quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vroeg aan mijn zoontje laatst hoe oud hij dacht dat die mevrouw was, Amanda dus.
Hij zei: 41
Ik zeg, dat méén je niet!
Hij: Ja maar ze ziet er toch ook oud uit.
Ik: Ze is 19
Hij: Ah da's zielig.
![]()
We hebben geweldige proza geschreven in de COS, dus ik zal je nooit adviseren het niet te lezenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:16 schreef Katewalker het volgende:
Ik val midden in een spannend verhaal van Amanda waarin ze ontercht mee moest naar het politiebureau...ze kan best smeuiig vertellen....![]()
Is het trouwens de moeite waard om alle cossen vanaf gisteravond een uurtje of twaalf te lezen....?![]()
Helemaal mee eens, aktie voor steler en heler!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:04 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig, en maar zeuren over dat naast het bed gezeik, ik vind het jatten van Syl's kado door ratjeB en j.aap een heel stuk ernstiger! laat de redactie daar maar wat aan doen!
Denk je dat de gemiddelde Tien-kijker Huub tot nu toe zag als de ideale schoonzoon ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
Dat Huub geen monogame relatie wil gaat hem wel stemmen kosten denk ik.
Veel mensen houden niet van dat soort types.
Beetje rare mensen dan. Huub geeft van te voren aan wat iemand van hem kan verwachten. Eerlijkheid boven alles!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
Dan vind ik al die wijven waar hij ooit meer heeft gehad en waar hij dat op voorhand tegen heeft gezegd, idioten....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:25 schreef Yollie het volgende:
[..]
Beetje rare mensen dan. Huub geeft van te voren aan wat iemand van hem kan verwachten. Eerlijkheid boven alles!
Ik kom hier bij de volgende PoPo op terug!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We hebben geweldige proza geschreven in de COS, dus ik zal je nooit adviseren het niet te lezen
Literair gezien is het absoluut de moeite waard, met de opgedane kennis kun je verder niet veel .......
Nee, maar ik denk dat het hem punten gaat kosten dat hij dit nu zelfs ook keihard uitsprak tegen - wat hij zelf zegt - het meisje waar hij zwaar verliefd op is. Ik dacht zelf ook dat hij best wel monogaam zou kunnen zijn bij het juiste meisje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk je dat de gemiddelde Tien-kijker Huub tot nu toe zag als de ideale schoonzoon ?
Laat me raden. Foto van Lieke's Hyves.quote:
Ik denk dat Huub dan nog steeds 1 staat en Amanda nog steeds laatste. Maar ik denk dat Huub dan geen 45% meer scoort.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kom hier bij de volgende PoPo op terug!![]()
Bespreken we ook even de positie van Amanda "I wanna know...Is there anyone one the floor.....Who can fuck me like a whore" Slettebak! Van dat type houden de mensen wel!!! Sommigen tenminste...
Huub wíl wel een monogame relatie!! Maar hij kan/wil er geen beloftes over doen omdat hij bang is dat hij over een tijdje dan toch de fout in zal gaan. Dat kan over maand zijn maar ook over jaren... en misschien wel nooit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:22 schreef scanman01 het volgende:
Je vindt dat hij beter had kunnen liegen tegen het meisje waar hij zwaar verliefd op is?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het hem punten gaat kosten dat hij dit nu zelfs ook keihard uitsprak tegen - wat hij zelf zegt - het meisje waar hij zwaar verliefd op is. Ik dacht zelf ook dat hij best wel monogaam zou kunnen zijn bij het juiste meisje.
Hij zit in een spel, en hij zei dat als het speltechnisch voor hem uitkomt dat hij dan........ Lijkt me heel logisch.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het hem punten gaat kosten dat hij dit nu zelfs ook keihard uitsprak tegen - wat hij zelf zegt - het meisje waar hij zwaar verliefd op is. Ik dacht zelf ook dat hij best wel monogaam zou kunnen zijn bij het juiste meisje.
Dat zei hij gisteren eerst ja. Later liet hij dat 'speltechnisch' gedeelte al achterwege. Er komen ook heftige feesten aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij zit in een spel, en hij zei dat als het speltechnisch voor hem uitkomt dat hij dan........ Lijkt me heel logisch.
Afhankelijk van wat Tien zal laten zien op TV zou Eric wel eens de grote verliezer kunnen zijn met zijn vermeende verkrachting van Huub. Ik denk dat Nederland daar niet van zal houden......quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub dan nog steeds 1 staat en Amanda nog steeds laatste. Maar ik denk dat Huub dan geen 45% meer scoort.
Natuurlijk gaat Huub punten verliezen maar dat ligt niet aan deze 'aktie'. Erik zit er langer in en Jaap doet nu ook mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik kom hier bij de volgende PoPo op terug!![]()
Bespreken we ook even de positie van Amanda "I wanna know...Is there anyone one the floor.....Who can fuck me like a whore" Slettebak! Van dat type houden de mensen wel!!! Sommigen tenminste...
Zo is dat! Ik zou er ook niets voor voelen om in de eerste week van een "verkering" over dit soort dingen te moeten onderhandelen! Wat zullen we nou krijgen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zei hij gisteren eerst ja. Later liet hij dat 'speltechnisch' gedeelte al achterwege. Er komen ook heftige feesten aan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Hij zit in een spel, en hij zei dat als het speltechnisch voor hem uitkomt dat hij dan........ Lijkt me heel logisch.
Ja, het gaat niet om een zak M&M's per slot van rekening? Zaken gaan voor het meisje (zei mijn vader altijd)quote:
Hou eens op met die foto's van Huub!quote:
Niet te geloven dit, maar okee... het zal wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ja, het gaat niet om een zak M&M's per slot van rekening? Zaken gaan voor het meisje (zei mijn vader altijd)![]()
Dus je was nog serieus ook?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:39 schreef demins het volgende:
[..]
Hou eens op met die foto's van Huub!![]()
Wat zegt u, zal je bedoelen!
In het begin wel... en toen ze daar een klein beetje aan begon te wennen en niet het bad uitstapte, liet hij dat speltechnische gedeelte heel behendig achterwege.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:39 schreef Rest het volgende:
hij gaf niet alleen dat speltechnische argument...
Jouw insteek is dus dat hij het woord 'speltechnisch' na een aantal keren niet meer herhaalde. Ik denk dat je nogal woordelijk ingaat op zijn gesprek en vraag me af of Huub het woord wel zo bewust wegliet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het begin wel... en toen ze daar een klein beetje aan begon te wennen en niet het bad uitstapte, liet hij dat speltechnische gedeelte heel behendig achterwege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |