Ieder voordeel heb z'n nadeel" ... of ben ik nu in de war met een andere grootheid?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik ben er helemaal voor jequote:
Hallo-ooooo!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:19 schreef Tissik het volgende:
Nee.
Huub kreeg als sanctie dat hij niet meer dan 3 alcoholische consumpties per dag mocht drinken.
De sanctie voor de bewoners was, dat zij daar met zijn allen op toe moesten zien.
Ook weer niet waar, alleen de bewoners moeten er op toezien dat hij er niet meer als drie neemt. Sancties stonden totaal niet in deze brief.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:19 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee.
Huub kreeg als sanctie dat hij niet meer dan 3 alcoholische consumpties per dag mocht drinken.
De sanctie voor de bewoners was, dat zij daar met zijn allen op toe moesten zien.
Dan mot je sollesetere! Als redactielid bij Tien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo-ooooo!
Ik vraag om passende maatregelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |